GVR – Ayrton Senna League – Αγώνας 1: Νικητής ο Γ. Σταματόπουλος

Ο πρώτος αγώνας της Ayrton Senna League του GVR e-sports αποτελεί πλέον παρελθόν, με τον Γιώργο Σταματόπουλο να είναι ο μεγάλος νικητής, καθώς και poleman. Δεύτερος τερμάτισε ο ομόσταυλος του Γιώργου Σταματόπουλου, ο Παναγιώτης Διαμαντής, ο οδηγός που στηρίζει και επίσημα το F1racingnews.gr, ενώ στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Δημήτρης Σταυρούλης.

Σε έναν επεισοδιακό αγώνα με δύο περιόδους αυτοκινήτου ασφαλείας, ο Γιώργος Σταματόπουλος κατάφερε να πάρει την νίκη και τους πρώτους του 25 βαθμούς στο πρωτάθλημα του GVR e-sports.

Ο δικός μας Παναγιώτης Διαμαντής κατάφερε να τερματίσει στην 2η θέση και να κάνει το 1-2 για την ομάδα της McLaren, ωστόσο οι αγωνοδίκες είχαν άλλα σχέδια για τον οδηγό μας.

Η 3η θέση που κατέλαβε ο Δημήτρης Σταυρούλης ήταν οι μόνοι βαθμοί που πήρε πίσω στο Grove η ομάδα της Williams, η οποία και βρίσκεται στην 3η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Κατατακτήριες – Pole Position για τον Γιώργο Σταματόπουλο

Με καθαρό ουρανό ξεκίνησαν οι κατατακτήριες στο Interlagos και τους οδηγούς να βγαίνουν στην πίστα ο ένας μετά τον άλλον. Ο πρώτος χρονομετρημένος γύρος σημειώθηκε από τον Σώζοντα Πατριώτη, στο 1:08.280. Οι οδηγοί ακολουθούσαν κατά πόδας και έσπαγαν διαδοχικά τον χρόνο του Σώζοντος. Ωστόσο, ένα από τα μεγάλα φαβορί της Ayrton Senna League, o Γιάννης Φιλιππής, έκανε την εμφάνισή του και ήταν ο πρώτος που κατάφερε να σταθεροποιηθεί στην pole position, σταματώντας το χρονόμετρο στο 1:07.238.

Και εδώ έρχεται ο Γιώργος Σταματόπουλος με το 1:07.016 για να αφήσει τον Γιάννη Φιλιππή στην 2η θέση. Ταυτόχρονα, ο δικός μας Παναγιώτης Διαμαντής είχε καταφέρει να πλασαριστεί στην 3η θέση, με τις δύο McLaren να έχουν μόνο την Red Bull του Γιάννη Φιλιππή ανάμεσά τους. Φτάνοντας στο τελευταίο δεκάλεπτο, ο Μικέλε Λάχα με την Ferrari θα κάνει έναν εκπληκτικό χρόνο και θα πλασαριστεί στην 2η θέση. Εκτός δεκάδας βρισκόταν ο Γιώργος Σκοδριάνος με την Mercedes, o Δημήτρης Σταυρούλης, ο Ιωάννης Τσουρέκας, ο Δημήτρης Ακρίβος, ο Γρηγόρης Μανιατόπουλος, ο Θανάσης Πασχαλίδης και ο Νίκος Σπαθής. Ο Αλέξανδρος Μεταξ΄άκης βρισκόταν στην 10η θέση. Οι δύο Haas του Χρήστου Αθανασίου και του Αλέξανδρου Τόσκα δεν είχαν σημειώσει ακόμα χρόνο.

Ο Γιώργος Σταματόπουλος δεν απειλήθηκε ποτέ ουσιαστικά και αφού βελτίωσε και τον χρόνο του στο 1:06.825, πήρε την pole position. Πρώτα, πόλεμος μεταξύ Μικέλε Λάχα, Βαλάντη Μάμαλη, Νίκου Σπαθή και Γρηγόρη Μανιατόπουλου θα ξεσπάσει για την 2η θέση, με τον οδηγό της Alpha Tauri, Γρηγόρη μανιατόπουλο να καταφέρνει εν τέλει να πλασάρεται στην 2η θέση. Ο Χρήστος Αθανασίου θα ανέβει στην 12η θέση, ενώ ο ομόσταυλός του θα πλασαριστεί μπροστά από τον ουραγό του grid, Γιώργο Σκοδριάνο. Ο Χρήστος Ντούσκος θα αφήσει τον Αλέξανδρο Μεταξάκη στην 15η θέση, ενώ ο Δημήτρης Σταυρούλης θα πλασαριστεί στην 16η θέση.

