Μπορεί η Red Bull να τερμάτισε και με τα 2 μονοθέσια στους βαθμούς του αγώνα του GP Μπαχρέϊν, ωστόσο η εικόνα των “κόκκινων ταύρων” δείχνει πολλά πράγματα
Από την χαρά της νίκης στη Suzuka, δια χειρός πρωταθληματικής οδήγησης του Verstappen, στην κατήφεια και τον προβληματισμό στο φινάλε του Sakhir. Αυτή είναι η τελική εικόνα που βγαίνει από τα πρόσωπα που βρίσκονται στο στρατόπεδο της Red Bull.
Οι “κόκκινοι ταύροι” τερμάτισαν στην 6η και 9η θέση στον αγώνα του GP Μπαχρέϊν, ωστόσο η όλη εικόνα της RB21 και της Αυστριακής ομάδας στο τριήμερο δείχνει ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο καλά όσο φαίνονται
Τόσο στις ελεύθερες δοκιμές, όσο και στις κατατακτήριες δοκιμές, η Red Bull είχε απόσταση 7 με 8 δέκατα του δευτερολέπτου από την McLaren και ο ρυθμός αγώνα ήταν 9 δέκατα του δευτερολέπτου (!), την ώρα που η McLaren ήταν μισό δευτερόλεπτο σχεδόν, γρηγορότερη από την έτερη αντιπαλό της, Mercedes.
Σε όλο το τριήμερο ο Verstappen εξέφραζε συνέχεια παράπονα για την ισορροπία κρατήματος και για την συμπεριφορά της πέδησης στην RB21
Παράλληλα με αυτά τα θέματα, η Red Bull αντιμετώπισε ένα πρόβλημα το οποίο δεν το εμφάνισε ποτέ στο παρελθόν και το έπαθε στο καλό της κομμάτι όλα αυτά τα χρόνια: αυτό ήταν το κεφάλαιο των pit stops. Τα φανάρια που υπάρχουν στο pit box της Red Bull εμφάνισαν πρόβλημα και αυτό στέρησε κάποια δευτερόλεπτα πλεονεκτήματος στους “κόκκινους ταύρους”.
Μετά τον αγώνα του GP Μπαχρέϊν, ο 4ακις παγκόσμιος πρωταθλητής, Max Verstappen έκανε δηλώσεις, στις οποίες φάνηκε η τεράστια απογοήτευση από αυτό το τριήμερο
“Η 6η θέση σήμερα ήταν ένα θετικό αποτέλεσμα τουλάχιστον, λαμβάνοντας στα υπόψιν μας ότι όλα τα πράγματα, πήγανε στραβά”.
“Βασικά όλα πήγαν στραβά” !!!
“Είχαμε κακή εκκίνηση, πάρα πολύ σπινάρισμα όταν άφησα το πεντάλ του συμπλέκτη και μετά το πρώτο stint πάλι [είχα] βασικά τα ίδια προβλήματα που είχα στις κατατακτήριες δοκιμές. Συν το γεγονός ότι υπερθερμαίναμε υπερβολικά τα ελαστικά μας σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό που είχαμε μπροστά μας”.
“Κατά τη διάρκεια των pit-stop μας υπήρχε ένα πρόβλημα με τα φώτα που μας κόστισαν πολύ χρόνο στα pits και μας έφεραν ξανά στο κυκλοφοριακό. Δυστυχώς το δεύτερο pitstop μας ήταν χειρότερο από το πρώτο και κάποια στιγμή ήμουν στην τελευταία θέση”.
“Το να τερματίσουμε στην 6η θέση στο τέλος ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσαμε, αυτό δεν ήταν το Σαββατοκύριακο που θέλαμε, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε”.
Μετά το πέσιμο της καρό σημαίας, ο μάνατζερ του Verstappen, Raymond Vermeulen, είχε έντονο διάλογο με τον motorsport advisor της Red Bull, Dr Helmut Marko, με τον δημοσιογραφό του “SkySports F1”, Ted Kravitz να αναφέρει τα εξής:
Επιπλέον,λίγες ώρες μετά τον αγώνα, υπήρξε meeting στην Red Bull, με πρωταγωνιστές τους Dr Helmut Marko, Christian Horner, Pierre Wache και Paul Monaghan. Η συζήτηση ήταν επάνω στα θέματα απόδοσης της ομάδας στο εν λόγω τριήμερο και αναζήτησης λύσεων, ούτως ώστε να υπάρξει βελτίωση της κατάστασης.
Στις δηλώσεις του, ο Dr Helmut Marko ήταν αιχμηρός και τα είπε έξω από τα δόντια:
“Πρέπει να έχουμε, το συντομότερο δυνατό, επιδόσεις στο μονοθέσιο ξανά. Και επίσης τα πρότυπα, όπως, τα pit stops πρέπει να λειτουργήσει ξανά στην εντέλεια”.
“Είναι σαφές ότι πρέπει να σημειώσουμε πρόοδο. Με μια τέτοια εμφάνιση, δυστυχώς, το παγκόσμιο πρωτάθλημα δεν πρόκειται να γίνει πράξη”.
“Εάν το μονοθέσιο δεν είναι το ταχύτερο και τότε τα pit stop δεν λειτουργούν, αυτό δεν είναι αποδεκτό.
Ήμασταν απλά αργοί, δεν μπορούσαμε να προσπεράσουμε τον Gasly, ή μόνο με τον τελευταίο κίνδυνο από τον Max. Δεν μπορέσαμε να προσπεράσουμε τον Ocon”.
“Θα το τακτοποιήσουμε όμως και ελπίζω στους αγώνες στην Ευρώπη να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί”.
Τα εν λόγω γεγονότα δείχνουν αρχικά ότι ο κύκλος των επιτυχιών στην Red Bull έκλεισε και πλέον έχει αρχίσει μια περιόδος αγωνιστικής κρίσης, η οποία πρέπει να λυθεί σύντομα, ενόψει και του GP Σαουδικής Αραβίας
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.