Ακόμα μία νίκη κατέκτησε ο Γιάννης Γαβαλίδης στο GVR e-sports, αυτή τη φορά στα πλαίσια του 12ου αγώνα της Alain Prost League, κρατώντας πίσω του τον Χρήστο Παπαχρήστο και τον Γιώργο Τοϊγκούνη, οι οποίοι έχασαν πολύτιμο έδαφος στην μάχη για τον τίτλο.
Μία από τις σημαντικότερες νίκες του στο GVR e-sports κατέκτησε ο Γιάννης Γαβαλίδης, ο οποίος κυριάρχησε στους δρόμους της Ισπανίας, μην αφήνοντας περιθώρια αμφισβήτησης.
Στην 2η θέση τερμάτισε ο νικητής του αγώνα της Ουγγαρίας, Χρήστος Παπαχρήστος, συνεχίζοντας την σταθερή του πορεία στο πρωτάθλημα με διαρκή παρουσία στο βάθρο.
Την “έγκριση” των αγωνοδικών έπρεπε να λάβει ο Γιώργος Τοϊγκούνης για να επιβεβαιώσει την παρουσία του στο βάθρο, λόγω ενός προβλήματος του παιχνιδιού, το οποίο στιγμιαία έβαλε ταφόπλακα στην προσπάθεια του οδηγού της Aston Martin να παραμείνει ζωντανός στην μάχη για το πρωτάθλημα.


Κατατακτήριες – Pole position για τον Γιώργο Τοϊγκούνη
Με το δεξί ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του στην συννεφιασμένη Βαρκελώνη ο Γιώργος Τοϊγκούνης, όταν το 1:16.638 που σημείωσε στην πρώτη του προσπάθεια τον έφερε στην προσωρινή pole position, ακριβώς 2 δέκατα ταχύτερος από τον Γιάννη Γαβαλίδη. Ο Χρήστος Παπαχρήστος βρισκόταν κι αυτός στην μάχη για το καλύτερο πλασάρισμα, ενώ η ευχάριστη έκπληξη των κατατακτηρίων ήταν ο Ανδρέας Ντούσκος που βρισκόταν στην 4η θέση, μπροστά από τον πολύπειρο ομόσταυλό του, Θάνο Χουσίδη. Εξαιρετική, όμως ήταν και η παρουσία των Γιώργου Δαχρετζή και Σπύρου Σεβαστού στις θέσεις 6 και 7 αντίστοιχα, σε αντίθεση με τους Μάνο Νταούτ και Alexzander Brother Louie που βρίσκονταν εκτός 10αδας. Νίκος Φάφαλης, Ηρακλής Καλπατζίδης και Στέφανος Βουγιατζής ήταν οι 3 οδηγοί που έκλειναν την 10αδα.
Με τους πρώτους 5 οδηγούς να χωρίζονται από μόλις 3 δέκατα, η περίοδος των κατατακτηρίων δοκιμών έφτανε αισίως στα τελευταία στάδια, όπου ο Γιώργος Δαχρετζής βρισκόταν στην 3η θέση, ενώ ο Μάνος Νταούτ είχε ανέβει στην 6η θέση. Εν τέλει, το 1:16.638 του Γιώργου Τοϊγκούνη αποδείχτηκε απλησίαστο για τους ανταγωνιστές του, με αποτέλεσμα ο οδηγός της Aston Martin να κατακτήσει την pole position. Μάχη όμως έδωσαν οι Θάνος Χουσίδης και Χρήστος Παπαχρήστος για την 2η θέση, από την οποία νικητής βγήκε ο….Γιάννης Γαβαλίδης, ο οποίος ήρθε από το πουθενά να γράψει το 1:16.699 και να πλασαριστεί αυτός πλάι στον Γιώργο Τοϊγκούνη. Οι δύο McLaren των Νίκου Φάφαλη και Βασίλη Δημούδη έκλεισαν την δεκάδα με μία εξαιρετική εμφάνιση, ενώ ο Γιώργος Δαχρετζής και ο Ανδρέας Ντούσκος έδειχναν ιδιαιτέρως ανταγωνιστικοί στις θέσεις 5 και 6 αντίστοιχα, μπροστά από τον Ηρακλή Καλπατζίδη και τον Μάνο Νταούτ.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα των κατατακτηρίων




