Gasly – “Πρέπει να αναθεωρήσουμε την στρατηγική μας”

Ο Pierre Gasly δήλωσε πως η στρατηγική των 2 pit stop κόστισε στην Alpha Tauri ένα καλύτερο αποτέλεσμα, στον αγώνα του Grand Prix της Αυστρίας.

Μετά από έναν αγώνα με πολλές μάχες σε πολλές θέσεις, ο Pierre Gasly τερμάτισε στην 9η θέση. Ο Γάλλος οδηγός της Alpha Tauri ξεκίνησε τον αγώνα με τη μαλακή γόμα της Pirelli. Η μαλακή γόμα άντεξε για 13 γύρους, σε μια πίστα που η θερμοκρασία του οδοστρώματος έφτασε στους 33 βαθμούς Κελσίου. Στον 13ο γύρο ο Gasly εισήλθε στα pits και έβαλε τη σκληρή γόμα.

Παρά το δυνατό ρυθμό που είχε στον αγώνα, ο Gasly βρέθηκε να παλεύει με την Ferrari και την McLaren. Τα ελαστικά του Ricciardo, του Leclerc και του Perez ήταν σε καλύτερη από εκείνα του Γάλλου οδηγού. Λίγο πριν δεχθεί τη προσπέραση από τον Ricciardo, η Alpha Tauri κάλεσε τον Gasly για δεύτερη φορά στα pits, στον 45ο γύρο.

Θεωρήσαμε πως θα είχαμε ένα παραπάνω πλεονέκτημα, με τη στρατηγική των 2 pit stop. Ωστόσο αποδείχτηκε το ακριβώς αντίθετο. Βλέποντας την Aston Martin με την ίδια στρατηγική, βλέποντας τον Tsunoda και βλέποντας τον εαυτό μου, φάνηκε ότι δεχτήκαμε λίγο παραπάνω πίεση. Παρόλα αυτά ήμασταν αρκετά κοντά στην Ferrari, η οποία το προηγούμενο τριήμερο είχε πολύ καλό ρυθμό στον αγώνα“, δήλωσε ο Pierre Gasly.

Παρότι 9ος, ο Gasly τερμάτισε 4,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον 5ο Carlos Sainz. Στους τελευταίους 2 γύρους ο Ισπανός οδηγός μονομαχούσε με τον συναθλητή του στη Ferrari, Charles Leclerc.

Gasly
Pierre Gasly, Grand Prix Αυστρίας

Η απόφαση της Alpha Tauri να εκκινήσει ο Gasly με τη μαλακή γόμα, σήμαινε ότι έπρεπε να μπει στα pit μετά από 13 γύρους. Ο teammate του, Yuki Tsunoda μπήκε για αλλαγή ελαστικών στον 12ο γύρο. Η Ιταλική ομάδα απέκλεισε την στρατηγική του ενός pit stop. Αυτή προέβλεπε την εκκίνηση με τη μέση γόμα της Pirelli και την αλλαγή της σε σκληρή στα μέσα του αγώνα.

Είχαμε αποφασίσει αυτή την στρατηγική από το βράδυ της Παρασκευής. Δεν πιστεύαμε πως είχαμε το ρυθμό με τη μέση γόμα. Πρέπει να κοιτάξουμε τα δεδομένα σε ότι αφορά την στρατηγική και να δούμε την προσέγγιση μας σε όλο το τριήμερο“.

Αυτή την στρατηγική όμως (σ.σ. του ενός pit stop) η McLaren την έκανε να δουλέψει. O Daniel εκκίνησε από την 13η θέση και κατάφερε να κάνει πολλά πράγματα, με τη στρατηγική του ενός pit stop. Άρα, υπήρχαν ορισμένα θετικά στοιχεία στην στρατηγική του ενός pitstop. Θα πρέπει εμείς να αναθεωρήσουμε κάποια πράγματα“.

Ο Pierre Gasly δήλωσε πως προσπάθησε να επεκτείνει το πρώτο stint με τη μαλακή γόμα, ούτως ώστε να κάνει πράξη, τη στρατηγική του ενός pit stop.

Μετά από 5 γύρους δυσκολευόμουν με τα πίσω ελαστικά. Προσπάθησα να επεκτείνω το stint, αλλά η μαλακή γόμα δεν ήταν το κατάλληλο ελαστικό για να το κάνω“.

Όταν πέφτεις σε κίνηση προφανέστατα χάνεις χρόνο σε κάποια σημεία της πίστας. Ωστόσο στο τέλος, το τελευταίο stint ήταν πραγματικά πολύ δυνατό και καταφέραμε και βρεθήκαμε πίσω από τις Ferrari και τις McLaren“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.

F1RACINGNEWS