Ακόμα ένας ανατρεπτικός αγώνας έλαβε χώρα στο GVR e-sports για λογαριασμό της Alain Prost League, με τον Θάνο Χουσίδη να κατακτά την 3η του νίκη. Στο 2ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Χρήστος Παπαχρήστος με 3ο τον Μάνο Νταούτ.
Ο Θάνος Χουσίδης κατέκτησε την 3η νίκη του στο GVR e-sports, παρ’ όλο που ο Σπύρος Σεβαστός ήταν αυτός που είδε πρώτος την καρό σημαία.
Θαμώνας πλέον στο βάθρο, ο Χρήστος Παπαχρήστος κατέκτησε την 2η θέση, φλερτάροντας για ακόμα έναν αγώνα με την νίκη.
Ακόμα μία 3η θέση κατέκτησε ο Μάνος Νταούτ, ο οποίος για ακόμα έναν αγώνα είδε τον ομόσταυλό του, Νίκο Λουδάρο, να του προσφέρει πολύτιμη βοήθεια.
Κατατακτήριες – Pole position για τον Μάνο Νταούτ
O Μάνος Νταούτ ήταν αυτός που κατέκτησε την pole position με το εκπληκτικό 1:26.531. Ωστόσο, εξ αρχής φαινόταν ότι πρωταγωνιστές στην μάχη για το καλύτερο πλασάρισμα θα ήταν οι Χρήστος Παπαχρήστος και Γιώργος Δαχρετζής. Ενώ ο Χρήστος Παπαχρήστος έμοιαζε να ελέγχει πλήρως το αποτέλεσμα των κατατακτηρίων, μόλις 4 λεπτά πριν το τέλος ο Γιώργος Δαχρετζής θα του αλλάξει τα σχέδια με το 1:26.650. Ενώ ο Χρήστος Παπαχρήστος έδωσε άμεσα την απάντηση με το 1:26.631, από το πουθενά ήρθε ο Μάνος Νταούτ για να αρπάξει κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή την pole position.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα των κατατακτηρίων
Εκκίνηση
Πολύ καλή εκκίνηση θα πραγματοποιήσει ο Μάνος Νταούτ που θα υπερασπιστεί καθαρά την θέση του από τον Χρήστο Παπαχρήστο. Τα βλέματα αμέσως θα πέσουν στους Γιώργο Δαχρετζή και Γιάννη Γαβαλίδη, οι οποίοι θα εμπλακούν σε μάχη για την 3η θέση. Άτυχος της εκκίνησης ο Ηρακλής Καλπατζίδης που έχανε την μία θέση μετά την άλλη. Πίσω από τους Γιώργο Δαχρετζή και Γιάννη Γαβαλίδη που έπαιζαν καυτή πατάτα με την 3η θέση καραδοκούσε ο Σπύρος Σεβαστός, ο οποίος όντας στην 5η θέση ήθελε να δώσει συνέχεια στο καλό σερί που έδειχνε να χτίζει στο Baku.
Κακή εξέλιξη για τους Γιώργο Μπουρτσάλα και Στέφανο Βουγιατζή που αναγκάστηκαν να βουτήξουν στα pits για επισκευές. Ο ομόσταυλος του Στέφανου Βουγιατζή, Alexzander Brother Louie κηνυγούσε το καλό αποτέλεσμα βρισκόμενος στην 8η θέση, το οποίο θα τον εξιλέωνε για το άσχημο σερί των τελευταίων αγώνων. Παρά την προσπάθεια του Μάνου Νταούτ, η εμπειρία του Χρήστου Παπαχρήστου, αλλά φυσικά και η ταχύτητά του, θα του επιτρέψουν να προσπεράσει τον Μάνο Νταούτ και να αρχίσει άμεσα να ανοίγει την διαφορά του, αυτή τη φορά ως πρωτοπόρος αγώνα. Οι δύο οδηγοί θα δοκιμάσουν τα όρια των μπαταριών τους για τους επόμενους γύρους, αφού σε κάθε ευθεία θα επιχειρούν προσπέρασμα, άλλωτε επιτυχώς, άλλωτε ανεπιτυχώς, μέχρι να έρθει ο 6ος γύρος που ο Μάνος Νταούτ μπήκε στα pits για αλλαγή ελαστικών, αφήνοντας στην 2η θέση τον Γιάννη Γαβαλίδη.
