Το μεγάλο φινάλε στο GVR e-sports είναι γεγονός και οι 780 περίπου θεατές δεν θα μπορούσαν να ζητήσουν πιο όμορφο κλείσιμο στο πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα στην ιστορία του ελληνικού sim racing, αφού μετά από 27 γύρους απίστευτων ανατροπών, ο Γιάννης Γαβαλίδης κατέκτησε την νίκη και μαζί και το πρωτάθλημα της Alain Prost.
Ο Γιάννης Γαβαλίδης κατέκτησε την 7η νίκη του σε ισάριθμους αγώνες που έχει ανέβει στο βάθρο στο GVR e-sports, με την νίκη αυτή όμως να του δίνει και τον τίτλο του πρωταθλητή της Alain Prost League.
Στην 2η θέση τερμάτισε ο Θάνος Χουσίδης, με τον οδηγό της Red Bull να κλείνει δυναμικά την σεζόν, όπως ακριβώς την άρχισε, δείχνοντας ότι το ντεφορμάρισμα στα μέσα του πρωταθλήματος ήταν απλά μία κακή παρένθεση για εκείνον.
Το “χάλκινο μετάλλειο” κατέκτησε ο Μάνος Νταούτ, με τον οδηγό της Ferrari να σημειώνει μία ακόμα παρουσία στο βάθρο, κατακτώντας εν τέλει την 5η θέση στο πρωτάθλημα οδηγών.
Κατατακτήριες – Pole position για τον Χρήστο Παπαχρήστο
H δράση ξεκίνησε από νωρίς στις κατατακτήριες, με τους 3 διεκδικητές του πρωταθλήματος, Χρήστο Παπαχρήστο, Γιάννη Γαβαλίδη και Γιώργο Τοϊγκούνη, να μονοπωλούν το ενδιαφέρον. Ο Χρήστος Παπαχρήστος, ο οδηγός που ήθελε τον πιο δύσκολο συνδυασμό αποτελεσμάτων για να στεφθεί πρωταθλητής, έδειξε από νωρίς τις προθέσεις του, αφού ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος των κατατακτηρίων με το 1:20.672. Εν αντιθέσει, οι Γιάννης Γαβαλίδης και Γιώργος Τοϊγκούνης δεν έδειχναν να βρίσκουν πατήματα, με αποτέλεσμα η 4η και 6η θέση που βρίσκονταν αντίστοιχα να μοιάζουν με ιδανικό σενάριο για τον Χρήστο Παπαχρήστο. Ο οδηγός της Williams χρειαζόταν την 1η θέση στον αγώνα σε συνδυασμό με 4η θέση για τον ΓΙώργο Τοϊγκούνη και κάτω από 7η για τον Γιάννη Γαβαλίδη, ώστε να στεφθεί πρωταθλητής.
Ενώ οι συνήθεις ύποπτοι φαινόταν ότι ήλεγχαν πλήρως το αποτέλεσμα των κατακτήριων, οι οδηγοί της Red Bull είχαν άλλη άποψη, με τον Θάνο Χουσίδη να σημειώνει το 1:20.458 που τον ανεβάζει στον pole position, ενώ ο ομόσταυλός του, Ανδρέας Ντούσκος, κατάφερε να ανέβει στην 3η θέση. Ωστόσο,ο Χρήστος Παπαχρήστος δεν τα παράτησε και σημείωσε το 1:20.230 που ήταν και ο χρόνος που του έδωσε την pole position, με τον Ανδρέα Ντούσκο να τον πλαισιώνει στην πρώτη σειρά εκκίνησης. Εξίσου ταχύς όμως ήταν και ο Νίκος Λουδάρος που βρισκόταν στην 3η θέση, ενώ οι Γιώργος Τοϊγκούνης και Γιάννης Γαβαλίδης βρίσκονταν στις θέσεις 6 και 7, πίσω από τον Μάνο Νταούτ. Οι 2 Alpha Tauri των Στέφανου Βουγιατζή και Alexzander Brother Louie είχαν πλασαριστεί εντός δεκάδας, ενώ στην 10η θέση ήταν ο Βασίλης Δημούδης.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα των κατατακτηρίων
Εκκίνηση
Καταστροφική ήταν η εκκίνηση για τον Χρήστο Παπαχρήστο και τον Γιάννη Γαβαλίδη, ενώ ο Γιώργος Τοϊγκούνης κατάφερε να βρεθεί στην 4η θέση. Ο Γιάννης Γαβαλίδης έχασε μία θέση, ενώ ο Χρήστος Παπαχρήστος βρέθηκεστην 5η θέση, παρότι έστριψε 1ος στην 1η στροφή. Αμέσως οι 3 πρωταγωνιστές στρώθηκαν στη δουλειά και έβαλαν το κεφάλι κάτω ώστε να ανακτήσουν τις χαμένες θέσεις. Ωστόσο, η τύχη χαμογέλασε προσωρινά μόνο στον Γιώργο Τοϊγκούνη, ο οποίος έκανε το προσπέρασμα για την τελευταία θέση του βάθρου. Εν αντιθέσεις, ο Χρήστος Παπαχρήστος έβλεπε το όνειρό του να στεφθεί πρωταθλητής να γκρεμίζεται όλο και περισσότερο, όταν στον 3ο γύρο πλέον βρέθηκε να χάνει εκ νέου θέσεις και να πέφτει στην 12η, ενώ το pit stop που έκανε τον έριξε ακόμα πιο κάτω στην κατάταξη.
