GVR – Alain Prost League – Αγώνας 5 – Baku: Νικητής ο Γ. Γαβαλίδης

Σε έναν αγώνα που σημαδεύτηκε από την μόνιμη παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα, ο Γιάννης Γαβαλίδης ήταν ο μεγάλος νικητής, καταφέρνοντας να πάρει τους πρώτους του 25 βαθμούς στο πρωτάθλημα της Alain Prost League του GVR e-sports. Στην 2η θέση τερμάτισε ο εκπληκτικός Γιώργος Τοϊγκούνης, με τον Σπύρο Σεβαστό να ολοκληρώνει το βάθρο.

Ο Γιάννης Γαβαλίδης δεν άργησε να βρει τα πατήματά του στο GVR e-sports, κάτι που απέδειξε περίτρανα με την πρώτη του νίκη, την οποία σημείωσε στην δύσκολη, όπως αποδείχτηκε, πίστα του Baku.

Βαθμολογική ανάσα για τον Γιώργο Τοϊγκούνη, με την 2η θέση που κατέκτησε να τον ανεβάζει στην κορυφή της βαθμολογίας, μπροστά από τον Θάνο Χουσίδη για 9 βαθμούς.

Ο Σπύρος Σεβαστός ηγήθηκε της επέλασσης της Haas, αφού η 3η θέση που κατέκτησε, σε συνδυασμό με την 5η θέση που κατέκτησε ο Γιώργος Μπουρτσάλας είναι το καλύτερο αποτέλεσμα της Αμερικάνικης ομάδας μέχρι σήμερα στο GVR e-sports.

Κατατακτήριες – Pole position για τον Θάνο Χουσίδη

Μεικτές στρατηγικές φαινόταν ότι θα ακολουθήσουν οι οδηγοί, με την μεσαία γόμα να χαίρει ίσης, αν όχι μεγαλύτερης, εκτίμησης με την μαλακή από τους οδηγούς, κάτι που έδειχνε ότι οι στρατηγικές στον αγώνα θα ποικίλουν. Ο Γιώργος Τοϊγκούνης ήταν αυτός που πρώτος σταθεροποιήθηκε στην pole position, με το 1:39.227 στο 10λεπτο να τον τοποθετεί πάνω από τον Μάνο Νταούτ που έδειχνε να “ξέρει” τους δρόμους του Baku. Πολύ καλή επίδοση και από τους Θάνο Χουσίδη και Νίκο Φάφαλη στις θέσεις 3 και 4 αντίστοιχα, ενώ ο Χρήστος Παπαχρήστος δεν έδειχνε ιδιαίτερα ταχύς στην 9η θέση.

Ο Alexzander Brother Louie που έψαχνε απεγνωσμένα ένα καλό αποτέλεσμα για να διαψεύσει τις Κασσάνδρες που τον ήθελαν να μην αντέχει στην πίεση, βρισκόταν στις παρυφές της 10αδας μαζί με τον ομόσταυλό του, Στέφανο Βουγιατζή, μπροστά από τον Δημήτρη Σεϊμέκη και τον Γιώργο Μπουρτσάλα. Στην παρθενική του εμφάνιση, ο Ηλίας Σαχινίδης της Alfa Romeo βρισκόταν πίσω από τον Βαγγέλη Λάκατζη της Aston Martin, ενώ οι δύο Mercedes βρίσκονταν εντός της δεκάδας, στις θέσεις 7 και 8.

Ενώ φαινόταν ότι ο Γιώργος Τοϊγκούνης ήλεγχε πλήρως το αποτέλεσμα των κατατακτηρίων, θα έρθει ο Θάνος Χουσίδης με το εκπληκτικό 1:38.993 και θα του χαλάσει τα σχέδια, κατακτώντας την πολυπόθητη pole position. Σταθερός ο Μάνος Νταούτ που υπερασπίστηκε τα κεκτημένα του (2η θέση εκκίνησης), με τον Γιώργο Τοϊγκούνη να συμβιβάζεται με την 3η θέση. Οι Γιάννης Γαβαλίδης και Χρήστος Παπαχρήστος είδαν τον εκπληκτικό Σπύρο Σεβαστό με την Haas VF-21 του να τους αφήνει στην 5η και 6η θέση αντίστοιχα. Όμοια, ο Γιώργος Μπουρτσάλας άφησε στον διαχύτη του τις δύο Mercedes του Γιώργου Δαχρετζή και του Άγγελου Λούβρου.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα των κατατακτηρίων
Εκκίνηση

Οι 440 θεατές που επέλεξαν να δουν τον αγώνα του GVR e-sports θα παρακολουθήσουν μία πολύ καθαρή από συμβάντα εκκίνηση. Ο Θάνος Χουσίδης δεν θα απειληθεί από τον Μάνο Νταούτ και θα διατηρήσει την πρωτοπορία του αγώνα. Ο Γιώργος Τοϊγκούνης, ωστόσο, δεν θα έχει παρόμοια τύχη, αφού ο Σπύρος Σεβαστός ήδη από την 1η στροφή θα μας δώσει μία γεύση του τι έμελλε να ακολουθήσει, προσπερνώντας τον οδηγό της Aston Martin από την εσωτερική. Μεγάλος κερδισμένος θα είναι και ο Alexzander Brother Louie που εκκίνησε από την τελευταία θέση με την μαλακή γόμα, αφού βρέθηκε μόλις στις πρώτες στροφές στην 15η θέση.