Αποτελέσματα κατατακτηρίων
Εκκίνηση

Εξαιρετική εκκίνηση έκανε ο Γιώργος Σταματόπουλος, καθώς και ο Μικέλε λάχα που βρέθηκε στον διαχύτη του οδηγού της McLaren. Ο Γρηγόρης Μανιατόπουλος έκανε πολύ κακή εκκίνηση και, ενώ πίσω του εκτυλίχθηκε επικράτησε μία μικρή αναταραχή. Βαλάντης Μάμαλης, Παναγιώτης Διαμαντής και Νίκος Σπαθής είχαν μία ελαφρυά σύγκρουση στην πρώτη στροφή, κάτι που οι αγωνοδίκες έκριναν μετά από διερεύνηση ότι ήταν αγωνιστικό συμβάν. Κερδισμένος ήταν και ο Γιάννης Φιλιππής που ανέβηκε στην 6η θέση, ενώ Δημήτρης Σταυρούλης και Αλέξανδρος Μεταξάκης μάχονταν για την 15η θέση. Ερρίκος Τσεκούρας και Ιωάννης Τσουρέκας έχαναν διαρκώς θέσεις.

Γύρος 2 – Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας

Στον 2ο γύρο το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας θα κάνει την εμφάνισή του. Η πρώτη εγκατάλειψη του αγώνα θα έρθει από τον άτυχο Χρήστο Αθανασίου, με αποτέλεσμα οι ελπίδες της Haas για βαθμούς να είναι πλέον στα χέρια (και τα πόδια) του Αλέξανδρου Τόσκα. Ο Γιώργος Σταματόπουλος είχε καταφέρει ήδη μέρσα σε 1 γύρο να ανοίξει την διαφορά στα 1.8 δευτερόλεπτα, ενώ Μικέλε Λάχα και Γρηγόρης Μανιατόπουλος πάλευαν για την 2η θέση. Ο Νίκος Σπαθής θα πέσει στην 17η θέση, λόγω ενός pit stop που έκανε, το οποίο και σήμανε την λήξη του καθεστώτος Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας.

Γύρος 8

Στην μάχη του Μικέλε Λάχα με τον Γρηγόρη μανιατόπουλο ήρθε να προστεθεί και ο Παναγιώτης Διαμαντής. Μαζί με τον Γιάννη Φιλιππή που καραδοκούσε στην 5η θέση, οι τέσσερεις οδηγοί χάρισαν πολύ όμορφες μάχες, με τον δικό μας Παναγιώτη Διαμαντή να καταφέρνει να σκαρφαλώνει στην 3η θέση και να φτάνει τον Μικέλε Λάχα. Ωστόσο, ένα λάθος του οδηγού της McLaren θα τον ρίξει στην κατάταξη, συγκεκριμένα στην 16η θέση, και θα απομακρύνει τις δύο McLaren από το πολυπόθητο 1-2. Ο Γιώργος Σταματόπουλος θα συνεχίσει να επωφελείται από τις ενεργές μάχες πίσω του και θα ανοίξει την διαφορά από τον Μικέλε Λάχα στα 3.5 δευτερόλεπτα, με τον Γιάννη Φιλιππή στην 3η θέση. Σημαντική πρόοδο θα σημειώσει ο Αλέξανδρος Τόσκα, ο οποίος θα πλησιάσει τον Δημήτρη Ακρίβο στην 10η θέση.

Γύρος 13

Οι Γιάννης Φιλιππής και Μικέλε Λάχα έδωσαν σεμινάρια racing, με τους δύο να μάχονται για δύο ολόκληρους γύρους, ρόδα με ρόδα, στις στενές στροφές της Βραζιλίας, αλλά και στις μεγάλες ευθείες. Εξαιρετικοί και οι δύο οδηγοί, δείχνοντας σεβασμό ο ένας στον άλλον, έδειξαν το μέταλλο από το οποίο είναι φτιαχμένοι, αντέχοντας στην πίεση και μην υποπέφτοντας σε λάθος. Τελικός νικητής της μάχης θα είναι ο Μικέλε Λάχα.

