Με κατεύθυνση προς την γηραιά ήπειρο μετά από μια εβδομάδα ανάπαυλας, η F1 αναλαμβάνει δράση, με το GP Emilia Romagna, στο “Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari”
Οι επίσημοι προμηθευτές ελαστικών F1 επέλεξαν την πιο μαλακή τριάδα συνθέσεων στη γκάμα τους για να αντιμετωπίσουν την κλασική πίστα 19 στροφών, ονομάζοντας την ολοκαίνουργια C6 ως μαλακή, την C5 ως μεσαία και την C4 ως σκληρή γόμα.
Οι οδηγοί θα λάβουν 2 σετ σκληρού ελαστικού (λευκό συρίτη), 3 σετ μεσαίου ελαστικού (κίτρινο συρίτη) και 8 σετ μαλακού ελαστικού (κόκκινο συρίτη), καθώς και το πράσινο ενδιάμεσο ελαστικό και το μπλε ελαστικό για βρόχινες συνθήκες, εάν χρειαστεί.

Επίσης ένα επιπλέον σετ μαλακής γόμας προορίζεται για όσους φτάσουν στο Q3 στις κατατακτήριες δοκιμές, ενώ όλοι οι οδηγοί πρέπει να χρησιμοποιούν τουλάχιστον δύο διαφορετικές γόμες, κατά τη διάρκεια του αγώνα, υπό την προϋπόθεση ότι η πίστα είναι στεγνή.
Το GP Emilia Romagna, θα σηματοδοτήσει την έναρξη χρήσης της σύνθεσης C6 στα αυτοκίνητα του τρέχοντος έτους, με την Pirelli να σημειώνει στην προεπισκόπηση του Σαββατοκύριακου:
“Έχοντας λάβει την έγκριση, για χρήση σε πίστες που πιέζουν λιγότερο τα ελαστικά, η C6 γόμα θα μπορούσε να παρέχει ακόμη μεγαλύτερη πρόσφυση σε έναν γρήγορο γύρο, ειδικά ο ασφαλτοτάπητας της πίστης στην Imola, που υπάρχει λιγότερη τραχύτητα από τον μέσο όρο”.

“Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι θα χρησιμοποιηθεί για έναν αγώνα, αλλά τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν στην Imola και στη συνέχεια από το Μονακό και το Μόντρεαλ, θα επιτρέψουν στους μηχανικούς της Pirelli να το αξιολογήσουν για άλλα Grand Prix στο δεύτερο μέρος της σεζόν”.
Σε ότι αφορά τη στρατηγική προοπτική, η Pirelli συνέχισε:
“Πέρυσι, η στρατηγική του ενός pit αποδείχθηκε η πιο ανταγωνιστική – 15 οδηγοί ξεκίνησαν τον αγώνα με το μεσαίο (C4), τρεις με το σκληρό (C3) και δύο με το μαλακό (C5)”.

“Οι πιο σκληρές ενώσεις λειτούργησαν καλύτερα, προσφέροντας πολύ σταθερή απόδοση, με περιορισμένη υποβάθμιση, παρά τις θερμοκρασίες πίστας που βρίσκονταν πάνω από 50°C”.
“Όσοι ξεκίνησαν με τα μαλακά έπρεπε να κάνουν δύο στάσεις. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν το να προχωρήσουμε ένα βήμα πιο ήπια όσον αφορά τις ενώσεις σε σύγκριση με πέρυσι θα έχει αποτέλεσμα”.
“Υπάρχει μόνο μία ζώνη DRS με περιορισμένες ευκαιρίες για προσπεράσματα αλλού, στην οποία το pit lane είναι το μεγαλύτερο στο καλεντάρι από άποψη χρόνου. Όλοι αυτοί οι παράγοντες συνδυάζονται για να κάνουν την μια στάση υποχρεωτική παράδοση σε αυτό το σιρκουί”.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.