Εκκίνηση
Πανδαιμόνιο στην εκκίνηση του αγώνα, όταν από την επαφή του Χρήστου Παπαχρήστου με τον Γιώργο Δαχρετζή ο οδηγός της Mercedes βρέθηκε στις μπαριέρες, εγκαταλείποτνας έτσι τον αγώνα. Αμέσως ο αγώνας τέθηκε υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, ωστόσο πρώτα οι δύο Red Bull των Θάνου Χουσίδη και Ανδρέα Ντούσκου είχαν προλάβει να προσπεράσουν τον “αργό” Γιάννη Γαβαλίδη και να βρεθούν στον διαχύτη του Γιώργου Τοϊγκούνη που έμοιαζε ανεπηρέαστος μπροστά. Ο Νίκος Φάφαλης είχε προλάβει να βρεθεί στην 7η θέση, ενώ και ο άτυχος των κατατακτηρίων, Γιώργος Μπουρτσάλας, είχε καταφέρει να βρεθεί στην 16η θέση. Στην επανεκκίνηση ο Γιάννης γαβαλίδης δεν άργησε να “το βρει”, καθώς στον 2ο γύρο προσπέρασε τον Ανδρέα Ντούσκο για την 3η θέση.


Γύρος 4 – Αυτοκίνητο ασφαλείας: Πράξη 1η
Ο Ανδρέας Ντούσκος έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του, πιθανότατα λόγω του βρώμικου αέρα από τον προπορευόμενο Γιάννη Γαβαλίδη, με αποτέλεσμα να βρεθεί στον τοίχο και έτσι, μόλις στον 3ο γύρο, ο αγώνας να τεθεί για 2η φορά υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Ωστόσο, σχεδόν άμεσα κρίθηκε ότι αυτό δεν ήταν αρκετό, με αποτέλεσμα ο αγώνας να τεθεί υπό καθεστώς κανονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, εκμηδενίζοντας έτσι όλες τις διαφορές μεταξύ των οδηγών και “πονοκεφαλιάζοντάς” τους, αναφορικά με τις στρατηγικές τους. Μάνος Νταούτ, Χρήστος Παπαχρήστος και Θάνος Χουσίδης ήταν μερικοί από τους οδηγούς που μπήκαν άμεσα στα pits, με τον Μάνο Νταούτ να αποδεικνύεται ο πιο κερδισμένος στο τέλος του αγώνα.
Οι Στέφανος Βουγιατζής και Alexzander Brother Louie βρέθηκαν έτσι στις θέσεις 4 και 6, ενώ οι δύο Haas ήταν στις θέσεις 7 και 9, με τον Γιώργο Μπουρτσάλα να έχει κερδίσει 10 θέσεις στον αγώνα. Επεισοδιακή ήταν η επανεκκίνηση του 6ου γύρου, με τον Σπύρο Σεβαστό να βρίσκεται γυρισμένος κάθετα στην πίστα και τον Βασίλη Δημούδη να εγκαταλείπει τον αγώνα. Ο Γιώργος Μπουρτσάλας έπιασε αμέσως δουλειά και με μία όμορφη κίνηση προσπέρασε τον Ηλία Σαχινίδη για την 7η θέση. Παρόμοιες διαθέσεις είχε και ο Alexzander Brother Louie, ο οποίος προσπέρασε τον Άγγελο Λούβρο για την 5η θέση, πίσω ακριβώς από τον ομόσταυλό ου.


Γύρος 8 – Αυτοκίνητο ασφαλείας: Πράξη 2η
Η επέλαση του Γιάννη Γαβαλίδη, ο οποίος με συνεχόμενους ταχύτερους γύρους είχε μειώσει την απόσταση από τον Γιώργο Τοϊγκούνη, διακόπηκε άδοξα, όταν στον 8ο γύρο το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε εκ νέου την εμφάνισή του στην πίστα. Η εγκατάλειψη του Παύλου Παπαδόπουλου προσέθεσε ένα ακόμα θύμα στους δύσκολους, όπως αποδείχτηκε, δρόμους της Βαρκελώνης, με τις εγκαταλείψεις να ανέρχονται στις 4 πλέον. Οι στρατηγικές άλλαξν εκ νέου, με τους πρωτοπόρους να βουτούν άμεσα στα pits για φρέσκα ελαστικά. προσωρινά, λοιπόν, στην πρωτοπορεία του αγώνα βρέθηκε ο Alexzander Brother Louie. Ο Θάνος Χουσίδης βρέθηκε ξανά στις πρώτες θέσεις (στην 2η συγκεκριμένα), ενώ ο Χρήστος Παπαχρήστος επανήλθε στην 3η θέση.
Μεγάλος κερδισμένος, όμως, ήταν ο Γιώργος Τοϊγκούνης, ο οποίος με φρέσκια γόμα, από την πρωτοπορεία κατρακύλησε μόλις στην 4η θέση, ενώ ο Γιάννης Γαβαλίδης έπεσε στην 8η, πίσω από τον Μάνο Νταούτ. Επεισοδιακή ήταν και αυτή η επανεκκίνηση, στον 11ο πλέον γύρο, με τον Νίκο Φάφαλη να ολοκληρώνει το ταξίδι της McLaren στην Ισπανία, όντας η 5η εγκατάλειψη του αγώνα. Ακόμα μία έξοδος για τον Σπύρο Σεβαστό, ωστόσο ο οδηγός της Haas φημίζεται για την μαχητικότητά του και δεν το παράτησε. Επανεκκίνηση μεγατόνων, όμως, έκανε ο Γιάννης Γαβαλίδης, ο οποίος πετάχτηκε από την 8η θέση και βρέθηκε στην 6η, μπροστά και από τον Μάνο Νταούτ, πλέον, αλλά και από τον πολύ σταθερό Δημήτρη Σεϊμέκη.