Ο Γιώργος Μπουρτσάλας υπέκυψε στην πίεση των ασημένιων βελών, δεχόμενος διαδοχικά προσπεράσματα, ενώ οι Νίκος Λουδάρος και Νίκος Φάφαλης διατήρησαν τις θέσεις τους στην ουρά της δεκάδας. Ωστόσο, ένα λάθος φρενάρισμα του Νίκου Φάφαλη θα είναι αρκετό για να διαλύσει την πρόσθια αεροτομή του Νίκου Λουδάρου, θέτοντας τον αγώνα υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Οι αγωνοδίκες επέβαλαν την ποινή του Qualifying ban στον οδηγό της McLaren για αυτή του την κίνηση, κάτι που σημαίνει ότι δεν έχει δικαίωμα να σημειώσει χρονομετρημένο γύρο στις κατατακτήριες του επόμενου αγώνα.

Η διαλυμένη αεροτομή της Ferrari, όπως φάνηκε στο πλάνο που μετέδωσε ο stepapGAMING
Γύρος 5 – Αυτοκίνητο ασφαλείας – Πράξη 1η

Ο Θάνος Χουσίδης θα εκτίσει ποινή διέλευσης στα pits, αφού απέτυχε να συμμορφωθεί με το delta του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Η αναμπουμπούλα του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, καθώς και η επιλογή πληθώρας οδφηγών αν βουτήξουν στα pits, θα φέρουν τον Μάνο Νταούτ στην πρωτοπορία. Ωστόσο, ο οδηγός της Ferrari δεν θα διαχειριστεί σωστά το πλεονέκτημα αυτό και στον 5ο γύρο θα εγκαταλείψει, βγάζοντας το αυτοκίνητο ασφαλείας για πρώτη φορά από τα pits.

Οι οδηγοί δεν θα χάσουν καθόλου χρόνο και θα δώσουν εκ νέου δουλειά στους μηχανικούς τους και τους υπεύθυνους στρατηγικής των ομάδων τους. Αθυτός που φαινόταν να επωφελείται περισσότερο από όλους ήταν ο Alexzander Brother Louie, καθώς έχοντας εκκινήσει από τις πίσω θέσεις, είχε την ευκαιρία να φοράει συνεχώς φρέσκα ελαστικά και να βλέπει την διαφορά του από τους πρωτοπόρους να μειώνεται.

Μετά τον γύρο των pit stop, δεν υπήρχε μονοθέσιο με μαλακή γόμα στον αγώνα. Ο Γιώργος Τοϊγκούνης ήταν ο οδηγός που πίεζε το αυτοκίνητο ασφαλείας να αυξήσει ρυθμό γιανα μπορέσουν οι οδηγοί να ζεστάνουν πιο εύκολα τα ελαστικά τους, ακολουθούμενος από τον εξαιρετικό έως τότε, Σπύρο Σεβαστό. Οι Γιάννης Γαβαλίδης και Χρήστος Παπαχρήστος διατηρούνταν στις θέσεις 3 και 4 αντίστοιχα, ενώ οι Γιώργος Δαχρετζής και Άγγελος Λούβρος είχαν βάλει ανάμεσά τους στην 6η θέση τον Alexzander Brother Louie. Πιο πίσω, ο Ηρακλής Καλπατζίδης είχε μπροστά του τον νεοφερμένο Ηλία Σαχινίδη, ενώ στον διαχύτη του βρισκόταν ο πολύπειρος Νίκος Φάφαλης.

Γύρος 8 – Επανεκκίνηση

Ο Γιάννης Γαβαλίδης δεν άφησε ούτε δευτερόλεπτο να πάει χαμένο με το σήμα για επανεκκίνηση, επιχειρώντας και ολοκληρώνοντας άμεσα το προσπέρασμα στον Σπύρο Σεβαστό για την 2η θέση. Ο Γιώργος Μπουρτσάλας φαινόταν να χειρίζεται εξαιρετικά την στρατηγική του, αφού είχε σκαρφαλώσει στην 9η θέση. Αντίστοιχη φόρμα φαινόταν να βρίσκει και ο Ηρακλής Καλπατζίδης που εκείνη τη στιγμή κρατούσε τον πολύτιμο βαθμό της 10ης θέσης στα χέρια του. Βαγγέλης Λάκατζης και Νίκος Φάφαλης είχαν ανακάμψει στις θέσεις 11 και 12.

