GVR – A. Senna League – Αγώνας 9 – Αυστρία: Νικητής ο Μ. Λάχα

Το GVR e-sports μεταφέρθηκε στην Αυστρία, στην πίστα του Red Bull ring, όπου ο Μικέλε Λάχα κατέκτησε την νίκη με εξαιρετικό τρόπο, αφήνοντας τον μεγάλο του αντίπαλο στο πρωτάθλημα, Γιώργο Σταματόπουλο, στην 2η θέση, με τον Δημήτρη Σταυρούλη να σκαρφαλώνει στο 3ο σκαλί του βάθρου, μετά την ποινή που επεβλήθη στον Βασίλη Δελή.

Την 2η του νίκη στο GVR e-sports, μετά τον αγώνα του Bahrain, κατάφερε να σημειώσει ο Μικέλε Λάχα, μειώνοντας την βαθμολογική διαφορά από τον Γιώργο Σταματόπουλο στο πρωτάθλημα της Ayrton Senna League στους 11 βαθμούς.

Τα μέγιστα πήρε ο Γιώργος Σταματόπουλος, έτσι όπως εξελίχθηκε ο αγώνας του, ανεβαίνοντας στο 2ο σκαλί του βάθρου, κρατώντας “ζωντανή” την βαθμολογική του απόσταση από τον Μικέλε Λάχα.

Κατατακτήριες – pole position για τον Νίκο Κωστάκη

Μόλις στην παρθενική του εμφάνιση στο GVR e-sports, ο Νίκος Κωστάκης κατάφερε να πάρει την pole position, κάνοντας έτσι το καλύτερο ντεμπούτο rookie οδηγού στο πρωτάθλημα, όσον αφορά τις κατατακτήριες. Από την αρχή της περιόδου, φαινόταν ότι η pole position θα είναι υπόθεση δύο ομάδων, αφού με μπροστάρη των Μικέλε Λάχα, οι Ferrari και McLaren βρίσκονταν σε μία δική τους μάχη για την πολυπόθητη πρώτη θέση εκκίνησης, από την οποία πέρασαν σχεδόν όλοι οι εμπλεκόμενοι οδηγοί. Ο Νικηφόρος Τζανετάτος με το 1:03.734 ήταν ο πρώτος που κατάφερε να σπάσει το δίπολο των δύο ομάδων, πλασάροντας εαυτόν στην 3η θέση.

Ωστόσο, η μάχη θα κριθεί στα τελευταία δευτερόλεπτα των κατατακτηρίων, όταν ο Νίκος Κωστάκης θα έρθει με το εκπληκτικό 1:03.584 να αφήσει πίσω του τον Γιώργο Σταματόπουλο και να είναι αυτός ο poleman του αγώνα. Εξαιρετική επίδοση όμως και από τον Βασίλη Δελή στην 5η θέση, πίσω από τον Νικηφόρο Τζανετάτο, αλλά και από τον Δημήτρη Ακρίβο που βρέθηκε 9ος, μπροστά από τον Ιωάννη Τσουρέκα και πίσω από τους Βαλάντη Μάμαλη και Σώζοντα Πατριώτη. Ο δικός μας Παναγιώτης Διαμαντής βρέθηκε στην 6η θέση.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα των κατατακτηρίων
Εκκίνηση

Εξαιρετική εκκίνηση πραγματοποίησαν οι οδηγοί, ωστόσο, ο Νίκος Κωστάκης ήταν ο μεγάλος χαμένος του πρώτου γύρου. Ο οδηγός της Ferrari φαινόταν να μην μπορεί να βρει ρυθμό, ενώ είχε και τον Γιώργο Σταματόπουλο να του ασκεί ασφυκτική πίεση πίσω του. Ταυτόχρονα, ο Βασίλης Δελής έδωσε μία πανέμορφη μάχη με τον Παναγιώτη Διαμαντή, από την οποία ο οδηγός μας βγήκε χαμένος. Την παράσταση θα κλέψει ο Νικηφόρος Τζανετάτος, ο οποίος προσπέρασε τον Μικέλε Λάχα, ένα πολύ κομβικό προσπέρασμα, αφού ο Νικηφόρος Τζανετάτος επιδιώκει να μπει σφήνα στην μάχη για το πρωτάθλημα. Ωστόσο, ο Μικέλε Λάχα δεν το παράτησε και επιχείρησε άμεσα στην επόμενη στροφή να ανακτήσει την θέση του από την εξωτερική, όμως ο Νικηφόρος Τζανετάτος είχε άλλη άποψη και του έκλεισε την πόρτα.

Η ασφυκτική πίεση του Γιώργου Σταματόπουλου απέδωσε καρπούς, αφού στον 2ο γύρο προσπέρασε με χαρακτηριστική ευκολία τον Νίκο Κωστάκη, ο οποίος φαινόταν να αντιμετωπίζει πρόβλημα, αφού ο ρυθμός του δεν ήταν αντιπροσωπυτικός της ποιότητας και των διαπιστευτηρίων του. Αυτό επιβεβαιώθηκε όταν μέχρι τον 5ο γύρο, ο Νίκος Κωστάκης είχε δεχτεί 5 ακόμα προσπεράσματα, από τους Βασίλη Δελή, Νικηφόρο Τζανετάτο, Μικέλε Λάχα, Παναγιώτη Διαμαντή, Σώζοντα Πατριώτη, πέφτοντας στην 7η θέση. Ταυτόχρονα, ο εκπληκτικός Βασίλης Δελής είχε καταφέρει να προσπεράσει τον Νικηφόρο Τζανετάτο, ωστόσο9 οι αγωνοδίκες έκριναν αντικανονικό το προσπέρασμα αυτό και του επέβαλαν ποινή 5 δευτερολέπτων.

Γύρος 6 – Αυτοκίνητο ασφαλείας

Η εγκατάλειψη του Γρηγόρη Μανιατόπουλου έθεσε τον αγώνα υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, σε ένα σημείο ιδανικό για πολλούς οδηγούς να βάλουν πιο σκληρή γόμα, εάν είχαν εκκινήσει με την μαλακή, αλλά και για τον Νίκο Κωστάκη να βάλει νέα ελαστικά, ώστε να διεκδικήσει να είναι πιο ανταγωνιστικός. Και έτσι και έγινε, οι 8 πρώτοι της κατάταξης βούτηξαν αμέσως στα pits για νέα ελαστικά, αφήνοντας προσωρινά στην πρωτοπορία τον Νικηφόρο Τζανετάτο (τον μόνο από τους πρωτοπόρους που δεν μπήκε στα pits), τον Ιωάννη Τσουρέκα και τον Χρήστο Αθανασίου. Πίσω τους βρισκόταν ο Δημήτρης Σταυρούλης με τον Αλέξανδρο Τόσκα, με την 5αδα αυτή ίσως να περίμενε εκ νέου το αυτοκίνητο ασφαλείας ή και την βροχή, όπως ο Νικηφόρος Τζανετάτος.

Με το αυτοκίνητο ασφαλείας να φεύγει στο τέλος του 8ου γύρου, οι Γιώργος Σταματόπουλος και Μικέλε Λάχα δεν έχασαν καθόλου χρόνο και με μία “συντονισμένη” επίθεση προσπέρασαν τον Αλέξανδρο Τόσκα, με την επέλασή τους να μοιάζει αδύνατο να βρει στοπ. Ταυτόχρονα, ο δικός μας Παναγιώτης Διαμαντής έδινε την δική του μάχη με τον Βασίλη Δελή, ο οποίος κρατάει την ομάδα τις Mercedes στις πλάτες του, εν τη απουσία του ομόσταυλού του. Το ντουέτο των Γιώργου Σταματόπουλου και Μικέλε Λάχα συνέχισε την παράσταση, αυτή τη φορά με το προσπέρασμα στον Δημήτρη Σταυρούλη, πρώτα από τον Γιώργο Σταματόπουλο και έπειτα από τον Μικέλε Λάχα. Επόμενος στην λίστα ήταν ο Χρήστος Αθανασίου, ο οποίος πριν προλάβει να συνειδητοποιήσει το προσπέρασμα που δε΄χτηκε από τον Γιώργο Σταματόπουλο, είδε τον Μικέλε Λάχα να τον προσπερνάει και αυτός.

