Το αφεντικό της Haas, Guenther Steiner, αποκάλυψε πως η ομάδα έχει κάνει αλλαγές στον σχεδιασμό του καπακιού του καυσίμου μετά το ατύχημα του Romain Grosjean στο Bahrain Grand Prix πέρσι.
H Haas Γάλλου τυλίχθηκε στις φλόγες όταν αυτός προσέκρουσε στις μπαριέρες στην στροφή 3 του πρώτου γύρου στο Bahrain. Ο Γάλλος διέφυγε ως εκ θαύματος με μόνο μερικά εγκαύματα. Ως αποτέλεσμα, η Haas έχει κάνει αλλαγές στον σχεδιασμό του καπακιού του καυσίμου σύμφωνα με τον Guenther Steiner.
Αυτό έγινε ώστε να αποφευχθεί ένα παρόμοιο συμβάν στο μέλλον, αν και δεν υπάρχουν κανονισμοί που επιβάλλουν αυτήν την αλλαγή.
“Νομίζω πως η μεγαλύτερη [αλλαγή] είναι ότι το καπάκι του καυσίμου δεν μπορεί πια να επαφίεται στο πλαίσιο. Επίσης εργαζόμαστε στο να κάνουμε μικρότερο το headrest. Το headrest είναι ακόμα εκεί αλλά σε κομμάτια, οπότε δεν μπορεί να ‘κολλήσει’ όταν βγαίνει.”
“Αλλάξαμε επειδή θεωρούμε ότι είναι καλύτερα να το κάνουμε διαφορετικά. Πάντα μαθαίνεις από τέτοιες καταστάσεις. Όλα ήταν εντός των κανονισμών, δεν υπήρχε τίποτα μεμπτό με το μονοθέσιό μας. Δεν είχε συμβεί ποτέ στο παρελθόν ότι συνέβη σε ένα περίεργο συμβάν που ‘έσκισε’ το μισό πλαίσιο πίσω. Αν υπάρχει καλύτερη λύση θα πρέπει να προσπαθήσουμε να προσαρμοζόμαστε σε αυτές συνέχεια. Όπως είπα, πάντα μαθαίνεις και πάντα πρέπει να είσαι βρίσκεσαι ενήμερος.”
Το Διεθνές Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (World Motor Sport Council) αναμένεται να δημοσιεύσει τις λεπτομέρεις στις 5 Μαρτίου σχετικά με την έρευνα που έκανε για το ατύχημα του Grosjean.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube και Twitter.