George Russell – Πιθανή η ποινή θέσεων εκκίνησης

Russell
Formula One F1 – Emilia Romagna Grand Prix – Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari, Imola, Italy – October 30, 2020 Williams’ George Russell during a press conference FIA/Handout via REUTERS ATTENTION EDITORS – THIS IMAGE HAS BEEN SUPPLIED BY A THIRD PARTY. NO RESALES. NO ARCHIVES
O πιλότος της Williams, George Russell, θα δεχτεί ποινή θέσεων για το Τουρκικό GP, λόγω υπέρβασης ορίου επιτρεπόμενων μερών της μονάδας ισχύος.

Οδεύοντας προς τον πρώτο αγώνα στην πίστα της Κωνσταντινούπολης από το 2011, η Williams επιβεβαίωσε πως ο George Russell επρόκειτο να χρησιμοποιήσει την 4η μηχανή εσωτερικής καύσης της Mercedes (ICE), τον 4ο υπερσυμπιεστή (turbocharger) και το 4ο motor ganerator unit – heat * (MGU-H) για τον 14ο αγώνα της σεζόν.

*Motor Generator Unit – Heat…..Μην επιχειρήσετε να το μεταφράσετε στα Ελληνικά. Η χρήση του έγγειται στην αξιοποίηση της “χαμένης” ενέργειας, δηλαδή της θερμότητας, ώστε να παραχθεί χρήσιμη ενέργεια για την μπαταρία.

Δεδομένου πως και τα 3 προαναφερθέντα μέρη υπερβαίνουν το επιτρεπτό όριο, ο George Russell είναι πιθανό να ξεκινήσει τον αγώνα από την τελευταία θέση εκκίνησης, λόγω ποινής. Ο George Russell έχει επίσης χρησιμοποιήσει ένα 4ο Motor Generator Unit – Kinetic (MGU-K)*, ωστόσο δεν θα δεχτεί ποινή για το συγκεκριμένο μέρος, καθώς φέτος επετράπη η χρήση και 4ου MGU-K.

*Motor Generator Unit – Kinetic…..ξανά μην επιχειρήσετε να το μεταφράσετε στα Ελληνικά. Η χρήση του έγγειται στην αξιοποίηση και την συγκομιδή ενέργειας για την μπαταρία μέσω του φρεναρίσματος.

Η Williams αναγκάστηκε να κάνει νωρίς αλλαγή στην κινητήρια μονάδα του George Russell, όταν στον εναρκτήριο αγώνα ο Βρετανός υπέστη αστοχία στον κινητήρα της FW43.

Ο George Russell είπε σε συνέντευξη προ αγώνα πως ελπίζει να πάρει το μέγιστο από την ροή που προσφέρει η πίστα της Τουρκίας και τις ευκαιρίες για προσπέρασμα.

“Έχει πολύ χαρακτήρα, και παράθυρο ευκαιριών για προσπεράσματα με διάφορες γραμμές να ακολουθήσεις,” εξήγησε ο George Russell. Μία νέα πίστα για όλους, και αυτές οι κρύες συνθήκες, και η βίαιη στροφή 8, θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πως θα λειτουργήσουν τα ελαστικά. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει πολλές εκπλήξεις, έτσι ελπίζω να είμαστε εκεί να πάρουμε το μέγιστο.”

“Φυσικά το μονοθέσιό μας ταιρίαζει πάντα σε πίστες με υψηλές απαιτήσεις σε κάθετη δύναμη, μικρές όπως η Βουδαπέστη, επειδή από φυσικού έχουμε αρκετή οπισθέλκουσα (drag) στο μονοθέσιο, που μας καθιστά πολύ αργούς στις ευθείες, αν και έχουμε ένα τέρας πίσω για μηχανή, την Mercedes” πρόσθεσε ο George Russell.

“Γενικά πάντα ήμαστε δυνατοί στον 1 γύρο, ενώ η Alfa Romeo μοιάζει δυνατότερη στον αγώνα. Καταλαβαίνουμε και μαθαίνουμε όλο και περισσότερα σχετικά με το μονοθέσιο, και αυτό που έχουμε ξεκλειδώσει μας έχει βοηθήσει πολύ για κάθε είδος πίστας. Όμως, ακόμα πιστεύω πως έχουμε το πλεονέκτημα για το Σάββατο. Και η Alfa έχει το πλεονέκτημα την Κυριακή. Έτσι πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε, όμως, και οι 3 μας απέχουμε αρκετά από τις μεσαίες ομάδες.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTube και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts