Μετά το πέρασμα της στη Μέση Ανατολή η F1 ταξιδεύει στην Ωκεανία και την Μελβούρνη για το προσεχές GP Αυστραλίας
Στη Σαουδική Αραβία το πρόβλημα του Verstappen με το driveshaft στο Q2, του αφαίρεσε την μεγάλη ευκαιρία για τη 2η συνεχόμενη νίκη μέσα στο 2023. Όμως η Red Bull έχει δείξει πιο είναι το αφεντικό στο grid εδώ και πάρα πολύ καιρό. Ο Sergio Perez είδε την pole position, όπως επίσης και την καρό σημαία στη Jeddah. Οι “κόκκινοι ταύροι” έκαναν χωρίς μεγάλη πίεση το 1-2 στο σιρκουί της Jeddah. Ο Alonso μετά από πολλές ώρες αναμονής (σ.σ. βοήθησε σε αυτό η FIA) κατέκτησε την 3η θέση και το 100ο βάθρο της καριέρας του.
Albert Park – το σημείο κατατεθέν της F1 εδώ και 27 χρόνια
Η πίστα του μητροπολιτικού πάρκου της Μελβούρνης έγινε ο τόπος διεξαγωγής του GP Αυστραλίας από το 1996, σε μια απόφαση αλλαγής από την F1. Πέρυσι οι ιθύνοντες της πίστας παρέδωσαν στο κόσμο της F1, ένα σιρκουί με πολλές αλλαγές, ένεκα και της ανανέωσης του συμβολαίου με την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έως το 2035. Το σύμπλργμα των στροφών “9” και “10” αντικαταστάθηκε από μια γρήγορη καμπή, η οποία θα αποτελέσει φέτος την 4η ζώνη χρήσης του DRS.
Το σιρκουί του Albert Park διαθέτει 14 στροφές, εκ των οποίων οι 9 είναι δεξιές και οι 5 αριστερές. Το μήκος του είναι 5,278 χιλιόμετρα και οι ζώνες χρήσης του DRS είναι 4. Νικητής του αγώνα θα αναδειχθεί αυτός που θα ολοκληρώσει τους 58 γύρους, μετά από 306,124 χιλιόμετρα. Το ρεκόρ πίστας το κατέχει ο Charles Leclerc από πέρυσι, με χρόνο 1:20:260. Η Pirelli θα φέρει στο GP Αυστραλίας, τις γόμες C2 (Σκληρή), C3 (Μέση) και C4 (Μαλακή).
“Αποφασίασαμε να φέρουμε στην Αυστραλία την ίδια γκάμα γομών, όπως κάναμε το 2019. Έχοντας περάσει μια διετή απουσία από το καλεντάρι, εξαιτίας της πανδημίας του Covid 19, αφήσαμε ένα κενό στις γόμες πέρυσι. Επιλέξαμε την C2, την C3 και μετά την πιο μαλακή γόμα, την C5. Εκείνος ο αγώνας ήταν στρατηγικής ενός pit stop, κερδισμένος από τον Charles Leclerc. Όλες οι ομάδες χρησιμοποιήσαν την μέση και την σκληρή γόμα, όταν η μαλακή χρησιμοποιήθηκε, μονάχα στις κατατακτήριες δοκιμές“, δήλωσε στο press kit ο motorsport director της Pirelli, Mario Isola.
“Αναμένουμε υψηλό βαθμό εξέλιξης της πίστας όλο το Σαββατοκύριακο, όπως συμβαίνει συνήθως στη Μελβούρνη. Οι απαιτήσεις στα ελαστικά περίπου στη μέση για αυτή την εποχή. Είναι ένα σιρκουί συνεχόμενης ροής, με στροφές που είναι πιο γρήγορες μετά τις περσινές αλλαγές, οι οποίες ωφελούν τις προσπεράσεις καθώς και το συνολικό θέαμα“.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.