Gasly – “Κάναμε πολλά λάθη και πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο”

Ο Pierre Gasly δήλωσε πως η Alpha Tauri πρέπει να σταματήσει τα λάθη που έγιναν στο GP της Ρωσίας και παραδέχθηκε πως η ομάδα του δεν άξιζε να πάρει βαθμούς.

Το Grand Prix της Ρωσίας δεν εξελίχθηκε όπως το περίμενε ο Pierre Gasly. Παρά το καλό ξεκίνημα στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής και την 3η θέση στο FP2, η συνέχεια δεν ήταν η ανάλογη.

Ο Gasly έμεινε εκτός Q3, τερματίζοντας στη 12η θέση. Ο Γάλλος έμεινε στην πίστα με τα χρησιμοποιημένα ενδιάμεσα ελαστικά, την ίδια ώρα που οι αντίπαλοι του είχαν βάλει φρέσκο σετ.

Στον αγώνα ο Gasly δεν βρήκε ποτέ τον ρυθμό που ήθελε και ήταν στο μεγαλύτερο μέρος του εκτός δεκάδας. Όταν άρχισε η βροχή στον 47ο γύρο ο Gasly παρέμεινε με τα σλικ ελαστικά στην πίστα. Αυτό κόστισε στον Γάλλο οδηγό της Alpha Tauri πολύτιμους βαθμούς για τον ίδιο και την ομάδα του.

Ο Gasly δήλωσε πως η Alpha Tauri έκανε πολλά λάθη και πως η ομάδα δεν άξιζε να πάρει βαθμούς, παρά το ανταγωνιστικό μονοθέσιο που έχει στη διάθεση της.

Αυτό το τριήμερο δεν αξίζαμε να πάρουμε βαθμούς. Πιστεύω πως κάναμε πολλά λάθη και θεωρώ πως όλοι μας πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο και να καταλάβουμε το πως να εκμεταλλευόμαστε τέτοιες ευκαιρίες (σ.σ. το χάος με την βροχή στο τέλος),”, δήλωσε ο Gasly.

Είναι δύσκολο να το αποδεχτείς, διότι σαφέστατα μπορούσαμε να τα πάμε καλύτερα. Αλλά ας ελπίσουμε πως αυτό που συνέβη (σ.σ. αποτέλεσμα στο Sochi) είναι καλό για το υπόλοιπο της χρονιάς“.

Το θέμα είναι πως κάνουμε ότι κάνουμε, διότι ξέρω πως έχουμε μία ομάδα πολύ ΄έξυπνων ανθρώπων στην Alpha Tauri. Και δυστυχώς, αυτό το τριήμερο τα κάναμε όλα λάθος και χθες (σ.σ. κατατακτήριες δοκιμές) και πάλι σήμερα (σ.σ. αγώνας Κυριακής). Αφήσαμε πολλούς βαθμούς στο τραπέζι“, πρόσθεσε στις δηλώσεις του ο Γάλλος οδηγός της Alpha Tauri.

Είναι κρίμα, ειλικρινά, διότι το μονοθέσιο ήταν για μια ακόμα φορά πολύ ανταγωνιστικό και δεν μπορούμε να επιτρέπουμε στους εαυτούς μας να κάνουμε τέτοια λάθη, εάν θέλουμε να παλέψουμε για την πέμπτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών“.

Αυτό το τριήμερο η απόδοση της ομάδας δεν ήταν στο ίδιο επίπεδο με εκείνο που έχουμε δείξει όλη τη σεζόν. Είναι κρίμα. Πιστεύω σε αυτούς τους ανθρώπους και σε αυτή την ομάδα. Γνωρίζω για τι είναι ικανοί. Η απόδοσή μας αυτό το τριήμερο δεν ήταν στο επίπεδο, στο οποίο μπορούμε να αποδώσουμε, οπότε θα αναλύσουμε τα πάντα και στη συνέχεια θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί στην Τουρκία“.

Ο Gasly εκνευρίστηκε ακόμα περισσότερο από το γεγονός πως η έγκαιρη κλήση του Valtteri Bottas από την Mercedes επέφερε την κατάληψη της 5ης θέσης από τον Φιλανδό οδηγό.

Η βροχή έκανε την εμφάνιση της στον 46ο γύρο στην πίστα του Sochi. Πολλοί οδηγοί μπήκαν στα pits για τα ενδιάμεσα ελαστικά. Η Mercedes βλέποντας πως ο Bottas δεν είχε τίποτα να χάσει από την εξέλιξη του αγώνα, αποφάσισε να καλέσει τον Φιλανδό στα pits στον 47ο γύρο για να βάλει την ενδιάμεση γόμα. Αυτή η κίνηση ήταν σωστή καθότι ο Bottas βγήκε κερδισμένος και κατάφερε να τερματίσει στην 5η θέση. Από την ο Gasly μπήκε στον 50ο γύρο στα pits και τερμάτισε τον αγώνα στην 13η θέση.

Ήμασταν σε όλο το πρώτο stint μπροστά από τον Bottas. Στο δεύτερο stint βγήκαμε ακριβώς πίσω του και μετά ήρθε η βροχή, τον κάλεσαν (από την Mercedes) στα pits και εμείς μείναμε έξω. Αυτός ουσιαστικά τερμάτισε στην 5η θέση και εμείς εκτός βαθμών. Δεν ήμασταν στην πίστα με τα σωστά ελαστικά, αλλά προφανώς δεν περιμέναμε να βρέξει περισσότερο, και τότε έβρεξε περισσότερο (σ.σ. στον 51ο γύρο η βροχή δυνάμωσε περισσότερο). Οπότε ήταν ένα ατυχές γεγονός. Και θα αξιολογήσουμε τρόπους για να βελτιώσουμε τα μοντέλα πρόβλεψης καιρού.”

Πρέπει να βασίζεσαι στο ποιες είναι οι συνθήκες εκεί έξω (σ.σ. πίστα), πως θα είναι, και μου είπαν πως θα παραμείνουν σταθερές, όπως ήταν μέχρι εκείνη την στιγμή. Και δυστυχώς δεν έγινε έτσι. Πρέπει να το επαναξιολογήσουμε“.

Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό σε αυτές τις συνθήκες. Στο Hockenheim το 2018, νομίζω, δεν ήταν ωραίο να είσαι με τα βρόχινα, όταν η πίστα ήταν στεγνή“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.

F1RACINGNEWS