Ο Alexzander Brother Louie που φαινόταν ότι η πόλη των ανέμων θα είναι και ο αγώνας που θα ξεκινήσει την αντεπίθεσή του, θα δώσει έναν ακόμα λόγο στο μεγάλο του Fan club να ζητωκραυγάσει, όταν θα προσπεράσει τον Γιώργο Δαχρετζή για την 5η θέση. Παρά την εγκατάλειψη του Στέφανου Βουγιατζή, η Alpha Tauri είχε εναποθέσει της ελπίδες της για βαθμούς στον οδηγό από την Ξάνθη, με τον Alexzander Brother Louie να δικαιώνει έως τότε τον Franz Tost για την επιλογή του αυτή.

Γύρος 10 – Αυτοκίνητο ασφαλείας – Πράξη 2η

Η εγκατάλειψη του Γιώργου Δαχρετζή θα βγάλει για 2η φορά τον Bert Mailander στην πίστα, με τις διαφορές των οδηγών να εκμηδενίζονται εκ νέου. Ο Alexzander Brother Louie συνέχισε να επωφελείται από τα λάθη των υπολοίπων οδηγών, αφού με τα συνεχόμενα αυτοκίνητα ασφαλείας κατάφερνε να αναρριχάται στην κατάταξη δίχως να εμπλέκεται σε μάχες. O Χρήστος Παπαχρήστος φαινόταν και αυτός με την σειρά του να επωφελείται από το αυτοκίνητο ασφαλείας, αφού είχε σκαρφαλώσει στην 2η θέση, πίσω από τον πρωτοπόρο Σπύρο Σεβαστό.

Ο Γιώργος Τοϊγκούνης μετά το pit stop για φρέσκα ελαστικά που έκανε, βγήκε στην 4η θέση, μπροστά από τον Γιάννη Γαβαλίδη, ο οποίος είχε τον Θάνο Χουσίδη, δις νικητή, κολλημένο στον διαχύτη του. Σταθερά στην βαθμολογούμενη 10αδα βρισκόταν ο Γιώργος Μπουρτσάλας, με την στρατηγική του να τον φέρνει στην 8η θέση, πίσω από τον Νίκο Λουδάρο. Οι Άγγελος Λούβρος και Βαγγέλης Λάκατζης ολοκλήρωναν την 10αδα.

Στον 14ο γύρο, ο Γιάννης Γαβαλίδης έκανε το 2/2 στις επανεκκινήσεις, αφού χωρίς να μακρυγορήσει, προσπέρασε άμεσα τον Γιώργο Τοϊγκούνη, ενώ σημειωτόν ακολούθησε και ο Θάνος Χουσίδης. Οι Άγγελος Λούβρος και Νίκος Φάφαλης βρέθηκαν στις θέσεις 9 και 10, με τους Βαγγέλη Λάκατζη, Ηλία Σαχινίδη, Ανδρέα Ντούσκο και Ηρακλή Καλπατζίδη να βρίσκονται εκτός βαθμολογούμενης 10αδας.

Γύρος 16 – Αυτοκίνητο ασφαλείας – Πράξη 3η

Η εγκατάλειψη του Ηλία Σαχινίδη θα θέσει 3η φορά πρωτοπόρο του αγώνα τον Bert Mailander, οδηγό του αυτοκινήτου ασφαλείας, ανατρέποντας ξανά τα σχέδια των οδηγών. Το πιο ευχαριστημένο με την εξέλιξη του αγώνα Fan club μέχρι εκείνη την στιγμή ήταν αυτό του Alexzander Brother Louie. Ο οδηγός από την Ξάνθη είχε βρεθεί στην 2η θέση, έχοντας εκκινήσει τελευταίος, κάτι που σήμαινε πως έθετε σοβαρή υποψηφιότητα, όχι μόνο για βάθρο, αλλά και για την νίκη. Στην 3η θέση βρισκόταν ο γρήγορος και σινάμα προσεκτικός Γιάννης Γαβαλίδης, με τους Θάνο Χουσίδη και Χρήστο Παπαχρήστο να τον ακολουθούν.