Γύρος 9 – Εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας
Η εγκατάλειψη του Ανδρέα Ντούσκου στον 9ο γύρο, στο τέλος του 2ου τομέα, θα θέσει τον αγώνα υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας και θα “πονοκεφαλιάσει” τους οδηγούς και τους υπεύθυνους στρατηγικής των ομάδων τους. Σημαντικά επωρφελημένοι φαίνονταν να είναι ο Alexzander Brother Louie στην 4η θέση, καθώς και οι δύο Ferrari, με τον Μάνο Νταούτ να έχει ανακτήσει τις χαμένες θέσεις από το πρώιμο pit stop του. Σε μία κίνηση αλτρουισμού που φανερώνει υπέρτατη ομαδικότητα, ο Νίκος Λουδάρος θα παραχωρήσει την θέση του στον ομόσταυλό του, Μάνο Νταούτ, σε σημείο μάλιστα που θυσίασε τον αγώνα του για να προσφέρει την μέγιστη δυνατή βοήθεια στο έτερο κόκκινο μονοθέσιο.
Στον 11ο γύρο οι 3 πρώτοι, Χρήστος Παπαχρήστος, Γιάννης Γαβαλίδης, καθώς και ο σταθερότατος έως τότε, Γιώργος Δαχρετζής, θα βουτήξουν στα pits αφήνοντας τις δύο Ferrari στο 1-2, με τον Νίκο Λουδάρο να προβαίνει στην κίνηση που αναφέρθηκε παραπάνω.
Γύρος 16 – Αυτοκίνητο ασφαλείας
Ενώ τα pit stop και η οδήγηση των Χρήστου Παπαχρήστου και Γιάννη Γαβαλίδη είχαν επαναφέρει την “πραγματικότητα” στον αγώνα, μία πραγματικότητα την οποία φρόντισε να διαταράξει ο Γιώργος Τοϊγκούνης δηλώνοντας παρών στην μάχη της πρωτοπορίας, η εγκατάλειψη του Γιώργου Παρασκευά θα θέσει τον αγώνα υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Ένα αυτοκίνητο ασφαλείας που δεν φάνηκε να βοηθάει τον Γιώργο Μπουρτσάλα, τον Ηλία Σαχινίδη και τον Βασίλη Δημούδη, οι οποίοι προσπαθούσαν με σταθερή οδήγηση να μπουν στην βαθμολογούμενη 10αδα.
Η επανεκκίνηση, ωστόσο, ήταν άλλη υπόθεση. Με τον Γιώργο Τοϊγκούνη να μην κοιτάει πίσω του και απλώς να ανοίγει την διαφορά, ο Γιάννης Γαβαλίδης αντέδρασε ακαριαία στην επανεκκίνηση και με συνοπτικές διαδικασίες άφησε τον Χρήστο Παπαχρήστο στον διαχύτη του. Σε παρόμοιο ρυθμό βρισκόταν και ο Alexzander Brother Louie αφού καθάριζε το ένα μονοθέσιο μετά το άλλο, σκαρφαλώνοντας στην 9η θέση. Παρόμοιες διαθέσεις με τον Γιάννη Γαβαλίδη είχε και ο Μάνος Νταούτ, ο οποίος μετά το μικρό διάλλειμα με το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας στον 20ο γύρο, προσπέρασε για την 3η θέση τον Χρήστο Παπαχρήστο, αφήνοντάς τον εκτεθειμένο στον Σπύρο Σεβαστό, ο οποίος έδειχνε ότι μπορούσε να διεκδικήσει ακόμα και την νίκη.
