GP Καναδά:FP2 – Στην κορυφή ο Alonso

GP Καναδά
action, Circuit Gilles Villeneuve, GP2409a, F1, GP, Canada Fernando Alonso, Aston Martin AMR24

Ο Fernando Alonso ήταν ο ταχύτερος οδηγός στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP Καναδά, λίγο πριν έρθει η βροχή. Δεύτερος ο Russell, τρίτος ο Stroll. Έβγαζε καπνό η RB20 του Verstappen

Το “Circuit Gilles Villeneuve” υποδέχτηκε τις ομάδες και τους οδηγούς της F1, με συννεφιά και την απειλή για βροχή πολύ κοντά. Η θερμοκρασία στον αέρα ήταν στους 18 βαθμούς Κελσίου και στους 26 βαθμούς Κελσίου, η θερμοκρασία στο οδόστρωμα. Όλοι οι οδηγοί βγήκαν στην αρχή στην πίστα με την μαλακή γόμα, για δοκιμές και εκτέλεση των προγραμμάτων τους.

Ήρθε η βροχή, αλλά ο Alonso στην κορυφή

Με την απειλή για την βροχή να βρίσκεται προ των πυλών ο Fernando Alonso σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας. Ο Ισπανός οδηγός της Aston Martin στάματησε το χρονόμετρο στο 1:15:810 με την μαλακή γόμα της Pirelli και κατέλαβε την πρώτη θέση στο FP2. Ο George Russell κατέλαβε την 2η θέση (1:16:273) και ο έτερος οδηγός της Aston Martin, Lance Stroll έκλεισε την πρώτη τριάδα (1:16:464).

Στην Red Bull δε μπορούν να μείνουν ικανοποιήμενοι με την σημερινή ημέρα. Η Αυστρικαή ομάδα είδε να βγαίνουν καπνοί από την RB20 του Max Verstappen και γρήγορα σήμαινε συναγερμός. Ο 3 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν ξαναβγήκε στην πίστα, διότι οι μηχανικοί ανακάλυψαν πρόβλημα στο σύστημα ERS.

Αναλυτικά η κατάταξη:

GP Καναδά

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts
Περισσότερα

Horner- Προβλέπει “τρελό” αγώνα αν αλλάξουν οι κανονισμοί της F1

O Christian Horner είπε ότι οι ομάδες μπορεί να εμπλακούν σε έναν «ασταθή αγώνα» αν οι αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς της F1 πραγματοποιηθούν το 2023. Το πάτωμα της νέας γενιάς αυτοκινήτων της F1 έχει μπει στο προσκήνιο από τον επερχόμενο τεχνικό κανονισμό με στόχο την αντιμετώπιση των κραδασμών, αν και συζητούνται περαιτέρω αλλαγές για την επόμενη σεζόν για να βελτιωθεί περαιτέρω η ασφάλεια των οδηγών. Ο επικεφαλής της Red Bull, Horner, ήταν εναντίον και των δύο, ζητώντας «κοινή λογική και λίγο συμβιβασμό». Πρόσθεσε επίσης: “Το πρόβλημα είναι, και πάλι, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς, ότι έχετε διαφορετικούς χρόνους αεροδυναμικής, ανάλογα με το που βρίσκεστε στο πρωτάθλημα. Τόσο αργά σήμερα, λίγο πριν την επόμενη χρονιά, και αν…