Ο Lando Norris ήταν ο μεγάλος νικητής στον αγώνα του GP Μεξικού και πλέον δηλώνει πιο δυνατά το “παρών” για τον τίτλο από ποτέ. Δεύτερος ο Leclerc, τρίτος ο Verstappen, βελτίωσε το τριήμερο του ο Piastri
Το “Autodromo Hermanos Rodriguez” υποδέχτηκε τις ομάδες και τους οδηγούς της F1, με ηλιοφάνεια και πολύ ζεστές συνθήκες. Η θερμοκρασία στον αέρα έφτασε ακόμα και στους 27 βαθμούς κελσίου και στους 53 βαθμούς κελσίου, η θερμοκρασία στο οδόστρωμα. Κατάμεστες οι κερκίδες σήμερα με παρουσία 402 χιλιάδων θεατών σε όλο το τριήμερο.
IT’S LIGHTS OUT AND AWAY WE GOOOO !!!
Τα κόκκινα φώτα έσβησαν και ο αγώνας του GP Μεξικού ξεκίνησε. Ο Lando Norris ξεκίνησε από την θέση του polesitter κλείνοντας την “πόρτα” στην Ferrari των Leclerc – Hamilton να τον προσπεράσουν. Ο Verstappen όντας στην αγωνιστική γραμμή, έφτασε δίπλα στις Ferrari, ωστόσο στην είσοδο της στροφής “1” αναγκάστηκε να πάει από το γρασίδι που υπάρχει στο σικέιν, για να αποφύγει την επαφή. Παρότι κέρδισε θέσεις, ο Verstappen επέστρεψε τις θέσεις πίσω, για να μη δεχτεί ποινή.
Lewis Hamilton: η μεγάλη ευκαιρία για βάθρο τελείωσε νωρίς !!!
Στον 6ο γύρο ο Max Verstappen είχε την μεγάλη ευκαιρία να προσπεράσει τον Hamilton στην μεγάλη ευθεία. Ο 4ακις παγκόσμνιος πρωταθλητής βούτηξε στα φρένα της στροφής “1”, ωστόσο υπήρξαν 2 μικροεπαφές μεταξύ τους στο σικέιν, με την δεύτερη επαφή να αναγκάζει τον Verstappen να κόψει το σικέιν.
Στη στροφή “4” ο Verstappen επιχείρησε να κάνει ξανά βουτιά από την εσωτερική και ο Hamilton μπλόκαρε την εμπρός αριστερό τροχό της SF25 και βγήκε εκτός πίστας. Στην επιστροφή του, ο Hamilton δεν έκανε σωστή επιστροφή από τον ειδικό δρομάκι που υπάρχει σε εκείνο το σημείο και οι αγωνοδίκες τον τιμώρησαν με ποινή 10 δευτερολέπτων, την οποία εξέτισε στην αλλαγή ελαστικών που έκανε στον 24ο γύρο.
Το κακό pit stop έφερε τον Piastri πίσω από την Mercedes, με τον Russell να παρακαλά για team order
Στον 26ο γύρο η McLaren κάλεσε στα pits τον Piastri. Οι μηχανικοί έκαναν 3,6 δευτερόλεπτα για να αλλάξουν από μαλακή, σε μέση γόμα, κάνοντας κακό pit stop στον Αυστραλό οδηγό. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η Mercedes να βγάλει μπροστά και τον Antonelli και τον Russell από τον Piastri. Όταν έφτασαν κοντά και οι 3 τους, ο Russell ζήταγε απελπισμένα από την ομάδα του αλλαγή θέσεων.
Η αλλαγή θέσεων έγινε στον ίδιο γύρο, ωστόσο στον 48ο γύρο η McLaren την κίνηση – κλειδί: καλεί τον Piastri στα pits, μπαίνει μαζί με τον Antonelli και κερδίζει τον Ιταλό οδηγό της Mercedes στην μάχη της αλλαγής των ελαστικών. Στον ίδιο γύρο μπήκε και ο Hamilton, βάζοντας την μαλακή γόμα, ελπίζοντας σε μεγάλη ανατροπή σκηνικού.