Γύρος 11 – Εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας

Η επέλαση των Γιώργου Σταματόπουλου και Μικέλε Λάχα σταμάτησε όταν ο αγώνας τέθηκε υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Ο Γιώργος Σταματόπουλος είχε βρεθεί στην 2η θέση, έχοντας προσπεράσει τον Ιωάννη Τσουρέκα, ο οποίος βρήκε ευκαιρία να μπει στα pits για να βάλει φρέσκα ελαστικά, δίνοντας έτσι την θέση του στον “παρτενέρ” του Γιώργου Σταματόπουλου σε αυτό το κρεσέντο προσπεράσεων, Μικέλε Λάχα. Απορία δημιούργησε η απόφαση του Νικηφόρου Τζανετάτου να μην μπει στα pits, ωστόσο η απόφασή του αυτή ενέτεινε τις υποψίες ότι ανέμενε βροχή, και έτσι ήθελε να γλιτώσει ένα pit stop, με στόχο να βγει μπροστά από τους υπόλοιπους οδηγούς.

Γύρος 13

Ο Γιώργος Σταματόπουλος δεν έδειχνε διατεθειμένος να σταματήσει πουθενά, καθαρίζοντας το ένα εμπόδιο εμτά το άλλο. Ο Νικηφόρος Τζανετάτος, όμως, αποδείχθηκε σκληρότερος αντίπαλος από ότι ανέμενε. Ενώ ο Γιώργος Σταματόπουλος είχε προσπεράσει τον Νικηφόρο Τζανετάτο, ο οδηγός της Aston Martin αντεπιτέθηκε και με μία έξοχη κίνηση από την εξωτερική βρήκε χώρο και πρόσφυση να τοποθετηθεί καλύτερα και να πάρει την θέση του. Ωστόσο, τα ελαστικά του Νικηφόρου Τζανετάτου φαίνεται πως είχαν παραδώσει πνεύμα, με αποτέλεσμα ο Γιώργος Σταματόπουλος από την εσωτερική να έχσει καλύτερη επιτάχυνση και να αφήσει πίσω του τον Νικηφόρο Τζανετάτο, ευάλωτο στις επιθετικές διαθέσεις του Μικέλε Λάχα.

Εξαιρετικά σταθερός ήταν και ο Δημήτρης Ακρίβος, ο οποίος κρατούσε τους 2 βαθμούς της 9ης θέσης στα χέρια του, ενώ έδινε μάχη με τον Βαλάντη Μάμαλη στην 10η θέση και τον Νίκο Κωστάκη στην 8η. Ο Αλέξανδρος Τόσκα στην 5η θέση είχε δημιουργήσει ένα τρενάκι πίσω του, με τους Δημήτρη Σταυρούλη και Σώζοντα Πατριώτη να τον απειλούν. Στην προ τελευταία θέση είχε βρεθεί ο δικός μας Παναγιώτης Διαμαντής, παλεύοντας με τον Ερρίκο Τσεκούρα, ενώ οι Θάνος Πασχαλίδης και Αλέξανδρος Μεταξάκης πάλευαν για την 14η θέση, πίσω από του Χρήστο Αθανασίου και Ιωάννη Τσουρέκα, με τον Χρήστο Ντούσκο να προσπαθεί να φτάσει τον βαλάντη Μάμαλη για τον πολύτιμο 1 βαθμό της 10ης θέσης.

