GP Μονακό – Δράση στην χλιδή της Κυανής Ακτής

GP Μονακό
MONTE-CARLO, MONACO – MAY 29: Charles Leclerc of Monaco driving (16) the Ferrari F1-75, Carlos Sainz of Spain driving (55) the Ferrari F1-75 and Max Verstappen of the Netherlands driving the (1) Oracle Red Bull Racing RB18 Honda during the F1 Grand Prix of Monaco at Circuit de Monaco on May 29, 2022 in Monte-Carlo, Monaco. (Photo by Eric Alonso/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202205300198 // Usage for editorial use only //

Η F1 μετά την αναβολή του GP Emilia Romagna, λόγω των ισχυρών βροχοπτώσεων στην περιοχή, επιστρέφει στη δράση με το GP Μονακό στους δρόμους του Monte Carlo

Οι ισχυρές βροχοπτώσεις στην περιοχή της Emilia Romagna, προκάλεσαν σοβαρά προβλήματα στο “Autodromo Enzo e Dino Ferrari”. Μέσα σε 36 ώρες η εν λόγω περιοχή δέχτηκε τον όγκο χιλιοστών βροχής, το οποίο αντιστοιχεί στον μισό χρόνο. Δυστυχώς από αυτήν την καταστροφή 15 άνθρωποι έχασαν την ζωή τους και πάνω από 36 χιλιάδες, εγκατέλειψαν τα σπίτια τους. Το αποτέλεσμα ήταν να αναβληθεί η διεξαγωγή του GP Emilia Romagna, για λόγους ασφαλείας.

Circuit de Monaco – ένα σιρκουί γεμάτο ιστορία

Οι αγώνες στο Μόντε Κάρλο ξεκίνησαν το 1929, από τον Antony Noghes για λογαριασμό των φίλων του, από την αυτοκινηστική λέσχη του Μονακό. Το 1950 το Μονακό έγινε μέλος του πρώτου καλενταριού της F1. Το “Circuit de Monaco” έχει μήκος 3,337 χιλιόμετρα. Διαθέτει 19 στροφές, εκ των οποίων οι 12 είναι δεξιές και οι 7 αριστρερές. Διαθέτει μια ζώνη DRS στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού. Νικητής αναδεικνύεται ο οδηγός που θα συμπληρώσει τους 78 γύρους. Το μήκος του αγώνα είναι 260,286 χιλιόμετρα. Το ρεκόρ γύρου το κατέχει από το 2021 ο Lewis Hamilton (1:12:909).

Η Pirelli θα φέρει στο GP Μονακό, τις γόμες C3 (Σκληρή), C4 (Μέση) και C5 (Μαλακή). Οι πιέσεις στα εμπρός ελαστικά θα είναι στα 21,0 psi και στα 19,5 psi οι πιέσεις στα πίσω ελαστικά. Το “EOS Camber limit” θα είναι -3.50° μπροστά και -2.50° πίσω.

GP Μονακό

Πηγαίνουμε σε ένα GP Μονακό, το οποίο είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό που περιμέναμε. Θα έπρεπε να ήταν ο δεύτερος αγώνας του Ευρωπαϊκού triple header αυτή την σεζόν, αλλά θα είναι το πρώτο, λόγω της ακύρωσης του αγώνα στην Imola. Αυτές οι εικόνες καταστροφής είναι ακόμα νωπές στο μυαλό μας και θέλουμε να εκφράσουμε την αλληλεγγύη μας για άλλη μια φορά στις οικογένειες των θυμάτων, καθώς και σε όλους εκείνους που έχουν υποστεί τόσο τεράστιες απώλειες“, δήλωσε αρχικά μέσω του Press Kit, ο motorsport director της Pirelli, Mario Isola.

Το Μονακό έχει γράψει το δικό του κεφάλαιο στην ιστορία της Formula 1. Τα χαρακτηριστικά αυτής της μοναδικής πίστας, σε μεγάλο βαθμό παραμένουν αναλλοίωτα για περισσότερα από 60 χρόνια και την καθιστούν μια πραγματική μοναδική πίστα, που έχει συχνά εκπλήξεις. Καμία άλλη πίστα δεν μπορεί να επιτρέψει στον οδηγό να αντισταθμίσει τυχόν τεχνικές ελλείψεις του αυτοκινήτου του με τον ίδιο τρόπο, και μόνο ένα περιστατικό μπορεί να ταρακουνήσει εντελώς τα πράγματα“.

GP Μονακό

Η δυσκολία προσπέρασης μπορεί μερικές φορές να μειώσει το θέαμα στον αγώνα, αλλά αυτό κάνει τις κατατακτήριες του Σαββάτου ακόμα πιο συναρπαστικές, καθώς η θέση του grid προσλαμβάνει ιδιαίτερη σημασία στο τελικό αποτέλεσμα της Κυριακής“.

Όπως συμβαίνει συχνά στις πίστες δρόμου, η Pirelli έχει φέρει τα πιο μαλακά ελαστικά της σειράς. Μια από τις ιδιαιτερότητες του Μονακό είναι το γεγονός ότι η πίστα ανοίγει σε κανονική κυκλοφορία κάθε απόγευμα, πράγμα που σημαίνει ότι είναι πολύ δύσκολο να μαζευτεί λάστιχο στην αγωνιστική γραμμή, κάνοντας την επιφάνεια ακόμα πιο ολισθηρή“.

GP Μονακό

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter

Total
0
Shares
Related Posts