Ο Max Verstappen ήταν ο μεγάλος νικητής στην επεισοδιακή μάχη των κατατακτηρίων δοκιμών του GP Μονακό. Δεύτερος ο Alonso, τρίτος ο Leclerc. Στον τοίχο ο Perez
Το Μόντε Κάρλο υποδέχτηκε τις ομάδες και τους οδηγούς της F1, με αίθριο καιρό. Η θερμοκρασία στον αέρα ήταν στους 25 βαθμούς Κελσίου και στους 48 βαθμούς Κελσίου, η θερμοκρασία στο οδόστρωμα. Κατάμεστες οι κερκίδες του σιρκουί του Μόντε Κάρλο.
Στον τοίχο ο Perez και εκτός συνέχειας ο Checo
Στο Q1 ο Sergio Perez έχασε τον έλεγχο της RB19 στην στροφή “1” και κατέληξε με το πλάι στις μπαριέρες. Το μονοθέσιο έπαθε μεγάλη ζημιά και οι αγωνοδίκες διέκοψαν την διαδικασία, για να καθαριστεί η πίστα. Εκτός συνέχειας μαζί με τον Checo, έμειναν οι Logan Sargeant, Kevin Magnussen, Nico Hulkenberg και Guanyu Zhou.
Δράση και επαφή στον τοίχο πάνε μαζί
Στο Q2 οι προστατευτικοί τοίχοι του σιρκουί του GP Μονακό, δέχθηκαν τις επαφές, από τα μονοθέσια των Tsunoda, Ocon και Norris. Ο Βρετανός οδηγός της McLaren επέστρεψε κατευθείαν στα pits, για να επιδιορθωθούν οι ζημιές από τους μηχανικούς της ομάδας του. Εκτός συνέχειας έμειναν οι Oscar Piastri, Nyck de Vries, Alexander Albon, Lance Stroll και Valtteri Bottas
ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΡΧΗ ΣΤΟ Q3
Στα πρώτα λεπτά του Q3 o Verstappen έκανε λάθος στην πρώτη του προσπάθεια και βρέθηκε στην 4η θέση, 4 δέκατα πίσω από τον προσωρινό poleman, Fernando Alonso. Οι μηχανικοί της McLaren κατάφεραν και επιδιόρθωσαν την ζημιά στο μονοθέσιο του Lando Norris. Ο Hamilton με τον καλύτερο του γύρο στο διήμερο κατάφερε και πήρε προσωρινά την 3η θέση. Έκπληξη από τον Ocon, ο οποίος κατάφερε και πήρε την 1η θέση για ένα δέκατο.
POLE POSITION Ο VERSTAPPEN ΜΕ ΟΔΗΓΗΣΗ HAKKINEN ΤΟΥ 1999 !!!
Η τελευταία προσπάθεια των οδηγών είχε μεγάλο δράμα. Ο Leclerc πήρε προσωρινά την 1η θέση με το 1:11:471. Ωστόσο ο Alonso έπιασε το όριο της AMR23 και σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:11:449. Όμως ο Max Verstappen με μια οδήγηση στο όριο, όπως έκανε και ο Mika Hakkinen το 1999, κατέκτησε την pole position, σταματώντας το χρονόμετρο στο 1:11:365.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.