Ωστόσο, στους δύο θα μπει και τρίτος, ή μάλλον τρίτοι, αφού ο Γρηγόρης Μανιατόπουλος και ο Chris Μαλακός θα πλησιάσουν τους δύο μονομάχους στον 10ο και 12ο γύρο αντίστοιχα. Στην προσπάθειά του να προσπεράσει τον Μικέλε Λάχα, ο Γρηγόρης Μανιατόπουλος θα πατήσει εκτός πίστας και λόγω στιγμιαίας υπερστροφής θα βρεθεί στον τοίχο. Ευτυχώς για τον οδηγό της πίστας Speed Park, κατάφερε να συνεχίσει τον αγώνα του. Στον 13ο γύρο, ο Chris Μαλακός θα δοκιμάσει να κάνει το προσπέρασμα στον Γιάννη Φιλιππή, ωστόσο η άμυνα του οδηγού από την Σάμο ήταν ξανά υποδειγματική.

Γύρος 14 – Αυτοκίνητο Ασφαλείας

Η μάχη του Μικέλε Λάχα με τον Γιάννη Φιλιππή θα αναβληθεί, λόγω του αυτοκινήτου ασφαλείας. Ο Αλέξανδρος Μεταξάκης θα κάνει λάθος και θα χάσει τον έλεγχο του μονοθεσίου του, με τον Φίλιππο Τσεντεμεΐδη να είναι μία ατυχής παράπλευρη απώλεια. Οι αγωνοδίκες έκριναν το περιστατικό αγωνιστικό συμβάν. Οι οδηγοί θα μπουν για pit stop, με τον Γιώργο Σταματόπουλο να χάνει την διαφορά των 10 δευτερολέπτων που είχε χτίσει. Το αυτοκίνητο ασφαλείας θα φύγει στο τέλος του 16ου γύρου και οι οδηγοί θα πατήσουν αμέσως το γκάζι.

Ο Γιώργος Σταματόπουλος θα αρχίσει να ανοίγει εκ νέου την διαφορά του από τον 2ο Μικέλε Λάχα, ενώ Θανάσης Πασχαλίδης, Chris Μαλακός και Γιάννης Φιλιππής θα μπουν στη μάχη για το τρίτο σκαλί του βάθρου. Ο Δημήτρης Ακρίβος θα βρίσκεται στην 6η θέση, ενώ πίσω του οι Δημήτρης Σταυρούλης, Νίκος Σπαθής, Σώζων πατριώτης είχαν φτιάξει “τρενάκι”. Οι τρεις τελευταίοι θα αρχίσουν τις συνεχείς εναλλαγές στους επόμενους γύρους, με τον σκηνοθέτη μας, Brother Louie Gaming, να μας χαρίζει εξαιρετικά πλάνα από τις μάχες τους.

Η κατάταξη στο τέλος του αυτοκινήτου ασφαλείας

Γύρος 23

Οι Γιάννης Φιλιππής, Θανάσης Πασχαλίδης και Chris Μαλακός θα χαρίσουν ωραίες μάχες μέχρι τον γύρο 23, όταν και τα φώτα θα πέσουν πάνω στον Γιώργο Σταματόπουλο. Ο οδηγός της McLaren θα βάλει δύσκολα στον εαυτό του, κάνοντας λάθος που θα τον βγάλει εκτός πίστας, με αποτέλεσμα να αρχίσει να χάνει την μία θέση μετά την άλλη. Ο Γιώργος Σταματόπουλος στην 7η θέση και ο Παναγιώτης Διαμαντής στην 11η ήταν η κατάσταση που είχε να διαχειριστεί η Mclaren. Οι δύο οδηγοί της ομάδας του Woking, ωστόσο, είχαν πολύ καλό ρυθμό και άρχισαν να μειώνουν τις διαφορές για να αρχίσουν να επιτίθενται, μέχρι…

Γύρος 24 – Αυτοκίνητο Ασφαλείας

Η έξοδος του Γρηγόρη Μανιατόπουλου θα θέσει εκ νέου τον αγώνα υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, κάνοντας δουλειά για τον Γιώργο Σταματόπουλο και τον Παναγιώτη Διαμαντή, μηδενίζοντας τις διαφορές μεταξύ των οδηγών. Ο Μικέλε Λάχα ήταν στην 3η θέση, αφού ο Νίκος Σπαθής είχε ανέβει στην 2η, με τον Γιάννη Φιλιππή 4ο. Τον αγώνα οδηγούσε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας ο Chris Μαλακός. Με την επανεκκίνηση στον 27ο γύρο, ο Γιάννης Φιλιππής ξεκίνησε την επίθεσή του στους δύο πρωτοπόρους, ενώ στον 29ο γύρο είχε φτάσει στον διαχύτη του Chris Μαλακού. Πολύ καλό αγώνα μέχρι τότε και από τον Δημήτρη Ακρίβο στην 6η θέση.

