Στα 39 του χρόνια, ο Lewis Hamilton πανηγύρισε μια από τις σπουδαιότερες νίκες του στο αγαπημένο του Silverstone. Επίσης, ‘έσπασε’…λίγα ακόμα ρεκόρ και έστειλε σαφές μήνυμα στον ανταγωνισμό αγωνιζόμενος είτε με μαύρη, είτε με…κόκκινη φόρμα από το 2025…
Το Silverstone από την αρχή της καριέρας του αποτελούσε για τον Lewis την αγωνιστική του ‘έδρα’. Την πίστα στην οποία ένιωθε πιο άνετα από κάθε άλλη. Η παρουσία των συμπατριωτών του στις κερκίδες να τον εμψυχώνουν αδιάκοπα είναι ο πρώτος λόγος, αλλά όχι ο μόνος. Η συνέπεια στα αποτελέσματα του όλα αυτά τα χρόνια είναι ένας ακόμα λόγος.
Μέσω της χθεσινής 104ης νίκη του, ο Hamilton ανέβηκε στο βάθρο των νικητών του Grand Prix της πατρίδας του για 11η συνεχόμενη σεζόν, χρονικό διάστημα στο οποίο έχει πάρει τη νίκη 8 φορές!
Επιπροσθέτως, ο Hamilton είναι ο κάτοχος ενός ακόμα σπουδαίου ρεκόρ, αυτού των περισσοτέρων νικών σε ένα circuit, καθώς έφτασε στις 9 στο Silverstone. Το συγκεκριμένο ρεκόρ έχει την ευκαιρία να το κάνει και σε δύο εβδομάδες στην Ουγγαρία, αφού και εκεί ο Βρετανός έχει φθάσει τις 8 νίκες.
Την πρώτη νίκη συνολικά στη F1, την πέτυχε στο Montreal το 2007, σεζόν στην οποία έκανε και το ντεμπούτο του. Η αμεσότητα αυτή με την οποία ο Hamilton ξεκίνησε να κατακτά νίκες, λοιπόν, το μακρινό 2007, τον βοήθησε στην κατάκτηση και ενός ακόμα ρεκόρ σε συνδυασμό με τη χθεσινή πρωτιά.
Συγκεκριμένα, τα 17 χρόνια + 1 μήνας μεταξύ της πρώτης και της τελευταίας (έως σήμερα) νίκης είναι το μακροβιότερο διάστημα πρώτης/τελευταίας νίκης που έχει πιλότος στην ιστορία της F1!
Εκτός των παραπάνω στατιστικών, ο Lewis Hamilton έγινε και ο πρώτος πιλότος που παίρνει καρό σημαία ενώ έχει συμπληρώσει τις 300 εκκινήσεις. Ο Fernando Alonso είναι ο μόνος έτερος πιλότος ο οποίος είναι ενεργός και έχει συμπληρώσει τις 300 εκκινήσεις, ωστόσο δεν κατάφερε να φθάσει σε νίκη από τη στιγμή που επέστρεψε αγωνιζόμενος με Alpine & Aston Martin…
Να συνεχίσει στο δρόμο των επιτυχιών η Mercedes
Για να φθάσουμε στο χθεσινό αποτέλεσμα, όμως, έπρεπε η Mercedes-AMG να…θυμηθεί τον εαυτό της προ 2021, και να ‘μακιγιάρει’ τις ατέλειες ενός μονοθεσίου, που στους πρώτους αγώνες έμοιαζε να κατατάσσεται ψηλά στο…midfield.
Η ανακοίνωση αποχώρησης του Hamilton, η μέτρια εικόνα στην πίστα, αλλά και η εικόνα της Red Bull να…εκτοξεύεται ολοένα και περισσότερο έδειχναν να έχουν αφήσει πολύ πίσω την ομάδα από το Brackley. Κι όμως…
Η Pole του Russell στον Καναδά, η νίκη του 22 μέρες μετά στο Red Bull Ring ήταν σημάδια αναγέννησης, προτού έρθει ο θρίαμβος στη Μεγάλη Βρετανία από τον Hamilton.
Τα δάκρυα του στην επικοινωνία με τον Bonnington αλλά και κατά τη διάρκεια των εθνικών ύμνων, αναδεικνύουν την πίεση που ένιωθε εδώ κι αρκετούς μήνες.
Δεν ήταν εύκολη η διαχείριση όσων έγιναν στο Abu Dhabi το 2021, σε συνδυασμό με την αγωνιστική πτώση της Mercedes. Ο συνδυασμός αυτών των γεγονότων θα μπορούσε να οδηγήσει σε αγωνιστικό και ψυχολογικό τέλμα τον οποιονδήποτε, μα το κίνητρο του Hamilton είναι ολοζώντανο στα 39 χρόνια του…
Του χρόνου αποφάσισε να αγωνιστεί με κόκκινη φόρμα συνεργαζόμενος με το απαιτητικό περιβάλλον της Ferrari, όχι (μόνο) για εμπορικούς λόγους. Αλλά για να στέψει την Ιταλική ομάδα Πρωταθλήτρια Οδηγών μετά το 2007, και Πρωταθλήτρια Κατασκευαστών μετά το 2008…
Respect…
Και βέβαια, μην ξεχάσετε να δείτε το τελευταίο επεισόδιο του podcast του F1Racingnews, “GP2 Podcast…GP2”:
Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord,Twitter”