O Charles Leclerc κατέκτησε την 3η του νίκη μετά την Monza του 2019 με τον Carlos Sainz να ολοκληρώνει τον θρίαμβο της Ferrari με τη 2η θέση.
H Formula 1 μας υποσχέθηκε ότι τα μονοθέσια θα μπορούν να ακολουθούν το ένα το άλλο και να προσφέρουν θέαμα και είναι αυτό ακριβώς που είδαμε σήμερα. Μπορούμε να πούμε ότι η Formula 1 μπήκε σε μία νέα εποχή σήμερα. Ο Charles Leclerc πέτυχε την τρίτη του νίκη στην καριέρα του με τον Carlos Sainz να ολοκληρώνει τον θρίαμβο της Ferrari με τη δεύτερη θέση και το 1-2 ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Lewis Hamilton. O Bρετανός βρέθηκε από 5ος στην 3η θέση αξιοποιώντας την ευκαιρία που του δόθηκε μετά την διπλή εγκατάλειψη της Red Bull στους τελευταίους γύρους.
Ο Μονεγάσκος ξεκίνησε από την pole position και κράτησε την πρωτοπορία στην πρώτη στροφή από τον Max Verstappen. Ο ομόσταυλός του Carlos Sainz, ο οποίος μαζί με τον Verstappenείχαν μεταχειρισμένα μαλακά, διατηρήθηκε τρίτος μπροστά από τον Lewis Hamilton, τον Βρετανό που πέρασε τους Kevin Magnussen και Sergio Perez. Ο Τζορτζ Ράσελ ανέβηκε από την ένατη στην έβδομη θέση, με τον Βάλτερι Μπότας να έχει τη μεγαλύτερη πτώση από την έκτη στη 14η.
Υπήρξε επαφή μεταξύ του Esteban Ocon και του Mick Schumacher στην στροφή 6, και οι αγωνοδίκες τιμώρησαν τον οδηγό της Alpine με πέντε δευτερόλεπτα επειδή χτύπησε την Haas. Εν τω μεταξύ, ο Magnussen δεν μπόρεσε να αξιοποιήσει στο έπακρο το υπέροχο ξεκίνημά του, χάνοντας από τον Perez και τον Russell.
Το DRS έπαιξε τον ρόλο του, ο Πέρεθ το χρησιμοποίησε για να πάρει την τέταρτη θέση από τον Χάμιλτον με τον Βρετανό να αναφέρει ότι «δεν είχε πίσω μέρος» και ότι ήταν «πολύ αργός στην ευθεία». Αυτό έκανε τον Χάμιλτον να κατευθυνθεί στα πιτ, και να βάλει τα σκληρά ελαστικά.
Με το παράθυρο του pit stop ανοιχτό, ο Verstappen άλλαξε τα χρησιμοποιημένα μαλακά του με νέα, ακολουθούμενος από τους Sainz, Magnussen, Pierre Gasly, Ocon και Bottas. Ο Leclerc ήρθε στον επόμενο γύρο, αλλά η αλλαγή ελαστικών του έγινε με μεταχειρισμένα μαλακά. Το προβάδισμά του στα 3,5 δευτερόλεπτα έναντι του Verstappen μειώθηκε σε λίγα μόνο δέκατα. Αυτό δημιούργησε μια συναρπαστική μάχη τριών γύρων μεταξύ των δύο για την πρώτη θέση. Δύο φορές ο Verstappen επιτέθηκε στον οδηγό της Ferrari και δύο φορές προηγήθηκε αλλά και τις δύο φορές ο Leclerc χρησιμοποίησε το DRS για να πάρει ξανά τη θέση. Η τρίτη προσπάθεια του Verstappen δεν ήταν τόσο επιτυχημένη, για λίγο, καθώς μπλοκαρε καθώς έκανε την κίνηση, και ο Leclerc διατήρησε την πρωτοπορία.
Ο Verstappen μπήκε ξανά στα pit πριν από τον Leclerc, σταματώντας στον 31ο γύρο, για μεσαία ελαστικά, ενώ ο Μονεγάσκος που ήταν ο πρωτοπόρος του αγώνα στον αμέσως επόμενο γύρο, επίσης για μεσαία. Ο Leclerc βγήκε ένα δευτερόλεπτο μπροστά από τον Verstappen με τον οδηγό της Red Bull να μην εντυπωσιάζεται αφού του είπαν “να μην πιέσει αυτά τα ελαστικά στον γυ΄ρο εξόδου για να μην τα φθείρει”. Ο Ολλανδός απάντησε νευριασμένα ότι αν είχε πιέσει θα τον είχα προσπεράσει. Δεν θα το ξανακάνω αυτό που μου είπατε » Ο Leclerc επεκτείνε το προβάδισμά του έναντι του Verstappen, ωθώντας τη Red Bull να μπει σε μια στρατηγική τριών πιτ στοπ τόσο για τον Verstappen όσο και για τον Perez, βάζοντας και οι 2 μαλακά ελαστικά για τους τελευταίους 14 γύρους. Η Ferrari απάντησε βάζοντας τον Sainz αλλά κράτησε τον Leclerc εκτός, η Mercedes έφερε επίσης τον Hamilton στα πιτ. Ο Verstappen βρέθηκε στη δεύτερη θέση μπροστά από τους Sainz, Perez, Russell, Hamilton και Magnussen.
Όμως στον 46 από τους 57 γύρους ο κινητήρας του Pierre Gasly έσπασε στην στροφή 2 αναγκάζοντας τον Γάλλο να εγκαταλείψει. Ο Leclerc μπήκε για αλλαγή ελαστικων αλλά τω΄ρα είχε τον Max Verstappen ακριβώς πίσω από τον διαχύτη του.
Ο αγώνας συνεχίστηκε στον 51ο γύρο από τον 57. Ο Leclerc ξέφυγε από το Verstappen ενώ ο Sainz προσπάθησε να προσπεράσει τη Red Bull για τη δεύτερη θέση. Με ενεργοποιημένο το DRS, ο Sainz πλησίασε επικίνδυνα τον Verstappen και έκανε την κίνησή του στον 54ο γύρο. Ο Verstappen εμφανώς αντιμετώπιζε προβλήματα με την μπαταρία , έχασε θέσεις από τον Perez και τον Hamilton και στη συνέχεια αποσύρθηκε στα πιτ, για να εγκαταελίψει. Ο Perez στη συνέχεια ανέφερε απώλεια ισχύος, αλλά ο Μεξικανός οδηγός συνέ΄χισε πριν εγκαταελίψει στη στροφή 2, από κινητήρα.
Ο Leclerc κατ΄λεκτησε την πρώτη νίκη της νέας εποχής της Formula 1, περνώντας τη γραμμή του τερματισμού μπροστά από τον Sainz και τον Hamilton ο οποίος κατέκτησε ένα αναπάντεχο βάθρο, επωφελούμενος από τη διπλη εγκατάελιψη της Red Bull. Ο Russell ήταν τέταρτος μπροστά από τους Magnussen, Bottas, Ocon, Yuki Tsunoda, Fernando Alonso και πόντους στο ντεμπούτο του για τον Zhou.
Τελική Κατάταξη


Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter