GVR – A. S. L. – Αγώνας 10 – Μ. Βρετανία: Νικητής ο Γ. Σταματόπουλος

Την 3η του νίκη στο πρωτάθλημα του GVR e-sports σημείωσε ο Γιώργος Σταματόπουλος, κερδίζοντας τον αγώνα της Μεγάλης Βρετανίας στο Silverstone, με τον οδηγό της McLaren να παραμένει στην πρωτοπορεία της Ayrton Senna League, με τους Μικέλε Λάχα και Παναγιώτη Διαμαντή να τον πλαισιώνουν στο βάθρο.

Ο Γιώργος Σταματόπουλος έχει ανεβάσει επίπεδα στην απόδοσή του στο GVR e-sports και με την νίκη που κατέκτησε στο Silverstone ανέβασε την διαφορά του από τον Μικέλε Λάχα στους 19 βαθμούς.

Ανήμπορος να “ματσάρει” τον ρυθμό του άπιαστου Γιώργου Σταματόπουλου, αλλά ικανότατος να περιορίσει τις απώλειες, ο Μικέλε Λάχα που κατέκτησε την 2η θέση και πλέον κάθε αγώνας είναι ένας τελικός για εκείνον.

Την μάχη των “δεύτερων” οδηγών κέρδισε ο δικός μας Παναγιώτης Διαμαντής, ο οποίος σκαρφάλωσε στο 3ο σκαλί του βάθρου, κερδίζοντας τον Νίκο Κωστάκη της Ferrari.

Κατατακτήριες – Pole position για τον Γιώργο Σταματόπουλο

Από τις πρώτες κιόλας προσπάθειες ο Γιώργος Σταματόπουλος έθεσε εαυτόν ως το απόλυτο φαβορί. Αυτό επιβεβαιώθηκε και πιο μετά στην περίοδο, όταν το 1:26.159 του οδηγού της McLaren ήταν αρκετό για να αυξηθεί η διαφορά του από τον 2ο Νικηφόρο Τζανετάτο στα 6 δέκατα. Εξίσου καλή απόδοση είχε έως τότε και ο Αλέξανδρος Τόσκα που είχε αφήσει τον Χρήστο Ντούσκο στην 10η θέση, αλλά και οι Βαλάντης Μάμαλης, Σώζον Πατριώτης και Γρηγόρης Μανιατόπουλος που βρίσκονταν μπροστά από τον οδηγό της Haas. Στους συνήθεις υπόπτους για την διεκδίκηση της pole position, Νίκο Κωστάκη, Μικέλε Λάχα, Νικηφόρο Τζανετάτο και Γιώργο Σταματόπουλο είχε προστεθεί και ο Βασίλης Δελής, καταφέρνοντας μέχρι τότε να βρίσκεται στην 3η θέση.

Ένα λάθος στην τελευταία του προσπάθεια θα στερήσει από τον Γιώργο Σταματόπουλο την ευκαιρία να βελτιώσει τον χρόνο του και να υπερασπιστεί τα κεκτημένα του. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν χρειάστηκε αφού η τελευταία προσπάθεια του Νίκου Κωστάκη ήταν αρκετή για να τον ανεβάσει μέχρι την 3η θέση, κάνοντας έτσι το 2-3 στις κατατακτήριες για την Ferrari, αφήνοντας τον Νικηφόρο Τζανετάτο στην 4η θέση, μπροστά από τον καταπληκτικό Βαλάντη Μάμαλη και τον εξίσου σταθερό Βασίλη Δελή. Οι δύο Alpha Tauri των Γρηγόρη Μανιατόπουλου και Σώζοντος Πατριώτη χωρίζοντας από τον Δημήτρη Σταυρούλη, ενώ ο Χρήστος Αθανασίου είχε πάρει την θέση του ομόσταυλού του στην 10αδα.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα των κατατακτηρίων
Εκκίνηση