Γύρος 15
Μάχη υψηλού επιπέδου έδωσαν οι Θάνος Χουσίδης, Γιώργος Τοϊγκούνης και Γιάννης Γαβαλίδης για την 2η θέση στον 15ο γύρο, με τον Θάνο Χουσίδη να είναι ο μεγάλος χαμένος. Έχοντας μπει στα pits ο Alexzander Brother Louie, άφησε στην πρωτοπορεία του αγώνα τον Θάνο Χουσίδη, ο οποίος όμως δέχτηκε γρήγορα το προσπέρασμα από τον Χρήστο Παπαχρήστο. Οι Γιάννης Γαβαλίδης και Γιώργος Τοϊγκούνης κόλλησαν αμέσως στον διαχύτη της RB16B του Θάνου Χουσίδη και στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού εξαπέλυσαν συντονισμένα την επίθεσή τους. Με τον Γιώργο Τοϊγκούνη να προσπερνάει από την εσωτερική, ο Γιάννης Γαβαλίδης εκμεταλλεύτηκε και αυτός την ευκαιρία και μπήκε σφήνα στην εσωτερική ακολουθώντας κατά πόδας τον Γιώργο Τοϊγκούνη, με αποτέλεσμα ο Θάνος Χουσίδης να δεχτεί δύο διαδοχικά υψηλού επιπέδου και πανέμορφα προσπεράσματα.
Στον απόηχο της μάχης, στις πιο πίσω θέσεις, μία έξοδος του Στέφανου Βουγιατζή έθεσε ξανά τον αγώνα υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Εξαιρετική διαχείριση αγώνα είχε κάνει ο Γιώργος Μπουρτσάλας, ο οποίος βρισκόταν στην 8η θέση, πίσω από τον καταπληκτικό Δημήτρη Σεϊμέκη. Βαγγέλης Λάκατζης και Ηλίας Σαχινίδης συμπλήρωναν την 10αδα. Στην επανεκκίνηση, ο Γιώργος Μπουρτσάλας προσπέρασε άμεσα τον Δημήτρη Σεϊμέκη, ανεβαίνοντας στην 7η θέση. Η μεγάλη ανατροπή στον αγώνα ήρθε στον 17ο γύρο, όταν η πίεση του Γιάννη Γαβαλίδη έφτασε σε επίπεδα που πλέον δεν μπορούσε να διαχειριστεί ο Γιώργος Τοϊγκούνης, με αποτέλεσμα ο οδηγός της Aston Martin να υποπέσει στο λάθος και να θέσει εαυτόν πρακτικά εκτός διεκδίκησης της νίκης, πέφτοντας στην 8η θέση.


Γύρος 21
Ο Γιώργος Τοϊγκούνης, μετά το λάθος που έκανε, άρχισε αμέσως την αντεπίθεσή του. Στον 19ο γύρο θα κάνει ένα όμορφο προσπέρασμα στον Δημήτρη Σεϊμέκη, ενώ εκμεταλλευόμενος και το ότι ο Ηρακλής Καλπατζίδης μπήκε στα pits, θα βρεθεί στην 6η θέση, πίσω από τον Γιώργο Μπουρτσάλα. Δύο γύρους αργότερα, οι δύο οδηγοί θα δώσουν μία πανέμορφη μάχη, με τον Γιώργο Τοϊγούνη να αναδεικνύεται και εδώ ο νικητής. Στην 5η θέση πλέον, ο στόχος του οδηγού της Aston Martin να φτάσει έστω στο βάθρο έμοιαζε παραπάνω από εφικτός. Ταυτόχρονα, ο Γιάννης Γαβαλίδης άρχισε να πλησιάζει επικίνδυνα τον Χρήστο Παπαχρήστο, ενώ ο Alexzander Brother Louie βρισκόταν στην 10αδα.


