Η F1 μετά την νίκη ρεκόρ για τον Max Verstappen και την Red Bull, επιστρέφει στην Ευρώπη και το Spielberg για το GP Αυστρίας, στην έδρα των “κόκκινων ταύρων”
Στο Μόντρεαλ ο Max Verstappen κέρδισε τον αγώνα του GP Καναδά, σημειώνοντας ρεκόρ τόσο ο ίδιος, όσο και η ομάδα του. Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull πέτυχε την 41η νίκη στην καριέρα του, ισοφαρίζοντας το ρεκόρ του αείμνηστου Ayrton Senna. Ταυτόχρονα οι “κόκκινοι ταύροι” με την νίκη του Verstappen, πέτυχαν την 100η στην ιστορία τους στη F1. Fernando Alonso και Lewis Hamilton συμπλήρωσαν το βάθρο των νικητών. Και οι 3 βρέθηκαν για δεύτερη φορά μαζί, μετά το GP Αυστραλίας. Η Ferrari με την στρατηγική της κατέλαβε τις θέσεις “4” και “5”, μένοντας ωστόσο μακριά από την πρώτη τριάδα.
Red Bull Ring – Από το Osterreichring στο σπίτι των “κόκκινων ταύρων”
Η F1 εισέρχεται πλέον στο Grand Prix της Αυστρίας. Το “Red Bull Ring” βρίσκεται 80 χιλιόμετρα βορειοδυτικά του Graz, στην καρδιά των Αυστριακών Άλπεων. Πρώτα ονομαζόταν “Österreichring” και φιλοξένησε τον αγώνα από το 1970 έως το 1987. Έπειτα μετονομάστηκε σε “A1 Ring”, εξαιτίας της τροποποίησης της χάραξης τη δεκαετία του 1990, από τον Herman Tilke. To “Α1 Ring” φιλοξένησε τον αγώνα του Αυστριακού Grand Prix από το 1997 έως το 2003. Το 2020 χρόνια της πανδημίας του Covid-19 το “Red Bull Ring” φιλοξένησε 2 αγώνες, στην αρχή της σεζόν.

Το “Red Bull Ring” έχει συνολικό μήκος 4.318km. Αποτελείται από 10 στροφές, εκ των οποίων οι 7 είναι δεξιές. 3 ζώνες DRS είναι διαθέσιμες για τους οδηγούς. Στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού, στην ευθεία ανάμεσα στις στροφές “1” και “2” και στην ευθεία ανάμεσα στις στροφές “3” και “4”. Το ρεκόρ γύρου το κατέχει ο Carlos Sainz, με χρόνο 1:05:619. Από άποψη ελαστικών η Pirelli θα φέρει τις γόμες C3 (Σκληρή), C4 (Μέση) και C5 (Μαλακή).
“Το Red Bull Ring” είναι μια πίστα όπου τα ελαστικά δεν ξεκουράζονται. Τα μονοθέσια διασχίζουν τις 10 στροφές της πίστας σε έναν γύρο λίγο περισσότερο από ένα λεπτό και οι λίγες ευθείες σημαίνουν ότι υπάρχει μικρή ανάσα για τα ελαστικά“, δήλωσε στο press kit, ο motorsport director της Pirelli, Mario Isola.
“Η ασφαλτός είναι ιδιαίτερα τραχιά, εξαιτίας της ηλικίας της και η πρόσφυση στην αρχή ενός γύρου είναι σε υψηλό επίπεδο. Η πρόσφυση και το φρενάρισμα είναι βασικά στοιχεία, ενώ ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στη διαχείριση της υπερθέρμανσης των ελαστικών. Οι οδηγοί που δεν θα κάνουν σωστή διαχείρηση, θα δυσκολευτούν στην άμυνα από τους αντιπάλους τους, στο πρώτο και το τελυταίο sector“.

“Ένας σημαντικός παράγοντας σε αυτό θα είναι η θερμοκρασία , με τις καιρικές συνθήκες παραδοσιακά να είναι μεταβλητές. Ο περσινός αγώνας ταν σε μεγάλο βαθμό με pit stop, με την χρήση των μεσαίων και σκληρών ενώσεων. Ωστόσο και με με ένα pit stop θα μπορούσε επίσης να είναι μια επιλογή φέτος, εάν το degradation δεν είναι πολύ υψηλό“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.