Γύρος 30

Μία επαφή του Γιάννη Φιλιππή με τον Chris Μαλακό στην 4η στροφή ήταν αρκετή για να φέρει τα πάνω-κάτω. Ο Γιάννης Φιλιππής θα επιχειρήσει το προσπέρασμα στον οδηγό της Mercedes, ωστόσο οι δύο οδηγοί θα συγκρουστούν με αποτέλεσμα ο οδηγός από την Σάμο να “γυρίσει” και να βρεθεί εκτός πίστας. Παράπλευρη απώλεια ήταν ο Νίκος Σπαθής, ο οποίος βγήκε και αυτός εκτός πίστας. Οι αγωνοδίκες έκριναν ότι υπαίτιος για το συμβάν ήταν ο Γιάννης Φιλιππής και τον τιμώρησαν με ποινή 10 δευτερολέπτων.

Ο Γιώργος Σταματόπουλος και ο Παναγιώτης Διαμαντής θα είναι οι μεγαλύτεροι κερδισμένοι αφού θα βρεθούν στις θέσεις 2 και 4 αντίστοιχα. Ο Γιάννης Φιλιππής θα πέσει στην 10η θέση, πίσω από τον Σώζοντα Πατριώτη, ενώ στις παρυφές της δεκάδαςθα είναι ο Θανάσης Πασχαλίδης. Εξαιρετικό και αθόρυβο έως τότε αγώνα θα έχουν κάνει οι δύο Alfa Romeo, με τους Χρήστο Ντούσκο και Ερρίκο Τσεκούρα να είναι στις θέσεις 7 και 6 αντίστοιχα.

Γύρος 32

Στον 31ο γύρο, ο Γιώργος Σταματόπουλος θα πραγματοποιήσει ένα εξαιρετικό προσπέρασμα στον Chris Μαλακό και θα επιστρέψει στην 1η θέση. Σε ίδια διάθεση και ο ομόσταυλός του, Παναγιώτης Διαμαντής, ο οποίος ανέβηκε στην 3η θέση μετά από μάχη με την Aston Martin του Δημήτρη Ακρίβου. Ωστόσο, στον 32ο γύρο, μία απόπειρα του Παναγιώτη Διαμαντή να προσπεράσει τον Chris Μαλακό θα καταστρέψει τον αγώνα του Δημήτρη Ακρίβου και του Chris Μαλακού. Οι αγωνοδίκες έκριναν ότι ο οδηγός της McLaren ήταν ο υπαίτιος και τον τιμώρησαν με την ποινή του Qualifying Ban.

Η κατάσταση δεν άλλαξε στην κορυφή με τις δύο McLaren να κάνουν συντήρηση και να κατακτούν εν τέλει τους 43 βαθμούς. Η μάχη που εκτυλίχθηκε για την 3η θέση μεταξύ Δημήτρη Σταυρούλη και των δύο Alfa Romeo είδε τελικά νικητή τον Δημήτρη Σταυρούλη. Ο Αλέξανδρος Τόσκα κατάφερε να πάρει τελικά 2 βαθμούς για την Haas, μετά και τον υπολογισμό των ποινών που επέβαλαν οι αγωνοδίκες. Την 6η θέση κατάφερε να πάρει ο Δημήτρης Ακρίβος, μαζί με τους 8 βαθμούς για την Aston Martin, ενώ οι Γιάννης Φιλιππής και Chris Μαλακός κατρακύλησαν στις θέσεις 8 και 10 αντίστοιχα. Ο Σώζων Πατριώτης κατάφερε να πάρει τους 6 βαθμούς για την Alpha Tauri, ενώ οι Χρήστος Ντούσκος και Ερρίκος Τσεκούρας μάζεψαν 22 βαθμούς για την Alfa Romeo

Αναλυτικά οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών
GVR
Αναλυτικά η βαθμολογία των κατασκευαστών
GVR

Επόμενο ραντεού για την Ayrton Senna League είναι στις 12 Δεκεμβρίου για τον αγώνα της Γαλλίας.

Αναλυτικά το αγωνιστικό καλεντάρι της Ayrton Senna League
GVR

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Νίκος Δαφνομήλης

Μεγάλος φίλαθλος της Formula 1 από το 2005. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον τεχνικό τομέα του αθλήματος και θαυμαστής όλων των ωραίων που έχει να προσφέρει. Μεγάλος φαν και του MotoGP. O μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένας μαγικός κόσμος!

F1RACINGNEWS