Μετά από αυτό, ο Piastri προσπέρασε τον Ocon στον 50ο γύρο και έβαλε πλώρη για να περάσει και τον Russell. Με καθαρό μυαλό και απόλυτη συγκέντρωση στον 60ο γύρο, ο Αυστραλός οδηγός της McLaren εκμεταλλεύτηκε τη ζώνη χρήση DRS και προσπέρασε τον Russell και τα έδωσε όλα για να πλησιάσει τον Bearman και να διεκδικήσει την 4η θέση, η οποία θα τον κράταγε στην πρωτοπορία της βαθμολογίας του πρωταθλήματος.
Το “ακατανόητο” Virtual Safety Car, κατέστρεψε τις προσπεράσεις των Verstappen και Piastri
Στους τελευταίους 6 γύρους οι Max Verstappen και Oscar Piastri, πίεζαν για να προσπεράσουν τους Charles Leclerc και Ollie Bearman. Στο τέλος του 69ου γύρου και οι 2 οδηγοί είχαν διαθέσιμο το DRS τους. Ωστόσο στο στάδιο ο Carlos Sainz εγκατέλειψε το μονοθέσιο του σε πολύ ασφαλή θέση και μη επηρεάσιμη, για την ύπαρξη ακόμα του εικονικού αυτοκινητού ασφαλείας.
Ωστόσο οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να βγάλουν το Virtual Safety Car στον 70ο γύρο, καταστρέφοντας με αδικαιολόγητο τρόπο και την σίγουρη 2η θέση του Verstappen και την σίγουρη 4η θέση του Piastri. Οι αγωνοδίκες στο μέσο του τελευταίου γύρου αποφάσισαν να άρουν το VSC, ενώ οι Verstappen και Piastri ήταν σε θέση να προσπεράσουν τους αντιπάλους τους.
Από αυτό το σκηνικό δεν επηρεάστηκε ούτε λίγο ο Lando Norris, ο οποίος είδε την καρό σημαία και αναδείχτηκε νικητής, στον αγώνα του GP Μεξικού. Νίκη – δήλωση από τον Βρετανό οδηγό της McLaren που δηλώνει ένα τεράστιο “παρών” στην μάχη για τον τίτλο, παίρνοντας παράλληλα και την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα, κατά έναν βαθμό, από τον teammate του, Oscar Piastri.
Οι Charles Leclerc και Max Verstappen συμπλήρωσαν το βάθρο των νικητών, με τον Μονεγάσκο οδηγό να παλεύει σε όλο τον αγώνα, με το μόνιμο πρόβλημα στη Ferrari, που ακούει στο όνομα, “Lift and Coast”. Από την άλλη ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull, κατάφερε και βρέθηκε στο βάθρο των νικητών, παρά την έξοδο στο γρασίδι στην εκκίνηση και στα όσα έγιναν στον 7ο γύρο, με τον Hamilton.
Στην 4η θέση με “best of the rest” εμφάνιση τερμάτισε ο Ollie Bearman, κάνοντας ένα από τα καλύτερα τριήμερα στην καριέρα του, μέχρι τα επόμενα, καταφέρνοντας να κρατήσει πίσω τον Oscar Piastri. Ένας Piastri ναι μεν βελτιωμένος στον αγώνα, αλλά μακριά από τον καλό εαυτό του και από τον συναθλητή του στη McLaren.
“6-7” για την Mercedes των Andrea Kimi Antonelli και George Russell, οι οποίοι τήρησαν κατά γράμμα τα team orders που τους δόθηκαν, παρά τον εκνευρισμό του Russell που δεν ήρθαν νωρίτερα. Την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Lewis Hamilton, Esteban Ocon και Gabriel Bortoleto.
Αναλυτικά η κατάταξη:

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.