O Gene Haas πιστεύει ότι η Mercedes σκότωσε όσα πρεσβεύει η Formula 1, καθώς η κυριαρχία της έκανε το άθλημα βαρετό.
Η ομάδα του Gene Haas ετοιμάζεται για την έκτη της σεζόν στο σπορ, αλλά, παρά τα πρώτα καλά χρόνια, η Αμερικάνικη ομάδα έχει κατρακυλήσει στο πίσω μέρος του grid.
Τα οικονομικά αποτελούν σοβαρή πληγή για την Haas, σε τέτοιο βαθμό, μάλιστα, που η ομάδα αποφάσισε να μην αναβαθμίσει το μονοθέσιο του 2020 λόγω οικονομικών δυσχερειών που προκλήθηκαν από την πανδημία. Εκτός των άλλων, η αποδέσμευση των Romain Grosjean και Kevin Magnussen έγινε και για οικονομικούς λόγους, καθώς οι νέοι οδηγοί της Haas, Nikita Mazepin και Mick Schumacher. διαθέτουν μεγαλύτερες χορηγίες που θα στηρίξουν την ομάδα.
Η Haas έχει σχηματίσει μία συνεργασία με την Ferrari, όντας πελατειακή ομάδα του Ιταλικού κολοσσού, ενώ κατασκευάζεται και εργοστάσιο της Αμερικανικής ομάδας κοντά στο Maranello.
“Το 2020, όταν η Ferrari είχε έλλειψη ιπποδύναμης, ήταν κατανοητό ότι όλα τα μονοθέσια που είχαν κινητήρα Ferrari είχαν λιγότερη ιπποδύναμη από τα μονοθέσια που είχαν κινητήρα Mercedes, Renault και Honda,” δήλωσε ο Gene Haas.
“Το καράβι μας είναι δεμένο με αυτό της Ferrari. Άρα, όποτε αυτοί είναι αργοί, εμείς είμαστε ακόμα πιο αργοί. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε γι’ αυτό.”
“Δεν έχουμε λόγο για τα μέρη που παίρνουμε από την Ferrari. Έχουμε πίστη ότι η Ferrari μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα κι όχι μόνο η Ferrari έχει αυτό το πρόβλημα, αλλά και η Honda κι η Renault. Όλοι υστερούν σε σχέση με την Mercedes.”
“Η Mercedes έχει εξαιρετική απόδοση, υψηλή αποδοτικότητα καυσίμων, έναν κινητήρα πολύ δυνατό που καμία άλλη ομάδα δεν έχει καταφέρει να την προσεγγίσει σε απόδοση. Για μένα, η Mercedes έχει σκοτώσει όσα πρεσβεύει η Formula 1. Τόσο περισσότερη δύναμη έχει η Mercedes που κυριαρχεί τόσο εύκολα. Ωστόσο, ποιος θα ήθελε να πάει σε έναν αγώνα, όταν ξέρει ποιος θα κερδίσει σε κάθε αναθεματισμένο αγώνα; Αυτό είναι απλώς βαρετό” υποστήριξε ο 68χρονος.
O Haas, επίσης, εξήγησε την απόφαση να μην εξελίξουν το μονοθέσιο του 2020, η οποία πάρθηκε, καθώς η αναστάτωση που δημιουργήθηκε στο καλεντάρι δεν καθιστούσαν τις αναβαθμίσεις αξιόλογες.
“Πάντα μίλαγα με τους οδηγούς και νομίζω ότι το 2018 και το 2019 δαπανήσαμε περίπου 20 με 40 εκατομμύρια δολάρια τον χρόνο για αναβαθμίσεις και κάθε φορά που μίλαγα με τους οδηγούς μου έλεγαν ότι οι αναβαθμίσεις δεν βοήθησαν. Άρα, γιατί να ξοδέψουμε λεφτά για αναβαθμίσεις;”
“Ένα από τα πράγματα που απορρίψαμε γρήγορα ήταν το να κάνουμε αναβαθμίσεις, διότι ήμουν πεπεισμένος ότι δεν πρόκειται να διεξαχθεί κάποιος αγώνας (το 2020). Πίστευα ότι στην καλύτερη των περιπτώσεων θα κάναμε 5 ή 6 αγώνες. Άρα, το να κάνουμε αναβαθμίσεις δεν θα δούλευε.”
“Ωστόσο, κάναμε πολλούς αγώνες. Δεν φέραμε κάποια αναβάθμιση και δεν είμαι σίγουρος ποιοι έφεραν πολλές αναβαθμίσεις, αλλά από μία πρακτική οπτική, δεν φάνηκε να βελτιώνουν αισθητά την απόδοση του μονοθεσίου,” τόνισε ο Haas.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.