Γύρος 23 – Εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας

Η βροχή που τόσο περίμενε ο Νικηφόρος Τζανετάτος έκανε την εμφάνισή της, ωστόσο δεν βούτηξαν όλοι οι οδηγοί στα pits για ενδιάμεσα ελαστικά. Την παράσταση έως τότε είχε κλέψει η μάχη του Βασίλη Δελή με τον Σώζοντα Πατριώτη, ενώ η άνοδος του Ιωάννη Τσουρέκα στην 7η θέση μετά τα pits ήταν εξίσου σημαντική για την ομάδα της Alpine. O Δημήτρης Ακρίβος είχε πάρει την θέση του ομόσταυλού του στους πρωτοπόρους, βρισκόμενος στην 5η θέση. Η Alfa Romeo είδε της ελπίδες της για βαθμούς να αναπτερώνονται, με τον Frederic Vasseur να βασίζεται στον Χρήστο Ντούσκο και την 6η θέση που είχε μέχρι εκείνη τη στιγμή.

Γύρος 29 – Αυτοκίνητο Ασφαλείας

Σαν Μάννα εξ ουρανού είδε ο Μικέλε Λάχα το αυτοκίνητο ασφαλείας, αφού η διαφορά του από τον Γιώργο Σταματόπουλο είχε φτάσει στα 7 δευτερόλεπτα, πάνω από τα 5 δευτερόλεπτα που ήταν η ποινή που είχε δεχτεί ο Γιώργο Στραματόπουλος. Ωστόσο, ο οδηγός της McLaren βούτηξε αμέσως στα pits για να εκτίσει την ποινή του, έχοντας στόχο πλέον να φτάσει και να προσπεράσει τον Μικέλε Λάχα στην πίστα. Αν και ο Γιώργος Σταματόπουλος έκανε γύρους κατατακτηρίων, δεν κατάφερε να προσπεράσει τον Μικέλε Λάχα, ο οποίος κατέκτησε την νίκη, με τον Γιώργο Σταματόπουλο να ανεβαίνει στο 2ο σκαλί του βάθρου, αφήνοντας τον Δημήτρη Σταυρούλη στην 3η θέση, μετά την ποινή 5 δευτερολέπτων του Βασίλη Δελή.

Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα
1.Μ. ΛΑΧΑ
2.Γ. ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ
3. Δ. ΣΤΑΥΡΟΥΛΗΣ
4.Ν. ΚΩΣΤΑΚΗΣ
5.Β. ΔΕΛΗΣ
6.Ν. ΤΖΑΝΕΤΑΤΟΣ
7.Χ. ΝΤΟΥΣΚΟΣ       
8.Ι. ΤΣΟΥΡΕΚΑΣ
9.Ε. ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ
10.Χ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
11.Θ. ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ
12.Β. ΜΑΜΑΛΗΣ
13.Α. ΜΕΤΑΞΑΚΗΣ
14.Π. ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
15.Σ. ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ
16.Α. ΤΟΣΚΑ
17.Δ. ΑΚΡΙΒΟΣ
18.Σ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
19.Γ. ΜΑΝΙΑΤΟΠΟΥΛΟΣ
Αναλυτικά οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών

Τον ταχύτερο γύρο του αγώνα σημείωσε ο Γιώργος Σταματόπουλος

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τον αγώνα στο κανάλι του GVR e-sports, εδώ.

Επόμενο ραντεβού της Ayrton Senna League, στις 20 Μαρτίου, για τον 10ο αγώνα του πρωταθλήματος, πίστα του Silverstone, Μ. Βρετανία.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Νίκος Δαφνομήλης

Μεγάλος φίλαθλος της Formula 1 από το 2005. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον τεχνικό τομέα του αθλήματος και θαυμαστής όλων των ωραίων που έχει να προσφέρει. Μεγάλος φαν και του MotoGP. O μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένας μαγικός κόσμος!

F1RACINGNEWS