Ο Νικηφόρος Τζανετάτος ήταν ο μεγάλος κερδισμένος της εκκίνησης, αφού αντέδρασε ακαριαία στα κόκκινα φώτα και προσπέρασε στις πρώτες στροφές τον Νίκο Κωστάκη, χωρίζοντας τις δύο Ferrari. Η έτερη Ferrari, ο Μικέλε Λάχα, δεν μπόρεσε να κάνει εξίσου καλή εκκίνηση με τον Γιώργο Σταματόπουλο, με τον οδηγό της McLaren να ανοίγει άμεσα την διαφορά του, μία διαφορά την οποία υπερασπίστηκε σε όλον τον αγώνα ο Γιώργος Σταματόπουλος και δεν επέτρεψε ποτέ σε κανέναν οδηγό να τον απειλήσει.

Εξίσου επιθετικές διαθέσεις είχε και ο Βασίλης Δελής, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε την λάθος γραμμή του Νίκου Κωστάκη, λόγω της μάχης του με τον Νικηφόρο , και θα προσπεράσει και αυτός με την σειρά του τον Νίκο Κωστάκη, κάνοντας το 3-4 για τα δύο μονοθέσια με κινητήρα Mercedes. Υποδειγματική εκκίνηση όμως θα πραγματοποιήσει και ο δικός μας Παναγιώτης Διαμαντής, ο οποίος έχονταςε εκκινήσει τελευταίος θα βρεθεί στην 13η θέση, πίσω από τον Αλέξανδρο Τόσκα της Haas.

Γύρος 9

Ο δικός μας Παναγιώτης Διαμαντής πραγματοποιούσε έναν εξαιρετικό αγώνα, καταφέρνοντας προσωρινά να βρεθεί μόλις μία θέση μακρυά από την “επανένωση” με τον ομόσταυλό του, Γιώργο Σταματόπουλο. Ωστόσο, για να συμβεί αυτό έπρεπε αρκετοί οδηγοί να βουτήξουν στα pits, μεταξύ των οποίων και ο Μικέλε Λάχα που επεδίωξε το undercut στον μάστερ της διαχε΄ρισης ελαστικών, Γιώργο Σταματόπουλο. Ο έτερος μεγάλος διεκδικητής του βάθρου, Νικηφόρος Τζανετάτος είδε μία επαφή με τον Βασίλη Δελή να του προκαλεί ζημιά, με αποτέλεσμα να αναγκάζεται σε απρογραμμάτιστο pit stop για να διορθώσει την ζημιά, κάτι που τον έθεσε πρακτικά εκτός διεκδίκησης.

Εξίσου καλό αγώνα όμως πραγματοποιούσε και ο Χρήστος Ντούσκος, ο οποίος είχε καταφέρει να αποκρούσει κάθε επίθεση του Αλέξανδρου Μεταξάκη και να κρατηθεί κοντά στον Ιωάννη Τσουρέκα, με τον Ερρίκο Τσεκούρα, ομόσταυλο του Χρήστου Ντούσκου, να είναι ο προπορευόμενός τους. Τα pit stop και οι στρατηγικές άρχισαν να αποκτούν τεράστιο ενδιαφέρον, καθώς από τον 7ο Χρήστο Ντούσκο έως τον τελευταίο οι οδηγοί φορούσαν την μεσαία γόμα, ωστόσο οι Γιώργος Σταματόπουλος και Νίκος Κωστάκης έδειχναν να έχουν πολύ καλό ρυθμό, παρά την “ηλικία” της μαλακής γόμας.