Γύρος 25
Σαν σε παρέλαση οι Γιώργος Τοϊγκούνης και Γιάννης Γαβαλίδης ολοκληρωσαν τα προσπεράσματά τους στους Μάνο Νταούτ και Χρήστο Παπαχρήστο αντίστοιχα. Έχοντας φτάσει τον οδηγό της Ferrari, ο Γιώργος Τοϊγκούνης δεν θα χρονοτριβήσει και θα κάνει τάχιστα το προσπέρασμα για την 4η θέση, έχοντας πλέον μόνο τον Θάνο Χουσίδη να τον χωρίζει από το 3ο σκαλί του βάθρου. Σειρά είχε ο Γιάννης Γαβαλίδης, ο οποίος στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού θα προσπεράσει τον Χρήστο Παπαχρήστο, ανεβαίνοντας στην 1η θέση. Φυσικά, ο σκηνοθέτης της Alain prost League, STEPap Gaming φρόντισε οι θεατές να απολαύσουν και τις δύο μάχες, δίνοντας εικόνα σε εικόνα, μία καινοτομία που οι αναγνώστες του F1racingnews μπορούν να απολαύσουν αποκλειστικά στο GVR e-sports. Η μάχη του Γιώργου Τοϊγκούνη με τον Μάνο Νταούτ, όμως, συνεχίστηκε, με τον οδηγός της Ferrari να αποδεικνύεται σκληρός αντίπαλος και να μην τα παρατάει.
Ανακτώντας άμεσα την θέση του από τον Γιώργο Τοϊγκούνη, ο Μάνος Νταούτ προσπάθησε να κρατηθεί μπροστά από τον οδηγό της Aston Martin με κάθε δυνατό (και νόμιμο φυσικά) τρόπο. Στον 27ο γύρο, ωστόσο, ο Γιώργος Τοϊγκούνης προσπέρασε μια και καλή τον Μάνο Νταούτ και πλέον έπρεπε να φτάσει τον Θάνο Χουσίδη που βρισκόταν 5 δευτερόλεπτα μακρυά. Μάχη έδιναν και οι Alexzander Brother Louie και Ηρακλής Καλπατζίδης για την 8η θέση. Στον 29ο γύρο, ο Θάνος Χουσίδης μπήκε στα pits, αφήνοντας έτσι τους Γιώργο Τοϊγκούνη και Μάνο Νταούτ να παλέψουν για την 3η θέση. Την 3η θέση κατέκτησε ο Γιώργος Τοϊγκούνης, ωστόσο, δέχτηκε λανθασμένα ποινή 20 δευτερολέπτων από το παιχνίδι, η οποία όμως ήρθη από τους αγωνοδίκες, επιβεβαιώνοντας έτσι την παρουσία του οδηγού της Aston Martin στο βάθρο.


Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα
1. | Γ. ΓΑΒΑΛΙΔΗΣ |
2. | Χ. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ |
3. | Γ. ΤΟΙΓΚΟΥΝΗΣ |
4. | Μ. ΝΤΑΟΥΤ |
5. | Θ. ΧΟΥΣΙΔΗΣ |
6. | Γ. ΜΠΟΥΡΤΣΑΛΑΣ |
7. | A. BROTHER LOUIE |
8. | Η. ΚΑΛΠΑΤΖΙΔΗΣ |
9. | Σ. ΣΕΒΑΣΤΟΣ |
10. | Β. ΛΑΚΑΤΖΗΣ |
11. | Α. ΛΟΥΒΡΟΣ |
12. | Δ. ΣΕΙΜΕΚΗΣ |
13. | Η. ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ |
14. | Σ. ΒΟΥΓΙΑΤΖΗΣ |
15. | Ν. ΦΑΦΑΛΗΣ |
16. | Π. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ |
17. | Β. ΔΗΜΟΥΔΗΣ |
18. | Α. ΝΤΟΥΣΚΟΣ |
19. | Γ. ΔΑΧΡΕΤΖΗΣ |
20. | Ν. ΛΟΥΔΑΡΟΣ DNS |
Αναλυτικά οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών


Τον ταχύτερο γύρο του αγώνα σημείωσε ο Θάνος Χουσίδης με το 1:18.658.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε τον αγώνα στο κανάλι του GVR e-sports, εδώ.
Επόμενο ραντεβού της Alain Prost League, στις 27 Απριλίου, για τον 13ο αγώνα του πρωταθλήματος, πίστα του Portimao, Πορτογαλία.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.