Γύρος 28 – Εγκατάλειψη του Γιώργου Τοϊγκούνη
Ενώ φαινόταν να κρατάει την 2η θέση στα χέρια του, το “βαρύ δεξί πόδι” (σσ. heavy right foot στα Αγγλικά που χρησιμοποιείται για να εννοηθεί ότι ο οδηγός πατάει περισσότερο γκάζι από όσο πρέπει) του Γιώργου Τοϊγκούνη, αμέσως μετά από μία όχι σύμφωνη με τους κανονισμούς μάχη του με τον Σπύρο Σεβαστό θα τον στείλει στις μπαριέρες. Αυτό ήταν και το τέλος του Γιώργου Τοϊγκούνη από τον αγώνα, αφού η μάχη τοίχου με μονοθέσιο θα έχει πάντα νικητή τον τοίχο. Την θέση του στο βάθρο πήρε ο Σπύρος Σεβαστός, ο οποίος είχε εκείνη την στιγμή εξαιρετικό ρυθμό, εν συγκρίσει με τους οδηγούς γύρω του, ρυθμός ο οποίος στον τελευταίο γύρο τον ανέβασε στην 1η θέση, μετά από άλλο ένα έκνομο προσπέρασμα, όπως έκριναν οι αγωνοδίκες.
Παρ’ όλο που ο Σπύρος Σεβαστός είδε πρώτος την καρό σημαία, 3 εκ των προσπερασμάτων που έκανε ο οδηγός της Haas, και συγκεκριμένα εναντίον των Θάνου Χουσίδη, Γιώργου Τοϊγκούνη, Χρήστου Παπαχρήστου τον έθεσαν πρωταγωνιστή στο μπλοκάκι των αγωνοδικών, οι οποίο του επέβαλαν συνολικά 20 δευτερόλεπτα ποινής, κάτι που σημαίνει ότι εν τέλει τερμάτισε στην 5η θέση. Νικητής ανεδείχθη ο Θάνος Χουσίδης για 3η φορά στην καριέρα του στο πρωτάθλημα. Ο Χρήστος Παπαχρήστος συνέχισε το φλερτ με την νίκη, αφού για ακόμα έναν αγώνα αρκείται στην σταθερή παρουσία του στο βάθρο, με τον Μάνο Νταούτ να κατακτά την 3η θέση.
Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα
1. | Θ. ΧΟΥΣΙΔΗΣ |
2. | Χ. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ |
3. | Μ. ΝΤΑΟΥΤ |
4. | Γ. ΓΑΒΑΛΙΔΗΣ |
5. | Σ. ΣΕΒΑΣΤΟΣ |
6. | Β. ΔΗΜΟΥΔΗΣ |
7. | Γ. ΔΑΧΡΕΤΖΗΣ |
8. | A. BROTHER LOUIE |
9. | Σ. ΒΟΥΓΙΑΤΖΗΣ |
10. | Α. ΛΟΥΒΡΟΣ |
11. | Ν. ΛΟΥΔΑΡΟΣ |
12. | Δ. ΣΕΙΜΕΚΗΣ |
13. | Β. ΛΑΚΑΤΖΗΣ |
14. | Η. ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ |
15. | Γ. ΜΠΟΥΡΤΣΑΛΑΣ |
16. | Γ. ΤΟΙΓΚΟΥΝΗΣ |
17. | Η. ΚΑΛΠΑΤΖΙΔΗΣ |
18. | Γ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ |
19. | Α. ΝΤΟΥΣΚΟΣ |
20. | Ν. ΦΑΦΑΛΗΣ |
Αναλυτικά οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών
Επόμενο ραντεβού της Alain Prost League στις 16 Φεβρουαρίου με τον αγώνα του Βελγίου.
ΥΓ: Υποδειγματική εμφάνιση από τον Βασίλη Δημούδη που τερμάτισε στην 6η θέση.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.