Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

GP Μονακό – Ποινή 3 θέσεων ο Leclerc

Ο Charles Leclerc τιμωρήθηκε από τους αγωνοδίκες του GP Μονακό με ποινή 3 θέσεων στο grid του αυριανού αγώνα, για το συμβάν στο τούνελ με τον Lando Norris

Στο τέλος του Q3 ο Lando Norris επιχείρησε να κάνει την τελευταία γρήγορη προσπάθεια. Λίγα μέτρα μετά την είσοδο του στο τούνελ, ο Βρετανός οδηγός της McLaren βρήκε τον Charles Leclerc. Ο Μονεγάσκος οδηγός της Ferrari κινούταν με αργή ταχύτητα επάνω στην αγωνιστική γραμμή. Ο Norris έκοψε ταχύτητα και η γρήγορη του προσπάθεια έληξε άδοξα.

Στην ενδοεπικοινωνία ο μηχανικός του Leclerc, Xavi Marcos Padros ανέφερε στην αρχή ότι πλησίαζε κοντά στον Leclerc, ο Max Verstappen και ζήτησε από τον Μονεγάσκο να είναι προσεκτικός

Με μπλόκαρε μέσα στο τούνελ, είναι τόσο απλό“, ανέφερε στο τηλεοπτικό δίκτυο “Sky” ο Norris.

Υπάρχει ένας κανόνας. Δεν επιβραδύνεις μέσα στο τούνελ. Και δυστυχώς αυτό έκανε ο Charles. Επομένως δεν εξαρτάται από εμένα η συνέχεια του περιστατικού“.

Είναι πάντα δύσκολα εδώ. Πιστεύω ότι ο Charles μου κατέστρεψε την προσπάθεια με αυτό που έκανε. Ωστόσο υποθέτω ότι οι αγωνοδίκες έκριναν απαραίτητη την εξέταση του συμβάντος. Έκανε ότι μπορούσε. Αλλά όταν ακούς από το team radio να κάνουν αναφορά στον γύρο του Verstappen και όχι στο ποιός έρχεται από πίσω του, είναι κάτι που πραγματικά δεν καταλαβαίνω. Αλλά έτσι είναι οι αγώνες“.

Στην ανακοίνωση τους, οι αγωνοδίκες του GP Μονακό ανέφεραν τα εξής:

Οι αγωνοδίκες πιστεύουν ότι υπάρχουν πολλά που θα μπορούσε να έχει κάνει ο Leclerc πριν από το συμβάν στο τούνελ, για να αποφευχθεί το συμβάν. Η απόφαση είναι ότι το impeding σε εκείνο το σημείο ήταν περιττό. Έτσι οι αγωνοδίκες επιβάλλουν τη συνήθη ποινή των τριών θέσεων“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.