GP Abu Dhabi – Φινάλε με μάχη για τη 2η θέση

2021 Abu Dhabi Grand Prix, Sunday – Steve Etherington

Μετά την νίκη του Russell στο επεισοδιακό αγώνα του GP Sao Paulo, η F1 ολοκληρώνει την σεζόν στο GP Abu Dhabi, στην πίστα “Yas Marina Circuit”

Στο GP Sao Paulo η Mercedes έδειξε σημάδια επιστροφής, ενόψει του 2023. Ο George Russell κέρδισε το Sprint Race του Σαββάτου και είδε στον αγώνα της Κυριακής για πρώτη φορά στην καριέρα του την καρό σημαία. Παράλληλα η Mercedes έκανε το 1-2, με έναν σταθερό και μάχιμο Lewis Hamilton.

Στον αντίποδα Red Bull και Ferrari βρέθηκαν στο στόχαστρο για τις αποτυχήμενες εντολές για team orders μεταξύ των οδηγών τους. Σύννεφα στις σχέσεις Perez – Verstappen, πολλά παράπονα από τα media, για την συμπεριφορά της Ferrari στον Leclerc

Η F1 ολοκληρώνει το ταξίδι της στην πίστα “Yas Marina Circuit”, στο τεχνητό “Yas Island”. Ένα ταξίδι που άρχισε από το GP Μπαχρέιν, στα μέσα Μαρτίου.

Yas Marina Circuit – πίστα με ιστορία και εντός της νέας εποχής

Από τις 21 στροφές το Yas Marina Circuit έπεσε στις 16 στροφές. Τα σικείν στο πρώτο sector και στο τέλος του δεύτερου sector, αντικαταστάθηκαν από στροφές μέσης και υψηλής ταχύτητας αντίστοιχα. Το μήκος του ασφαλτοτάπητα στο τρίτο sector μεγάλωσε και το κομμάτι του ξενοδοχείου έγινε πιο γρήγορο. Νικητής θα αναδειχτεί ο οδηγός, ο οποίος θα δει πρώτος την καρό σημαία μετά από 58 γύρους. Η συνολική απόσταση του αγώνα είναι 306.183 χιλιόμετρα.

2 ζώνες DRS και μαλακές εκδόσεις ελαστικών από την Pirelli

Το Yas Marina Circuit θα έχει 2 ζώνες DRS. Η πρώτη ζώνη είναι 210 μέτρα μετά την έξοδο της στροφής “5”, έως τα φρένα για τη στροφή “6”. Η δεύτερη ζώνη είναι 165 μέτρα την έξοδο της στροφής “7”, έως τα φρένα για τη στροφή “9”. Η Pirelli θα φέρει στο Άμπου Ντάμπι τις γόμες C3 (Σκληρή), C4 (Μέση) και C5 (Μαλακή). Οι πιέσεις στα εμπρός ελαστικά θα είναι στα 23,0 psi και στα 20,5 psi οι πιέσεις στα πίσω ελαστικά. Το “EOS Camber limit” θα είναι -3.25° μπροστά και -2.00° πίσω.

GP Abu Dhabi

Στο GP Abu Dhabi μια πραγματικά συναρπαστική σεζόν φτάνει στο τέλος της. Οι περσινές τροποποιήσεις σε ορισμένες από τις ευθείες και τις στροφές στην πίστα Yas Marina έκαναν την πίστα πιο γρήγορη, εξισορροπώντας τις διαμήκεις και πλευρικές απαιτήσεις στα ελαστικά, σε σχέση με την παλιά χάραξη της πίστας“.

Παρά αυτές τις αλλαγές στη διάταξη, θα πρέπει να δοθεί μεγάλη προσοχή στα πίσω ελαστικά προκειμένου να διασφαλιστεί η καλύτερη πρόσφυση σε μεγάλες διαδρομές. Την Τρίτη μετά το Grand Prix, τα slick ελαστικά του 2023 θα δοκιμαστούν κατά τη διάρκεια μιας ολόκληρης ημέρας δοκιμών, όπου οι ομάδες θα μπορούν να αποφασίσουν τα προγράμματα τους καθώς και ποιους οδηγούς θα χρησιμοποιήσουν: οδηγούς αγώνων ή νεαρούς οδηγούς“, δήλωσε ο επικεφαλής της Pirelli για την F1, Mario Isola.

GP Abu Dhabi

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts