Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ

GP Άμπου Ντάμπι – Τελικός στο Yas Island με φόντο το στέμμα

Μετά από ένα ταξίδι 21 αγώνων και 10 μηνών, η F1 εισέρχεται στο “Yas Marina Circuit” για την στέψη του παγκόσμιου πρωταθλητή για το 2021. Lewis Hamilton vs Max Verstappen. 8ο σερί ή νέος βασιλιάς στη F1 ?

Η Σαουδική Αραβία έδειξε ότι ο τίτλος θα κατευθυνόταν προς τον τελευταίο αγώνα της σεζόν. Ο Hamilton κέρδισε, πήρε τους 26 βαθμούς που χρειαζόταν και πήγε στους 369,5 βαθμούς. Το συμβάν του 37ου και του 38ου γύρου ήταν εκείνο που τον έκανε να σκυλιάσει ακόμα περισσότερο. Ο Verstappen βγήκε δεύτερος, κερδίζοντας κάπως τα σπασμένα του Σαββάτου στο Q3. Έχασε όμως την ευκαιρία να τελειώσει την υπόθεση “πρωτάθλημα οδηγών”. Το βάθρο συμπλήρωσε στο photo – finish ο Bottas. Πέρασε με το DRS τον Ocon.

Yas Marina Circuit – πίστα με ιστορία και εντός της νέας εποχής

Από τις 21 στροφές το Yas Marina Circuit έπεσε στις 16 στροφές. Τα σικείν στο πρώτο sector και στο τέλος του δεύτερου sector, αντικαταστάθηκαν από στροφές μέσης και υψηλής ταχύτητας αντίστοιχα. Το μήκος του ασφαλτοτάπητα στο τρίτο sector μεγάλωσε και το κομμάτι του ξενοδοχείου έγινε πιο γρήγορο. Νικητής θα αναδειχτεί ο οδηγός, ο οποίος θα δει πρώτος την καρό σημαία μετά από 58 γύρους. Η συνολική απόσταση του αγώνα είναι 306.183 χιλιόμετρα.

2 ζώνες DRS και μαλακές εκδόσεις ελαστικών από την Pirelli

Το Yas Marina Circuit θα έχει 2 ζώνες DRS. Η πρώτη ζώνη είναι 210 μέτρα μετά την έξοδο της στροφής “5”, έως τα φρένα για τη στροφή “6”. Η δεύτερη ζώνη είναι 165 μέτρα την έξοδο της στροφής “7”, έως τα φρένα για τη στροφή “9”. Η Pirelli θα φέρει στο Άμπου Ντάμπι τις γόμες C3 (Σκληρή), C4 (Μέση) και C5 (Μαλακή). Οι πιέσεις στα εμπρός ελαστικά θα είναι στα 21,5 psi και στα 20,0 psi οι πιέσεις στα πίσω ελαστικά. Το “EOS Camber limit” θα είναι -3.50° μπροστά και -2.00° πίσω.

GP Άμπου Ντάμπι

Το Yas Marina Circuit είναι μια πίστα γνωστή για τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. Ωστόσο οι αλλαγές στην χάραξη της πίστας θα δώσουν μια νέα ανατροπή και υπόσχονται να μας δώσουν ένα συναρπαστικό συμπέρασμα σε μια συναρπαστική σεζόν“.

Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που θα αντιμετωπίσουμε τη νέα κατάσταση, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων περιοχών με νέα άσφαλτο. Ωστόσο μπορέσαμε να βασιστούμε σε προσομοιώσεις και άλλες πληροφορίες εκ των προτέρων για να προετοιμαστούμε. Σε γενικές γραμμές με τη δημιουργία κάποιων πιο γρήγορων στροφών, η πίστα είναι πλέον πιο γρήγορη και με περισσότερες ευκαιρίες προσπεράσματος. Το αποτέλεσμα αυτών των αλλαγών είναι μεγαλύτερα κατακόρυφα φορτία, ειδικά στα εμπρός ελαστικά. Αλλά δεν περιμένουμε ότι η συνολική σοβαρότητα των ελαστικών θα αλλάξει σημαντικά. Αυτός είναι και ο λόγος που έχουμε επιλέξει την πιο μαλακή γκάμα ελαστικών“.

Μετά από τον αγώνα οι ομάδες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα ελαστικά των 18 ιντσών για το 2022, χρησιμοποιώντας mule cars. Η πρώτη φορά που θα δούμε το οριστικό πακέτο νέων ελαστικών με αυτοκίνητα του 2022 σε δράση θα είναι κατά τη διάρκεια των δοκιμών πριν από τη σεζόν του επόμενου έτους στα τέλη Φεβρουαρίου“.

GP Άμπου Ντάμπι

Αναλυτικά το πρόγραμμα του τριημέρου:

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου

FP1: 11:30 – 12:30
FP2: 15:00 – 16:00

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου

FP3: 12:00 – 13:00
Κατατακτήριες δοκιμές: 15:00 – 16:00

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου

Αγώνας: 15:00

Όλη η δράση του τριημέρου θα μεταδοθεί σε απευθείας μετάδοση από το Cosmote Sport 5HD και από την ΕΡΤ. Το FP1, το FP2 και το FP3 θα μεταδοθούν από τα κανάλια της “ΕΡΤSPORTS“, της ψηφιακής πλατφόρμας “ERTFLIX“. Οι κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου και ο αγώνας της Κυριακής θα μεταδοθούν ζωντανά από την ΕΡΤ2.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.