H F1 μετά την θριαμβευτική νίκη του Max Verstappen στις μεικτές συνθήκες του Μόντε Καρλό, πηγαίνει στην Βαρκελώνη και το Montmello, για το GP Ισπανίας
Στο Μονακό ο Max Verstappen κέρδισε τον αγώνα με μεγάλη άνεση. Ο Ολλανδός εκκίνησε από την pole που κατέκτησε την προηγούμενη μέρα, με τον τρόπο που έκανε και ο Mika Hakkinen το 1999 και τερμάτισε στην 1η θέση. Ούτε η βροχή που ξεκίνησε στον 52ο γύρο δεν τον εμπόδισε από το να κερδίσει με άνεση στο Μόντε Κάρλο για δεύτερη φορά στη ζωή. Στη 2η θέση τερμάτισε ο Fernando Alonso, ο οποίος πλήρωσε την λάθος απόφαση στον 54ο γύρο να βάλει την μέση γόμα, ενώ οι υπόλοιποι είχαν βάλει τα intermediates. Ο Ocon τερμάτισε στην 3η θέση και η Alpine έφυγε με μεγάλη χαρά από το GP Μονακό.
Circuit de Barcelona-Catalunya – Μια πίστα γεμάτη ιστορία
Η κατασκευή της πίστα ξεκίνησε το 1989. Εκείνη την περίοδο η Βαρκελώνη ήταν στην περίοδο ανάπτυξης, ενόψει των Ολυμπιακών αγώνων που φιλοξένησε το 1992. Εγκαινιάστηκε στις 10 Σεπτεμβρίου του 1991, ολοκληρώνοντας έτσι το πρότζεκτ που είχαν η Καταλανική κυβέρνηση, η αυτοκινιστική λέσχη της Καταλονίας και οι τοπικοί παράγοντες του Montmello.
Από το 2007 η πίστα είχε ένα σικέιν στο τέλος του γύρου. Φέτος καταργήθηκε και το μήκος της αγωνιστικής διαδρομής φέτος είναι 4,657 χιλιόμετρα. Οι στροφές είναι 14, εκ των οποίων οι 8 είναι δεξιές. 2 ζώνες DRS απαρτίζουν την πίστα, στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού και στην ευθεία ανάμεσα στις στροφές “9” και “10”. Νικητής θα αναδειχθεί ο οδηγός που θα ολοκληρώσει τους 66 γύρους και τα 307,236 χιλιόμετρα του αγώνα.
Ενόψει του GP Ισπανίας, με το οποίο αρχίζει και η καλοκαιρινή περίοδος για την F1, η Pirelli επέλεξε να φέρει τις γόμες C1 (Σκληρή), C2 (Μέση) και C3 (Μαλακή)
“Παραδοσιακά, η Βαρκελώνη ήταν ένας από τους πιο δημοφιλείς τόπους, για την διεξαγωγή δοκιμών, για ελαστικά και μονοθέσια. Είναι μια πλήρης πίστα, με πολλούς διαφορετικούς τύπους ταχυτήτων και στροφών, και έχει επίσης πολύ μεγάλη ευθεία. Ως αποτέλεσμα, η αεροδυναμική απόδοση είναι το κλειδί για να είσαι ανταγωνιστικός“, ανέφερε στο Press Kit, ο motorsport director της Pirelli, Mario Isola.
“Το τελευταίο sector έχει τροποποιηθεί για φέτος, επιστρέφοντας στην αρχική διάταξη χωρίς το τελικό σικέιν. Αυτό το καθιστά μια πολύ πιο ρέουσα πίστα τώρα και προσθέτει επίσης στην ταχύτητα εισόδου στην μεγάλη ευθεία“.
“Επιλέξαμε τους ίδιους τύπους ελαστικών, με εκείνους του εναρκτήριου αγώνα της σεζόν στο Μπαχρέιν. Σε σύγκριση με πέρυσι, η φετινή C1 είναι μια εντελώς νέα σύνθεση, ειδικά σχεδιασμένη για να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ του πιο σκληρού ελαστικού στην γκάμα μας. Θεωρητικά, αυτό θα δώσει στις ομάδες ένα ευρύτερο φάσμα στρατηγικών επιλογών, δεδομένου ότι η πιο σκληρή διαθέσιμη γόμα πέρυσι, δεν χρησιμοποιήθηκε καθόλου στον αγώνα“.
“Μια άλλη καινοτομία είναι η ευκαιρία που οι οδηγοί θα έχουν κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής να δοκιμάσουν δύο επιπλέον σετ σκληρών ελαστικών που διαθέτουν τη νέα κατασκευή που θα χρησιμοποιηθεί από το Βρετανικό Grand Prix και μετά“.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.