Γύρος 12

Η ιπποδύναμη της Honda αποδείχτηκε πολύ ισχυρός αντίπαλος για την ιπποδύναμη της Ferrari, με τον Ερρίκο Τσεκούρα να δέχεται την επίθεση του Σώζοντος Πατριώτη, ο οποίος ανέβηκε έτσι στην 12η θέση, δείχνοντας να έχει εξαιρετικό ρυθμό και αναμένοντας τις όποιες ανακατατάξεις με τα pit stop. Σημάδια ανάκαμψης όμως έδειχνε και ο Νικηφόρος Τζανετάτος, ο οποίος μετά τους καταστροφκούς πρώτους γύρους είχε καταφέρει να ξαναβρεθεί στην 10αδα και συγκεκριμένα στην 9η θέση, δεχόμενος ωστόσο την πίεση του σταθερού και επικίνδυνου Χρήστου Αθανασίου. Εξίσου καλή εμφάνιση, όμως, έκανε και ο ομόσταυλος του Νικηφόρου Τζανετάτου, Δημήτρης Ακρίβος, ο οποίος είχε καταφέρει να σκαρφαλώσει στην 4η θέση, πίσω από τον Αλέξανδρο Μεταξάκη.

Η ώρα του pit stop είχε φτάσει και για τον Γιώργο Σταματόπουλο, ο οποίος μπαίνοντας στα pits άφησε στην πρωτοπορεία τον Παναγιώτη Διαμαντή, τον οδηγός που στηρίζει η σελίδα μας και είχε καταφέρει να βρεθεί στην πρώτη θέση, έχοντας εκκινήσει τελευταίος. Οι δύο Ferrari των Μικέλε Λάχα και Νίκου Κωστάκη βρίσκονταν στο 5-6, περιμένοντας κάτι που θα αλλάξει τις ισορροπίες στον αγώνα και θα σταθεί εμπόδιο στον εξωπραγματικό Γιώργο Σταματόπουλο, ενώ ο Βαλάντης Μάμαλης έκανε έναν σταθερό αγώνα στους βαθμούς. Το pit stop του Γιώργου Σταματόπουλου τον έφερε στην 4η θέση, 3.5 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Μικέλε Λάχα, ωστόσο ο οδηγός της McLaren δεν έχασε χρόνο και όχι μόνο αύξησε την διαφορά του, αλλά προσπέρασε και άμεσα στον 14ο γύρο τον Δημήτρη Ακρίβο, ανεβαίνοντας στην 2η θέση, αφού στα pits μπήκε και ο Παναγιώτης Διαμαντής.

Γύρος 19

Μετά την υψηλού επιπέδου αμφίρροπη μάχη εμταξύ Νικηφόρου Τζανετάτου και Χρήστου Αθανασίου σειρά είχε οι Σώζον Πατριώτης και Βασίλης Δελής. Ο οδηγός της Alpha Tauri βρισκόταν σε απίστευτη φόρμα, κάτι που απέδειξε και σε βάρος του Βασίλη Δελή, αφού στο DRS προς την Stowe θα προσπεράσει καθαρά από την εξωτερική τον οδηγό της Mercedes ο οποίος δεν είχε κανένα περιθώριο αντίδρασης και βρισκόταν πλέον στην 10η θέση και τον 1 βαθμό. Ταυτόχρονα, θα αποκατασταθεί η “τάξη” στην πρωτοπορεία με τον Γιώργο Σταματόπουλο να ηγείται των Μικέλε Λάχα και Νίκου Κωστάκη, με τον Παναγιώτη Διαμαντή να ακολουθεί κατά πόδας, έτοιμος να αρπάξει κάθε ευκαιρία και να σκαρφαλώσει περαιτέρω στην κατάταξη.

Σταθερός και ακούραστος και ο Βαλάντης Μάμαλης ο οποίος ακολουθούσε κατά γράμμα το πλάνο του και βρισκόταν στην 5η θέση, μπροστά από τον Νικηφόρο Τζανετάτο που αποδείκνυε ότι η ανάκαμψη είναι πάντα εφικτή. Ωστόσο, τα βλέμματα θα πέσουν πάνω στον Χρήστο Αθανασίου, αφού ο οδηγός της Haas είχε υπερβεί κάθε προσδοκία και βρισκόταν στην 7η θέση, παλεύοντας με ονόματα όπως ο Νικηφόρος Τζανετάτος και ο Δημήτρης Σταυρούλης, ενώ είχε αφήσει πίσω του οδηγούς όπως ο Σώζον Πατριώτης και ο Βασίλης Δελής.