Ταυτόχρονα, ο Γιάννης Γαβαλίδης είχε αρχίσει να βρίσκει τα πατήματά του και προσπέρασε τον Στέφανο Βουγιατζή για την 6η θέση. Οι Νίκος Λουδάρος και Ανδρέας Ντούσκος έδιναν την δική τους πολύ όμορφη μάχη για την 1η θέση, με τον οδηγό της Red Bull να κρατάει πίσω του τον οδηγό της Ferrari. O αγώνας θα διακοπεί ξαφνικά όταν στον 4ο γύρο θα βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας, λόγω επαφής του Παύλου Παπαδόπουλου. Μεγάλος κερδισμένος εν συγκρήσει με τους έτερους διεκδικητές ήταν ο Γιάννης Γαβαλίδης ο οποίος εκμεταλλεύτηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας και έβαλε φρέσκα ελαστικά, καταφέρνοντας να βγει μπροστά από τον Χρήστο Παπαχρήστο. Νίκος Λουδάρος, Μάνος Νταούτ και Alexzander Brother Louie ήταν οι 1οι οδηγοί που μπήκαν για pit stop. Γιώργος Μπουρτσάλας και Βασίλης Δημούδης βρέθηκαν έτσι στις θέσεις 4 και 3 αντίστοιχα.
Γύρος 14
Η επανεκκίνηση του 8ου γύρου βρήκε τον Γιάννη Γαβαλίδη να χάνει την θέση του από τον Χρήστο παπαχρήστο, ενώ μεγάλοι χαμένοι ήταν επίσης οι Θάνος Χουσίδης και Νίκος Φάφαλης. Αμέσως ο Χρήστος Παπαχρήστος χωρίς να χάσει χρόνο θα προσπεράσει και τον Μάνο Νταούτ στον 9ο γύρο. Οι 2 μεγάλοι διεκδικητές του πρωταθλήματος θα χαρίσουν άφθονο θέαμα, αφού μέχρι και τον 12ο γύρο θα προσπερνούν σημειωτόν τον έναν οδηγό μετά τον άλλον, με αποκορύφωμα το προσπέρασμα στον μετρ της άμυνας, Γιώργο Μπουρτσάλα (θυμίζουμε την επική άμυνα του οδηγού της Haas στον Βασίλη Δημούδη στον αγώνα του Μονακο). Έτσι, οι δύο θα φτάσουν στις θέσεις 5 και 6 αντίστοιχα, ενώ ο Γιώργος Τοϊγκούνης θα μπει στα pits. Το μεγάλο highlight είναι το προσπέρασμα του Γιάννη Γαβαλίδη στον Χρήστο Παπαχρήστο, με τους 2 οδηγούς να μπλέκονται πλέον σε μεταξύ τους μάχη για την 5η θέση.
Ωστόσο, τα pit stop των πρωτοπόρων έφεραν τους δύο διεκδικητές στις θέσεις του βάθρου, πίσω από τους Βασίλη Δημούδη και Νίκο Λουδάρο. Στον 12ο γύρο ανέλαβε δράση ο Γιάννης Γαβαλίδης και με ένα εξαιρετικό προσπέρασμα στην 1η ζώνη DRS της πίστας θα καθαρίσει το εμπόδιο του Νίκου Λουδάρου για την 2η θέση. Στα χνάρια του ακολούθιησε και ο Χρήστος Παπαχρήστος, ο οποίος στον 13ο γύρο στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού θα προσπεράσει τον Νίκο Λουδάρο και θα βρεθεί στην 3η θέση, πίσω από τον Γιάννη Γαβαλίδη. Το πρσοπέρασμα του Γιάννη Γαβαλίδη επί του Βασίλη Δημούδη στον 14ο γύρο συνοδεύτηκε από τις συνεχόμενες χαμένες θέσεις από τον οδηγό της McLaren, με αποτέλεσμα από τον 14ο γύρο οι Γιάννης Γαβαλίδης και Χρήστος Παπαχρήστος να οδηγούν τον αγώνα.
Γύρος 21
Οι Γιάννης Γαβαλίδης και Χρήστος Παπαχρήστος παρέδωσαν σεμινάρια racing με τους δύο να μονοπωλούν το ενδιαφέρον για τους επόμενους γύρους. Μετά από αλεπάλληλες αποτυχημένες απόπειρες, στον 18ο γύρο ο Χρήστος Παπαχρήστος θα περάσει στην πρωτοπορία του αγώνα, κάμπτοντας προσωρινά την αντίσταση του Γιάννη Γαβαλίδη. Ο οδηγός της Alpine (εν προκειμένω Mercedes λόγω προβλήματος του παιχνιδιού), αντεπιτέθηκε και στον 21ο γύρο πέρασε εκ νέου στην πρωτοπορία. Ταυτόχρονα, όμως, ο Μάνος Νταούτ θα δώσει τις δικές του μάχες και μετά από μία τολμηρή κίνηση στην Ascari θα προσπεράσει τον Θάνο Χουσίδη για την 3η θέση. Εξίσου εξαιρετική ανάκαμψη σημείωσε όμως και ο Γιώργος Τοϊγκούνης, ο οποίος βρέθηκε στην 7η θέση. Ωστόσο, ο οδηγός της Aston Martin βρισκόταν πολύ μακρυά από τον τίτλο του πρωταθλητή.
