Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ

GP Αζερμπαϊτζάν – Επιστροφή με δράση στην πόλη των ανέμων

Μετά την νίκη του Verstappen στην Αυστραλία και την διακοπή των 4 εβδομάδων, η δράση της F1 επιστρέφει με το GP Αζερμπαϊτζάν, στους δρόμους του Μπακού

Στη Μελβούρνη ο Max Verstappen αγχώθηκε στην αρχή, καθώς βρέθηκε πίσω στον πρώτο γύρο από τις Mercedes των Russell και Hamilton. Η εγκατάλειψη του Russell και η δύναμη της RB19, τον βοήθησαν ώστε ο 2 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής να δει πρώτος την καρό του GP Αυστραλίας. Ο Hamilton τερμάτισε δεύτερος και βλέπει με αισιοδοξία την συνέχεια του πρωταθλήματος, μετά και την επιστροφή σε ενεργό ρόλο του James Allison. Ο Fernando Alonso συνέχισε μαζί με την Aston Martin τα εκπληκτικά αποτελέσματα για τρίτο συνεχόμενο αγώνα.

Baku City Ciruit – το γρήγορο και γεμάτο πρόκληση “Monaco”

Στα τελευταία χρόνια ιδιοκτησίας της F1 από τον Bernie Ecclestone, η F1 άνοιξε την πόρτα εισόδου νέων χωρών στο καλεντάρι του σπορ. Μετά την Ρωσία (η οποία βγήκε από το ίδιο το σπορ, εξαιτίας της κατάστασης στο Ουκρανικό έδαφος), σειρά πήρε στο καλεντάρι το Αζερμπαϊτζάν. Η χώρα της Κασπίας, με τα μεγάλα κοιτάσματα φυσικού αερίου, εισήλθε για πρώτη φορά το 2016. Από το 2017 το Grand Prix είναι της χώρας των Αζέρων. Το 2016 πραγματοποίησε το τελευταίο (στην ιστορία του σπορ), Ευρωπαϊκό GP.

Το “Baku city circuit” έχει συνολικό μήκος 6,003 χιλιόμετρα. Διαθέτει 2 μεγάλες ευθείες στο πρώτο sector, με την ευθεία εκκίνησης τερματισμού να εκτείνεται σε μήκος 2,2 χιλιομέτρων. Ιδιαίτερη μνεια αποτελεί το 2ο sector το οποίο περνάει από το κάστρο του Μπακού, το οποίο είναι μνημείο πολιτιστικής κληρονομικότητας της Unesco. 2 ζώνες DRS απαρτίζουν την πίστα.

Η Pirelli θα φέρει στην πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν, Μπακού, τις πιο μαλακές γόμες. Συγκεκριμμένα η Ιταλική ομάδα επέλεξε για το GP Αζερμπαϊτζάν, τις γόμες C3 (Σκληρή), C4 (Μέση) και C5 (Μαλακή).

GP Αζερμπαϊτζάν

Το Μπακού έχει στη διάθεση του, ένα μοναδικό σύνολο χαρακτηριστικών μέσα στο καλεντάρι της F1, με έναν αργό τομέα, που είναι χαρακτηριστικό μιας πίστας δρόμου, καθώς και άλλα μέρη της που είναι πολύ γρήγορα“, δήλωσε ο motorsport director της Pirelli, Mario Isola.

GP Αζερμπαϊτζάν

Φέραμε τις 3 πιο μαλακές γόμες από την φετινή μας γκάμα, οι οποίες ταιριάζουν απόλυτα σε αυτή την πίστα. Μία από τις πιο κρίσιμες πτυχές του Σαββατοκύριακου δεν θα είναι μόνο η εύρεση του σωστού συμβιβασμού όσον αφορά τη ρύθμιση, αλλά και η εξισορρόπηση της διαχείρισης των ελαστικών. Τα ελαστικά στον εμπρος άξονα πρέπει να είναι αρκετά ζεστά για να εξασφαλίζεται η βέλτιστη πρόσφυση, παρά τις μεγάλες ευθείες που τα ψύχουν. Ωστόσο είναι εξίσου σημαντικό να μην υπερθερμαίνονται τα πίσω μέρη στη φάση πρόσφυσης“.

GP Αυστραλίας

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.