Formula 1

GP Αμερικής:Free Practice – Ταχύτερος ο Verstappen

Ο Max Verstappen ήταν ο ταχύτερος στην περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP Αμερικής. Δεύτερος ο Leclerc, τρίτος ο Hamilton

Το “Circuit of the Americas” υποδέχτηκε τις ομάδες και τους οδηγούς της F1, με αίθριο καιρό και συνθήκες που παρέπεμπαν στο καλοκαίρι. Η θερμοκρασία στον αέρα ήταν στους 31 βαθμούς Κελσίου και στους 37 βαθμούς Κελσίου, η θερμοκρασία στο οδόστρωμα. Ο Daniel Ricciardo επέστρεψε μετά τον τραυματισμό του στη δράση, επιστρέφοντας στη θέση που είχε ο Liam Lawson. Σημαντικές αναβαθμίσεις από Mercedes και Haas.

Από τα πρώτα λεπτά ο 3 φορές πλέον παγκόσμιος πρωταθλητής, Max Verstappen έδειχνε τις διαθέσεις του. Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull στα πρώτα λεπτά σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:37:498, με την σκληρή γόμα της Pirelli. Απο κοντά ακολούθησε ο Lewis Hamilton (1:37:542) και ο Kevin Magnussen, με την αναβαθμισμένη Haas.

Ωστόσο την πρωτιά την είχε ο Hamilton. Ο 7ακις παγκόσμιος πρωταθλητής σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:37:394 και άφησε 2ο για 104 χιλιοστά του δευτερολέπτου τον Max Verstappen. Εκπληκτικό σώσιμο από τον Oscar Piastri.

Προς το φινάλε οι χρόνοι έπεσαν

Με τη χρήση της μέσης γόμας ο Lando Norris ανέβασε ρυθμό και με το 1:37:256, βρέθηκε στην 1η θέση της κατάταξης. Ωστόσο η McLaren και η Ferrari έδειξαν ότι έχουν θέματα με τις αναπηδήσεις, σε όλο το μήκος της πίστας. Οι Alexander Albon και Logan Sargeant ήταν οι πρώτοι που έβαλαν την μαλακή γόμα της Pirelli. Ο Albon ανέβηκε στην 1η θέση, σταματώντας το χρονόμετρο στο 1:36:535.

Όμως ο Max Verstappen δεν είπε την τελευταία του λέξη. Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:35:912 και αναδείχθηκε ο ταχύτερος οδηγός της διαδικασίας. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Charles Leclerc και Lewis Hamilton. Η McLaren τερμάτισε στην 15η και 19η θέση, χρησιμοποιώντας μόνο την μέση και την σκληρή γόμα της Pirelli.

Αναλυτικά η κατάταξη:

GP Αμερικής

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.