Γύρος 27
Η μονομαχία μεταξύ Γιάννη Γαβαλίδη και Χρήστο Παπαχρήστο κορυφώθηκε στον 27ο γύρο. Με την ελαφρυά βροχή να έχει κάνει την εμφάνισή της, ο Χρήστος Παπαχρήστος ασκούσε ασφυκτική πίεση στον Γιάννη Γαβαλίδη, με σκοπό να εκμαιεύσει κάποιο λάθος που θα ρίξει τον Γιάννη Γαβαλίδη στην κατάταξη και θα φέρει τον Χρήστο Παπαχρήστο στην πρωτοπορία του αγώνα και σε θέση πρωταθλητή. Ο Γιάννης Γαβαλίδης, ωστόσο, όχι μόνο δεν υπέκυψε στην πίεση αυτή, αλλά κράτησε την ψυχραιμία του και αμύνθηκε υποδειγματικά, κλείνοντας την πόρτα στον Χρήστο Παπαχρήστο σε κάθε του απόπειρα να προσπεράσει. Όλο αυτό δημιούργησε ίσως ένα άγχος και μία αναστάτωση στον Χρήστο Παπαχρήστο, με αποτέλεσμα ο οδηγός της Williams να το χάσει και να βρεθεί στον τοίχο, βάζοντας έτσι τέλος στην επική τους μάχη στον αγώνα και το πρωτάθλημα.
Την νίκη κατέκτησε ο Γιάννης Γαβαλίδης, η 7η του στο πρωτάθλημα, με τους Θάνο Χουσίδη και Μάνο Νταούτ να τον παλισιώνουν στο βάθρο. Ωστόσο, σημειώνεται η εξαιρετική παρουσία και του Alexzander Brother Louie στην 4η θέση, καθώς και του Γιώργου Τοϊγκούνη στην 5η θέση, μπροστά από τον Χρήστο Παπαχρήστο. Πολύ καλή παρουσία όμως σημείωσε και ο Νίκος Λουδάρος στην 7η θέση, αλλά και ο Δημήτρης Σεϊμέκης στην 8η θέση, ομόσταυλος του Χρήστου Παπαχρήστου. Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν όμως και στον Ηλία Σαχινίδη που κατάφερε να πάρει τον 1ο του βαθμό στο πρωτάθλημα. Το πρωτάθλημα έλαβε τέλος και αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους 20 οδηγούς της Alain Prost League για το θέαμα και τις μάχες που προσέφεραν.
Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα
1. | Γ. ΓΑΒΑΛΙΔΗΣ |
2. | Θ. ΧΟΥΣΙΔΗΣ |
3. | Μ. ΝΤΑΟΥΤ |
4. | A. BROTHER LOUIE |
5. | Γ. ΤΟΙΓΚΟΥΝΗΣ |
6. | Χ. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ |
7. | Ν. ΛΟΥΔΑΡΟΣ |
8. | Δ. ΣΕΙΜΕΚΗΣ |
9. | Β. ΔΗΜΟΥΔΗΣ |
10. | Η. ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ |
11. | Σ. ΒΟΥΓΙΑΤΖΗΣ |
12. | Β. ΛΑΚΑΤΖΗΣ |
13. | Ν. ΦΑΦΑΛΗΣ |
14. | Γ. ΜΠΟΥΡΤΣΑΛΑΣ |
15. | Σ. ΣΕΒΑΣΤΟΣ |
16. | Α. ΝΤΟΥΣΚΟΣ |
17. | Π. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ |
18. | Η. ΚΑΛΠΑΤΖΙΔΗΣ |
19. | Α. ΛΟΥΒΡΟΣ |
Αναλυτικά οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών
Τον ταχύτερο γύρο του αγώνα σημείωσε ο Νίκος Λουδάρος με το 1:21.568.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε τον αγώνα στο κανάλι του GVR e-sports, εδώ.
To πρωτάθλημα της Alain Prost League έφτασε στο τέλος του, με τον Γιάννη Γαβαλίδη να αναδεικνύεται πρωταθλητής οδηγών, ενώ η Alpine αναδεικνύεται πρωταθλήτρια κατασκευαστών.
Επόμενο ραντεβού του GVR e-sports την Τετάρτη, 1η Ιουνίου για τον αγώνα γιορτή, όπου θα αγωνιστούν 20 επιλεγμένοι οδηγοί του GVR e-sports, ενώ θα γίνουν και οι απομονές καθώς και θα μοιραστούν πλούσια δώρα από τους επίσημους χορηγούς του GVR e-sports.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.