Ο Γιώργος Μπουρτσάλας έπρεπε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Γιώργου Τοίγκούνη στην 6η θέση, ώστε να πλησιάσει τον πρωτοπόρο ομόσταυλό του. Εξαιρετική ανάκαμψη από τον Νίκο Φάφαλη στην 10η θέση, όπως φυσικά και από τον Άγγελο Λούβρο που σήκωνε το βάρος των ασημένιων βελών αποκλειστικά στις πλάτες του, βρισκόμενος στην 9η θέση. Τα φώτα, ωστόσο, έπεσαν πάνω στους δύο πρωτοπόρους, τον Σπύρο Σεβαστό που φαινόταν ότι θα εξαργυρώσει μία εξαιρετική εμφάνιση με 25 βαθμούς, αλλά και τον Alexzander Brother Louie που έδειχνε ότι μετά από μία σειρά χείριστων αποτελεσμάτων θα δηλώσει ξανά βροντερό παρόν στον βαθμολογικό πίνακα. Ωστόσο, όλα άλλαξαν για τον οδηγό της Alpha Tauri……..

Γύρος 17 – Εγκατάλειψη Alexzander Brother Louie υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας

Περίπου 400 ανοιχτά στόματα άφησε ο Alexzander Brother Louie όταν ξαφνικά ένα άτσαλο πάτημα στο κέρμπ στην είσοδο του κάστρου τον εξέθεσε, αφού προκλήθηκε τερματική ζημιά στο μονοθέσιό του, με αποτέλεσμα μία ακόμα εγκατάλειψη να καταγράφεται στο ενεργητικό του. Ένας αγώνας του οποίου το σενάριο ούτε ο ίδιος δεν θα μπορούσε να γράψει καλύτερα, έληξε άδοξα με την Alpha Tauri να φεύγει με άδεια χέρια από το Azerbaijan. Οι ανακατατάξεις που έφερε η εγκατάλειψη του Alexzander Brother Louie έφεραν τον Γιάννη Γαβαλίδη στην πρωτοπορία του αγώνα

Ο Σπύρο Σεβαστός βρέθηκε στην 5η θέση, πίσω από τον 4ο Άγγελο Λούβρο και τον 3ο Γιώργο Μπουρτσάλα. Το ενδιαφέρον θα παραμείνει στον Σπύρο Σεβαστό και στην επανεκκίνηση του αγώνα στον 21ο γύρο, με τον οδηγό της Haas να προσπερνάει χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες τον Άγγελο Λούβρο. Ωστόσο, ο Γιώργος Μπουρτσάλας δεν θα αποδειχτεί εξίσου εύκολος στόχος, αναγκάζοντας τον Σπύρο Σεβαστό να δικαιολογήσει την επικείμενη παρουσία του στο βάθρο, κάτι που ο Σπύρος έκανε επιτυχώς. Σε παρόμοια αποστολή βρέθηκε και ο Χρήστος Παπαχρήστος που πάλευε μετά μανίας να ανακτήσει τις χαμένες θέσεις.

Την καρό σημαία στον συγκλονιστικό αυτό αγώνα έριξε ο Γιάννης Γαβαλίδης, με τους Γιώργο Τοϊγκούνη και Σπύρο Σεβαστό να συμπληρώνουν το βάθρο. Τις εντυπώσεις έκλεψαν και ο Χρήστος Παπαχρήστος με τον Γιώργο Μπουρτσάλα για το εξαιρετικό αποτέλεσμά τους, δεδομένων των συνθηκών και της πορείας του αγώνα τους. Τον ταχύτερο γύρο του αγώνα σημείωσε ο Άγγελος Λούβρος.

Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα
1.Γ. ΓΑΒΑΛΙΔΗΣ
2.Γ. ΤΟΙΓΚΟΥΝΗΣ
3.Σ. ΣΕΒΑΣΤΟΣ
4.Χ. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ
5.Γ. ΜΠΟΥΡΤΣΑΛΑΣ
6.Θ. ΧΟΥΣΙΔΗΣ
7.Α. ΝΤΟΥΣΚΟΣ
8.Β. ΛΑΚΑΤΖΗΣ
9.Η. ΚΑΛΠΑΤΖΙΔΗΣ
10.Ν. ΛΟΥΔΑΡΟΣ
11.Α. ΛΟΥΒΡΟΣ
12.A. BROTHER LOUIE
13.Ν. ΦΑΦΑΛΗΣ
14.Η. ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ
15.Γ. ΔΑΧΡΕΤΖΗΣ
16.Μ. ΝΤΑΟΥΤ
17.Σ. ΒΟΥΓΙΑΤΖΗΣ
18.Δ. ΣΕΙΜΕΚΗΣ
19.Γ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ
20.Β. ΔΗΜΟΥΔΗΣ
Αναλυτικά η βαθμολογία οδηγών και κατασκευαστών

Επόμενο ραντεβού της Alain Prost League στις 2 Φεβρουαρίου με τον αγώνα του Bahrain.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Νίκος Δαφνομήλης

Μεγάλος φίλαθλος της Formula 1 από το 2005. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον τεχνικό τομέα του αθλήματος και θαυμαστής όλων των ωραίων που έχει να προσφέρει. Μεγάλος φαν και του MotoGP. O μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένας μαγικός κόσμος!

F1RACINGNEWS