Γύρος 22

Ο Χρήστος Αθανασίου ήταν στόχος για 3 οδηγούς που τον ακολουθούσαν, ωστόσο είχε καταφέρει να αμυνθεί υποδειγματικά απέναντι στον Δημήτρη Σταυρούλη για έναν ολόκληρο γύρο. Στον 22ο γύρο όμως η κατάληξη θα είναι διαφορετική, αφού ο Δημήτρης Σταυρούλης στην Brooklands θα πραγματοποιήσει το προσπέρασμα στον Χρήστο Αθανασίου, ο οποίος δείχνοντας να μην μπορεί να κρατήσει ρυθμό θα δεχτεί το προσπέρασμα και από τον Σώζοντα Πατριώτη, αλλά και από τον Αλέξανδρο μεταξάκη. Το φεστιβάλ προσπεράσεων δεν σταμάτησε, αφού ο φορμαρισμένος Σώζον Πατριώτης πραγματοποίησε ένα ακόμα προσπέρασμα, αυτή τη φορά στον Δημήτρη Σταυρούλη για την 7η θέση.

Τα βλ΄έμματα θα πέσουν σχεδόν ακαριαία στον δικό μας Παναγιώτη Διαμαντή, ο οποίο έχοντας φτάσει στον διαχύτη του Νίκου Κωστάκη θα πραγματοποιήσει ένα πανέμορφο προσπέρασμα, ανεβαίνοντας έτσι στο 3ο σκαλί του βάθρου. Ειδική αναφορά αξίζει ωστόσο στον Νίκο Κωστάκη, ο οποίος συνέναισε όταν έπρεπε, ώστε να μην υπάρξει κάποιο ατύχημα και να μην υποπέσει σε κάποια παράβαση. Η μάχη των δύο συνεχίστηκε έως το τέλος, με τους δύο να τερματίζουν δίπλα δίπλα, αλλά ο Νίκος Κωστάκης ήταν κατά 52 χιλιοστά πιο αργός και έτσι την 3η θέση κατέκτησε ο Παναγιώτης Διαμαντής. Κάπως έτσι πήρε την νίκη ο Γιώργος Σταματόπουλος, ο οποίος δεν επέτρεψε ποτέ να απειληθεί, αλλά κατάφερε μάλιστα να σημειώσει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα στον 26ο γύρο.

Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα
1.Γ. ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ
2.Μ. ΛΑΧΑ
3.Π. ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
4.Ν. ΚΩΣΤΑΚΗΣ
5.Β. ΜΑΜΑΛΗΣ
6.Ν. ΤΖΑΝΕΤΑΤΟΣ
7.Δ. ΣΤΑΥΡΟΥΛΗΣ
8.Χ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
9.Α. ΜΕΤΑΞΑΚΗΣ
10.Σ. ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ
11.Ε. ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ
12.Ι. ΤΣΟΥΡΕΚΑΣ
13.Δ. ΑΚΡΙΒΟΣ
14.Β. ΔΕΛΗΣ
15.Α. ΤΟΣΚΑ
16.Γ. ΜΑΝΙΑΤΟΠΟΥΛΟΣ
17.Χ. ΝΤΟΥΣΚΟΣ       
18.Σ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
19.Θ. ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ
Αναλυτικά οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών

Τον ταχύτερο γύρο του αγώνα σημείωσε ο Γιώργος Σταματόπουλος με το 1:27.687.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τον αγώνα στο κανάλι του GVR e-sports, εδώ.

Επόμενο ραντεβού της Ayrton Senna League, στις 3 Απριλίου, για τον 11ο αγώνα του πρωταθλήματος, πίστα του Hungaroring, Ουγγαρία.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Νίκος Δαφνομήλης

Μεγάλος φίλαθλος της Formula 1 από το 2005. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον τεχνικό τομέα του αθλήματος και θαυμαστής όλων των ωραίων που έχει να προσφέρει. Μεγάλος φαν και του MotoGP. O μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένας μαγικός κόσμος!

F1RACINGNEWS