Εκεί όπου η πολυτέλεια συναντά την αγωνία των δευτερολέπτων το Grand Prix του Μονακό επιστρέφει για το 2025 και υπόσχεται να γράψει ιστορία.
Η ιταλική εταιρεία για τα ελαστικά του τριημέρου επέλεξε ξανά την πιο μαλακή τριάδα ενώσεων στη γκάμα της για να αντιμετωπίσει την πίστα 19 στροφών, χρησιμοποιώντας όπως στον τελευταίο μεχρι στιγμής αγώνα την C6 ως μαλακή, την C5 ως μεσαία και την C4 ως σκληρή.

Οι οδηγοί θα λάβουν δύο σετ σκληρών ελαστικών (λευκό σιρίτι), τρία σετ μεσαίου ελαστικού (κίτρινο σιρίτι) και οκτώ σετ μαλακού ελαστικού (κόκκινο σιρίτι). Επίσης στην διάθεση τους θα έχουν ενδιάμεσα και μπλε full wets, εάν χρειαστεί. Ένα επιπλέον σετ μαλακών προορίζεται για όσους φτάσουν στο Q3 στα Προκριματικά.
Ωστόσο, όπως επισημαίνει η Pirelli, μια σημαντική αλλαγή στους κανονισμούς έχει επιβληθεί για τον φετινό αγώνα, με δύο pit stop ανά οδηγό ως υποχρεωτικά σε μια προσπάθεια να προσθέσουν λίγο ενθουσιασμό.

Σύμφωνα με τους τροποποιημένους αθλητικούς κανονισμούς, κάθε οδηγός πρέπει να χρησιμοποιεί τουλάχιστον τρεις διαφορετικούς τύπους ελαστικών (είτε στεγνό είτε βρεγμένο) σε όλο τον αγώνα.

Εάν ο οδηγός δεν χρησιμοποιεί ενδιάμεσα ή υγρά ελαστικά, πρέπει να χρησιμοποιήσει τουλάχιστον δύο διαφορετικές συνθέσεις slick ελαστικών, εκ των οποίων το ένα πρέπει να είναι ειτε μεσαίο είτε σκληρό.

“Στο πλαίσιο αυτής της αλλαγής κανόνα, σε κάθε οδηγό θα εκχωρηθεί επίσης ένα επιπλέον σετ βρόχινων, πάνω από τα συνηθισμένα δύο, έτσι ώστε ο κανόνας των δύο στάσεων να μπορεί να εφαρμοστεί ακόμα και αν οι συνθήκες απαιτούν τη χρήση ελαστικών για υπερβολικά βρεγμένο οδόστρωμα”.
“Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς αυτό επηρεάζει τις αγωνιστικές στρατηγικές των ομάδων. Για παράδειγμα, χωρίς καθαρά παράθυρα pit stop, θα μπορούσε να προσφέρει ευκαιρίες στους οδηγούς που ξεκινούν από πιο πίσω να ανεβαίνουν στην τάξη αξιοποιώντας στο έπακρο την αγωνιστική σε καθαρό αέρα”.
“Η ύπαρξη δύο στάσεων θα πρέπει επίσης να αποκλείει ανησυχίες σχετικά με την υποβάθμιση των ελαστικών, ακόμη και αν είναι σε κάθε περίπτωση πολύ χαμηλή σε αυτήν την πίστα”.

Συμπληρώνουν: “Θα μπορούσε ακόμη και να οδηγήσει στη χρήση του μαλακού μείγματος, ειδικά για όσους κάνουν ένα καθυστερημένο pit stop ή στην περίπτωση μιας περιόδου Safety Car στα πλαίσια κλεισίματος”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter..