Μία ακόμα νίκη πέτυχε ο Γιώργος Σταματόπουλος στο GVR e-sports, αποτέλεσμα το οποίο τον φέρνει μόλις ένα βήμα μακρυά από τον τίτλο του πρωταθλητή της Ayrton Senna League, ενώ οι Νίκος Κωστάκης και Νικηφόρος Τζανετάτος τον πλαισίωσαν στο βάθρο.
Μία ανάσα μακρυά από τον τίτλο του πρωταθλητή της Ayrton Senna League βρίσκεται ο Γιώργος Σταματόπουλος, ο οποίος σημείωσε μία ακόμα εξαιρετική εμφάνιση στο GVR e-sports, κατακτώντας έτσι την πολυπόθητη νίκη.
Στο 2ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Νίκος Κωστάκης, ο οποίος έδωσε ομηρικές μάχες στο τέλος με τον Γιώργο Σταματόπουλο, ωστόσο δείχνει έτοιμος να παλέψει στα ίσα με τον πάλαι ποτέ μεγάλο του αντίπαλο (και φίλο), Γιώργο Σταματόπουλο, στο επόμενο πρωτάθλημα.
Το “χάλκινο μετάλλιο” πήρε ο Νικηφόρος Τζανετάτος, ο οποίος με τις συνεχόμενες καλές του εμφανίσεις και παρουσίες του στην 5αδα και το βάθρο έχει εδραιώσει εαυτόν ως ένα υπολογίσιμο μέγεθος, τόσο για νίκες όσο και για την διεκδίκηση, εν δυνάμει, κάποιου πρωταθλήματος.


Κατατακτήριες – Pole position για τον Γιώργο Σταματόπουλο
Πρώτος που κατάφερε να σταθεροποιηθεί στην pole position ήταν ο Νικηφόρος Τζανετάτος, με το 1:16.223. Ωστόσο, ο Νίκος Κωστάκης δεν εφυσηχάστηκε και με έναν άριστο γύρο θα γίνει ο πρώτος που θα σπάσει το φράγμα του 1:16.000 και θα βρεθεί στην pole position με το 1:15.599, αφήνοντας τον Νικηφόρο Τζανετάτο στην 2η θέση και τον Παναγιώτη Διαμαντή στην 3η. Εξαιρετική όμως ήταν και η παρουσία του Βασίλη Δελή στην 4η θέση, μπροστά από τον Γιώργο Σταματόπουλο, ενώ και ο Ερρίκος Τσεκούρας της Alfa Romeo είχε καταφέρει να βρεθεί στην 8η θέση, μπροστά από τον Ιωάννη Τσουρέκα και τον Θανάση Πασχαλίδη. Ο άμεσος ανταγωνιστής του Γιώργου Σταματόπουλου, Μικέλε Λάχα, ήταν στην 7η θέση, ακριβώς από κάτω του στην κατάταξη.
Σχεδόν άμεσα, όμως, ο Γιώργος Σταματόπουλος επέβαλε τα δικά του δεδομένα στις κατατακτήριες δοκιμές. Με 6 λεπτά να απομένουν, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας θα σταματήσει το χρονόμετρο στο 1:15.501, 98 χιλιοστά δηλαδή ταχύτερος του Νίκου Κωστάκη. Καλούς γύρους, όμως, θα σημειώσουν και οι Βαλάντης Μάμαλης και Δημήτρης Σταυρούλης, αφήνοντας εκτός δεκάδας του θανάση Πασχαλίδη και Ιωάννη Τσουρέκα, ενώ στην 10η θέση είχε βρεθεί ο Χρήστος αΑθανασίου της Haas. Παρά τις τελευταίες απέλπιδες προσπάθειες των οδηγών, το 1:15.501 του Γιώργου Σταματόπουλου θα αποδειχτεί υπέρ αρκετό και θα του δώσει την pole position, έχοντας ωστόσο τις Ferrari των Νίκου Κωστάκη και Μικέλε Λάχα να καραδοκούν. Εξαιρετικός στις κατατακτήριες για ακόμα μία φορά ήταν και ο Βασίλης Δελής, ο οποίος κατάφερε να αφήσει στην 5η θέση τον Νικηφόρο Τζανετάτο, ενώ ο Παναγιώτης Διαμαντής βρισκόταν στην 6η θέση, μπροστά από τον Θανάση Πασχαλίδη.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα των κατατακτηρίων




Εκκίνηση
Εξαιρετική εκκίνηση πραγματοποίησε ο Βασίλης Δελής από την 4η θέση, προσπερνώντας στην 1η στροφή τον αργό Μικέλε Λάχα. Ο οδηγός της Ferrari χρειαζόταν το καλύτερο των αποτλεσμάτων, ωστόσο η εκκίνησή του ήταν για 2ο συνεχόμενο αγώνα κακή, ενώ η συνέχεια ήταν ακόμα χειρότερη. Αρκετά καθαρή εκκίνηση από τους οδηγούς, δίχως πολλές ανακατατάξεις, ενώ και οι πρωτάρηδες, Γιώργος Μαυρίδης και Μιχάλης Παρέλλης έδειξαν να προσαρμόζονται γρήγορα στα δεδομένα του GVR. Όσον αφορά τον Γιώργο Μαυρίδη, οδηγό της Red Bull και “ανακάλυψη” του σκηνοθέτη της Ayrton Senna League – οδηγού της Alain Prost League, χάρισε μερικές εξαιρετικές μάχες και άμυνες, ήδη στον 1ο του αγώνα, δείχνοντας ότι έχει τεράστια προοπτική ως οδηγός. Αντίστοιχα ο Μιχάλης Παρέλλης δείχνει ικανότατος οδηγός που σίγουρα θα μπορέσει στο επόμενο πρωτάθλημα να καθιερωθεί στο midfield και γιατί όχι και ψιλότερα.


Γύρος 6 – Haas/Αλέξανδρος Τόσκα εναντίον Red Bull/Γιώργος Μαυρίδης: Πράξη 2η
Ο Αλέξανδρος Τόσκα, αν και εκκινούσε από τις τελευταίες θέσεις, έδειχνε τεράστια μαχητικότητα και πολύ καλό ρυθμό. Ήδη στον 4ο γύρο προσπέρασε τον rookie, Μιχάλη Παρέλλη και έδειχνε ότι μπορούσε να καταφέρει να πάρει καλό αποτέλεσμα στην Βαρκελώνη. Ωστόσο, περίπου στα μέσα του 5ου γύρου, θα βρει μπροστά του την Red Bull του Γιώργου Μαυρίδη. Ο οδηγός της Red Bull, παρότι rookie, θα αμυνθεί σαν βετεράνος και θα τοποθετήσει την RB16B σε όλα τα σωστά σημεία στην πίστα, κρατώντας πίσω του τον έμπειρο, πλέον, Αλέξανδρο Τόσκα, για περίπου μισό γύρο. Οι δύο οδηγοί θα μας χαρίσουν υψηλού επιπέδου μάχη, ωστόσο στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού, στον 6ο γύρο πλέον, ο Αλέξανδρος Τόσκα θα προσπεράσει τον Γιώργο Μαυρίδη και θα βάλει (προσωρινό) τέλος στην μάχη τους.


Γύρος 7 – Haas/Αλέξανδρος Τόσκα εναντίον Red Bull/Γιώργος Μαυρίδης: Πράξη 2η
Με τις μάχες να μένονται και τον Alexzander Brother Louie να πηγαίνει από την μάχη του Βαλάντη Μάμαλη με τον Δημήτρη Σταυρούλη στην μάχη του Μικέλε Λάχα με τον Βασίλη Δελή και την αποτυχημένη απόπειρα προσπεράσματος του οδηγού της Ferrari, ο σκηνοθέτης αποφάσισε να πάει ξανά στους Αλέξανδρο Τόσκα και Γιώργο Μαυρίδη. Αυτή τη φορά ήταν ο Γιώργος Μαυρίδης στον ρόλο του επιτιθέμενου και ο Αλέξανδρος Τόσκα σε θέση άμυνας. Στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού ο Γιώργος Μαυρίδης θα προσπεράσει από την εξωτερική τον Αλέξανδρο Τόσκα, ωστόσο ο οδηγός της Haas, βρισκόμενος στην εσωτερική είχε καλύτερη τοποθέτηση και έξοδο, με αποτέλεσμα να αφήσει πίσω του εν τέλει τον οδηγό της Red Bull και να γίνει η αιτία ο Γιώργος Μαυρίδης να αποτύχει στο πρώτο τεστ των επιθετικών του ικανοτήτων στο GVR e-sports, αλλά και να “γυρίσει” εκτός πίστας, ως αποτέλεσμα της μικρής επαφής τους.
Παρά τον εξαιρετικό του ρυθμό, ο Αλέξανδρος Τόσκα δεν θα αντέξει για πολύ. Στον 8ο γύρο θα γυρίσει στο 1ο DRS της πίστας, ενώ τα γλιστρήματα άρχισαν να εμφανίζονται και στους υπόλοιπους οδηγούς, δείχνοντας ότι η πίστα καταπονεί ιδιαίτερα τα ελαστικά και οι υψηλών ταχυτήτων στροφές της, όπως η τελευταία, είναι καταστροφική για τις θερμοκρασίες των ελαστικών. Ωστόσο, το σημαντικό για τους διεκδικητές του πρωταθλήματος δεν είναι κάποια μάχη, κάποιο προσπέρασμα ή κάποια στρατηγική στις πρώτες θέσεις, αλλά η εξέλιξη του αγώνα του Μικέλε Λάχα. Ο οδηγός της Ferrari δεν έμεινε μόνο στην κακή εκκίνηση, αλλά δυστυχώς γι αυτόν ο αγώνας του είχε ανάλογη συνέχεια. Στον 8ο γύρο θα γυρίσει και θα βρεθεί εκτός πίστας, κατρακυλώντας στην κατάταξη και πέφτοντας στην 9η θέση. Η εξέλιξη αυτή, ουσιαστικά έκανε δώρο το πρωτάθλημα στον Γιώργο Σταματόπουλο, ο οποίος με τα έως τότε δεδομένα θα ήταν ο πρωταθλητής της Ayrton Senna League.


Γύρος 9
Ο Μικέλε Λάχα έδειχνε να μην μπορεί να ανακάμψει, καθώς σχεδόν άμεσα δέχτηκε το προσπέρασμα από τον Βασίλη Δελή για την 9η θέση, ενώ μία έξοδός του τον έριξε άλλη μία θέση, αυτή τη φορά εκτός 10αδας. Τυχερός μέσα στην ατυχία του, την ώρα που έμπαινε στα pits για φρέσκα ελαστικά, ο αγώνας τέθηκε υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, λόγω της εξόδου του Θανάση Πασχαλίδη. Η περίοδος του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας έληξε όταν αρκετοί οδηγοί βρίσκονταν ακόμα στα pits, όπως ο Χρήστος Αθανασίου, ο οποίος μέχρι τότε βρισκόταν στην 6η θέση, ο Νίκος Κωστάκης, ο Νικηφόρος Τζανετάτος και ο Γιώργος Σταματόπουλος, με αποτέλεσμα να οδηγεί πλέον, έστω και προσωρινά, τον αγώνα ο Παναγιώτης Διαμαντής με 2ο τον Ιωάννη Τσουρέκα, τον οποίο, ωστόσο, προσπέρασε γρήγορα ο Γιώργος Σταματόπουλος.
Σχεδόν άμεσα ο Γιώργος Σταματόπουλος ξαναβρέθηκε και επίσημα στην πρωτοπορεία, αφού στον 11ο γύρο, ο ομόσταυλός του, Παναγιώτης Διαμαντής, μπήκε στα pits για την δική του αλλαγή ελαστικών, καταφέρνοντας μάλιστα να βγει στην 6η θέση, πίσω από τον Γρηγόρη Μανιατόπουλο που εκείνη την ώρα δεχόταν το προσπέρασμα του βαθμολογικού του αντίπαλου, Νικηφόρου Τζανετάτου για την 4η θέση. Σχεδόν άμεσα προσπέρασε και ο Νίκος Κωστάκης τον Ιωάννη Τσουρέκα, ανεβαίνοντας στην 2η θέση, με τον ρυθμό του να είναι εξαιρετικός και πλέον να πλησιάζει τον Γιώργο Σταματόπουλο. Ο εξαιρετικός αυτός ρυθμός επιβαιβεώθηκε και με τον ταχύτερο γύρο, με τον Νίκο Κωστάκη να σταματάει το χρονόμετρο στο 1:18.187, την ώρα που ο Χρήστος Αθανασίου προσπερνούσε τον Μιχάλη Παρέλλη για την 8η θέση.


Γύρος 18
Περίπου 6 γύρους το έχτιζε και εν τέλει το κατάφερε. Οι 712 θεατές παρακολουθούσαν εναγωνίως τον Νίκο Κωστάκη να επιχειρεί και εν τέλει να ολοκληρώνει με επιτυχία το προσπέρασμα στον Γιώργο Σταματόπουλο, σε μία μάχη υψηλού επιπέδου, ανάμεσα σε δύο εξαιρετικούς οδηγούς, μία μάχη την οποία ο σκηνοθέτης, Alexzander Brother Louie, είχε φροντίσει να μας μεταδώσει τόσο από την κανονική εικόνα, όσο φυσικά και από την έξτρα μικρή εικόνα από το onboard του Νίκου Κωστάκη, μία καινοτομία που αυτός έχει εισάγει στο ελληνικό sim racing, αποκλειστικά στο GVR e-sports. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ρυθμός του Νίκου Κωστάκη ήταν τέτοιος, που είχε καταφέρει σε καθαρό αέρα να μαζέψει περίπου 1.5 εδευτερόλεπτο από τον Γιώργο Σταματόπουλο σε μισό γύρο.
Η καινοτομία της “εικόνας σε εικόνα” θα φανεί ξανά χρήσιμη, αυτή τη φορά στον 20ο γύρο. Με τον Αλέξανδρο Τόσκα να εγκαταλείπει τον αγώνα και τον Γιώργο Σταματόπουλο με τον Νίκο Κωστάκη να μονοπωλούν το ενδιαφέρον, λόγω και των πολλών (και αποτυχημένων) αποπειρών του Γιώργου Σταματόπουλου να προσπεράσει, ο Ίωάννης Τσουρέκας θα προσπεράσει τον Δημήτρη Σταυρούλη για την 6η θέση, ένα προσπέρασμα που θα μεταδόσει ο Alexzander Brother Louie στην δεύτερη εικόνα, ώστε να μεταφέρει όλη την δράση από την πίστα στον θεατή. Εξαιρετικό αγώνα, όμως, πραγματοποιούσε ο Χρήστος Αθανασίου στην 8η θέση, ενώ ο Μικέλε Λάχα είχε σταθεροποιηθεί στην 10η θέση, πίσω από τον Βαλάντη Μάμαλη. Ο Βασίλης Δελής βρισκόταν στην 5η θέση, έχοντας όμως και μία ποινή 5 δευτερολέπτων, ενώ ο Παναγιώτης Διαμαντής βρισκόταν στο κυνήγι της 3ης θέσης και του Νικηφόρου Τζανετάτου.


Γύρος 33
Η εγκατάλειψη του Γρηγόρη Μανιατόπουλου στον 29ο γύρο έθεσε τον αγώνα υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Ο Γιώργος Σταματόπουλος εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία και μιμούμενος τον Νίκο Κωστάκη στον αγώνα της Ουγγαρίας θα μπει στα pits και θα βάλει φρέσκια μαλακή γόμα. Η επανεκκίνηση του 32ου γύρου ήταν το πράσινο φως για τον Γιώργο Σταματόπουλο για να εξαπολύσει την τελική του επίθεση. Ωστόσο, παρά τα φθαρμένα ελαστικά, την κούραση, την καταπόνηση και την εξάντληση από τους 31 γύρους, ο Νίκος Κωστάκης θα αμυνθεί ηρωικά και μαζί με τον ΓΙώργο Σταματόπουλο θα δώσουν σεμινάρια οδήγησης σε μία υψηλού επιπέδου μάχη που θα βγάλει νικητή, εν πρώτοις, τον Νίκο Κωστάκη.
Ωστόσο, τα φρέσκα ελαστικά και η γεμάτη μπαταρία της κινητήριας μονάδας της Mercedes ήταν περισσότερα από όσα μπορούσε να αντέξει ο Νίκως Κωστάκης και η καταπονημένη του Ferrari SF21 και έτσι στο τέλος της ευθείας εκκίνησης – τερματισμού, ο Γιώργος Σταματόπουλος θα εξαπολύσει την τελευταία του επίθεση, η οποία θα είναι και επιτυχής, καταφέρνοντας έτσι να πάρει την πολυπόθητη νίκη, αφήνοντας τους θεατές ικανοποιημένους από την υψηλού επιπέδου μάχη που παρακολούθησαν.


Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα
1. | Γ. ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ |
2. | Ν. ΚΩΣΤΑΚΗΣ |
3. | Ν. ΤΖΑΝΕΤΑΤΟΣ |
4. | Β. ΔΕΛΗΣ |
5. | Π. ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ |
6. | Ι. ΤΣΟΥΡΕΚΑΣ |
7. | Μ. ΛΑΧΑ |
8. | Β. ΜΑΜΑΛΗΣ |
9. | Δ. ΣΤΑΥΡΟΥΛΗΣ |
10. | Χ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ |
11. | Γ. ΜΑΥΡΙΔΗΣ |
12. | Δ. ΑΚΡΙΒΟΣ |
13. | Θ. ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ |
14. | Μ. ΠΑΡΕΛΛΗΣ |
15. | Γ. ΜΑΝΙΑΤΟΠΟΥΛΟΣ |
16. | Ε. ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ |
17. | Α. ΤΟΣΚΑ |
18. | Σ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ |
19. | Χ. ΝΤΟΥΣΚΟΣ DNS |
20. | Σ. ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ DNS |
Αναλυτικά οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών


Τον ταχύτερο γύρο του αγώνα σημείωσε ο Γιώργος Σταματόπουλος με το 1:16.891.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε τον αγώνα στο κανάλι του GVR e-sports, εδώ.
Επόμενο ραντεβού της Ayrton Senna League, στις 1 Μαΐου, για τον 13ο, αγώνα του πρωταθλήματος, πίστα του Portimao, Πορτογαλία.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.