Formula 1

GP Βρετανίας – Pole position ο Verstappen

Ο Max Verstappen ήταν ο μεγάλος νικητής στις κατατακτήριες δοκιμές του GP Βρετανίας. Δεύτερος ο Norris, τρίτος ο Piastri. Εκτός από το Q1 για 5ο συνεχόμενο τριήμερο ο Sergio Perez

Ο Max μπροστά μισό δευτερόλεπτο από τους υπόλοιπους

Στην πρώτη προσπάθεια των οδηγών στο Q3 η θερμοκρασία στο οδόστρωμα έφτασε στους 26 βαθμούς Κελσίου. Μαζί με την ηλιοφάνεια η κατάσταση στην πίστα βελτιώθηκε αρκετά σε σχέση με το Q2. Με ενεργοποιημένο πλέον το DRS ο Max Verstappen σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:27:084, αφήνοντας 6 δέκατα του δευτερόλεπτου πίσω του τον Hamilton.

McLaren Mercedes IS BACK ON TOP !!!

Ο Lando Norris έφτασε κοντά στο να κατακτήσει την 2η pole position στην καριέρα του. Ο Βρετανός οδηγός της McLaren σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:26:9 και πανηγύρισε όλο το κοινό στο Silverstone αυτή την επίδοση. Όμως ο Max Verstappen δεν είπε την τελευταία του λέξη. Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:26:720 και κατέκτησε την pole position στο GP Βρετανίας. Στην 3η θέση τερμάτισε ο Oscar Piastri, συμπληρώνοντας το 2-3 για την McLaren Mercedes.

Στις θέσεις “4” και “5” τερμάτισαν οι Charles Lelcerc και Carlos Sainz, για λογαριασμό της Ferrari. Αν και αισθητά βελτιωμένη σε σχέση με άλλα τριήμερα, η SF23 έχει ακόμα πρόβλημα με τις μεικτές συνθήκες. Η Ιταλική ομάδα δεν μπορεί να κάνει τα ελαστικά να αποδίδουν στο 100 % λειτουργίας επάνω στην SF23.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι George Russell, Lewis Hamilton, Alexander Albon, Fernando Alonso και Pierre Gasly. Η Mercedes δείχνει να έχει καλύτερο ρυθμό σε συνθήκες αγώνα, την ώρα που σε συνθήκες κατατακτηρίων δοκιμών, η W14 Hybrid δείχνει να είναι βαριά στις ευθείες.

Αναλυτικά η κατάταξη:

GP Βρετανίας

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.