Το GP Βελγίου και το ανανεωμένο στον ασφαλτοτάπητα, Spa-Francorchamps, φιλοξενούν το τελευταίο τριήμερο για το πρωτάθλημα της F1 πριν από την καλοκαιρινή διακοπή και η Pirelli δημοσίευσε τις επιλογές των ελαστικών
Συγκεκριμένα, η Pirelli με βάση τα δεδομένα που διαθέτουν και την πρόγνωση του καιρού για τις τρεις πιο μαλακές ενώσεις ελαστικών τους. Τη C2 ως τη σκληρή, τη C3 ως τη μέση γόμα και τη C4 ως τη μαλακή.
Έτσι σε μία ιστορική πίστα 19 στροφών η επιλογή των ελαστικών παραμένει η ίδια με τα δυο προηγούμενα χρόνια
Οι οδηγοί, λοιπόν θα προμηθευτούν δύο σετ σκληρών (με άσπρο συρίτη), τρία από τα μεσαία (με κίτρινο) και οκτώ από τα μαλακά (με κόκκινο). Ενώ ο αριθμός των βρόχινων ελαστικών παραμένει ο ίδιος (σ.σ. 5 σετ ενδιάμεσα και 2 σετ βρόχινων ελαστικών).
Ακόμη, οφείλουμε να επισημάνουμε πως μεταξύ του 2023 και του 2024 λόγω των αγωνιστικών τριημέρων, έχουν γίνει αρκετές εργασίες όπως η ασφαλτόστρωση της πίστας. Γεγονός που πρέπει να λάβουν υπόψιν τους οι ομάδες
Σε προεπισκόπηση για τον επερχόμενο αγώνα, η Pirelli δήλωσε: ‘’ Όσον αφορά την πίεση στα ελαστικά, είναι από τις πίστες με τα υψηλότερα σε μέσο όρο επίπεδα, ακόμα και αν δεν φτάνει τις κορυφές που βλέπουμε στο Silverstone and Suzuka’’.
‘’Η πίστα διαθέτει όλων των τύπων στροφών, οι οποίοι συνδέονται από πολύ γρήγορα τμήματα, γεγονός που καθιστά δύσκολο για τις ομάδες να εντοπίσουν έναν αεροδυναμικό συμβιβασμό’’.
‘’Στην πραγματικότητα, δεν είναι ασυνήθιστο να δεις εδώ μονοθέσια τα οποία είναι πολύ ταχύτατα στο πρώτο και τρίτο τμήμα, να δυσκολεύονταο στο δεύτερο πιο αργό τμήμα ή το αντίστροφο’’.
Προσθέτουν: ‘’ Κάποιοι συνδυασμοί στροφών, για παράδειγμα, Eua– Rouge–Raidillion είναι πολύ απαιτητικοί και έχουν μοναδικά χαρακτηριστικά, στη συγκεκριμένη περίπτωση ισχυρή υπάρχει ισχυρή συμπίεση που ασκεί μεγάλη πίεση τόσο στον οδηγό όσο και στο αυτοκίνητο’’.
΄’Συνήθως, η υποβάθμιση σε αυτήν την πίστα είναι κυρίως θερμική, αλλά η νέα επιφάνεια θα μπορούσε να είναι καθοριστικός παράγοντας σε αυτόν τον τομέα, δεδομένης της πρόσθετης πρόσφυσης που παρέχεται στα ελαστικά’’.
‘’Τέλος, πως μπορεί κανείς να αναφέρει ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο στο Spa-Francorchamps χωρίς να λαμβάνει υπόψη τον καιρό; Εάν υπάρχει ένας μοναδικός χώρος στο ημερολόγιο των μηχανοκίνητων αγώνων, όχι μόνο η F1, όπου ο μεταβλητός καιρός μπορεί να παίξει ρόλο, είναι αυτός’’.
Και βέβαια, μην ξεχάσετε να δείτε το τελευταίο επεισόδιο του podcast του F1Racingnews, “GP2 Podcast…GP2”:
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.