Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

Gasly – Καλεί για μία πιο αυστηρή εφαρμογή των κανονισμών

Θυμωμένος που ο Magnussen δεν πήρε μία πιο αυστηρή ποινή μετά από την σκληρή άμυνά του στο Grand Prix Σιγκαπούρης, ο Pierre Gasly καλεί για μία πιο αυστηρή εφαρμογή του αγωνιστικού κανονισμού

Ώστε να κατακτήσει την 6η θέση στο GP Σιγκαπούρης, ο Pierre Gasly δεν είχε και τον πιο εύκολο αγώνα, ειδικά στο δεύτερο stint όπου, μετά την παρέμβαση του αυτοκίνητου ασφαλείας, o Kevin Magnussen του αντιτάχτηκε μία σκληρή άμυνα, όπως συνηθίζει.

Ο οδηγός της Alpine βρήκε ευκαιρία να περάσει μπροστά μόνον όταν ο αντίπαλός του από την Haas έκανε λάθος σε μία στροφή. Θρηνεί την χαλαρότητα της διεύθυνσης του αγώνα, όχι μόνο επειδή ο Magnussen τιμωρήθηκε μόνο με την ασπρόμαυρη σημαία (επίσημη προειδοποίηση λοιπόν) επειδή τον έσπρωξε εκτός πίστας, αλλά και επειδή 3 φορές στις κατατακτήριες δοκιμές, ο Max Verstappen εμπόδισε τον Gasly, και αυτό οδήγησε μόνο σε 2 επιπλήξεις.

“Αν μπορεί να με σπρώξει εκτός πίστας όταν πάω να τον περάσω, θα τον σπρώξω κι εγώ λίγο και θα κάνω το ίδιο”, είπε ο Gasly μετά τον αγώνα. “Δεν θα μιλήσω για αυτό, αλλά πρέπει να είναι σαφής. Έμεινα πολύ έκπληκτος εχθές το βράδυ [Σάββατο] και πάλι σήμερα [Κυριακή]. Δεν καταλαβαίνω πλήρως τον κανονισμό. Έχω διαβάσει τον κανονισμό, γνωρίζω τον κανονισμό, αλλά δεν μεταφράζεται πάντα σε αυτό που βλέπουμε στην πίστα. Αλλά για να πω την αλήθεια, δεν άλλαξε και πάρα πολύ τον αγώνα μου. Τράβηξα το καλύτερο που μπορούσα από αυτό, και όλα καλά, αλλά κάποιες φορές είναι άδικο για μένα.”

Gasly

“Μπορεί να φταίει ο τρόπος που βλέπω εγώ τα πράγματα, δεν ξέρω. Θα το συζητήσω [με την F.I.A] γιατί προσωπικά, δεν το καταλαβαίνω εγώ αυτό. Υπήρξαν αυστηρές ποινές εναντίον μου στο παρελθόν, όπως στην Βαρκελώνη φέτος όπου πήρα ποινή έξι θέσεων επειδή ενόχλησα άλλους οδηγούς στις κατατακτήριες [δύο φορές ποινή τριών θέσεων], και ήταν για πραγματικά λιγότερο από αυτό που είδα χθες [με τον Verstappen]”, προσθέτει ο Gasly ο οποίος δεν πέρασε μακριά από αποκλεισμό ενός αγώνα πέρυσι αφού είχε συμπληρώσει 10 πόντους για ‘επικίνδυνη συμπεριφορά’ στο super license του. “Μπορεί τώρα να επιτρέπεται. Δεν ξέρω, θα ρωτήσω.”

Κατά την διάρκεια αυτής της μάχης, o Gasly επιτέθηκε στον Magnussen στην στροφή 16. Η onboard κάμερα του Γάλλου δείχνει ότι και τα δύο μονοθέσια ήταν περίπου στο ίδιο ύψος το ένα με το άλλο στην κορυφή της στροφής, πριν ο Magnussen να τον σπρώξει εκτός πίστας. Οι κανονισμοί επισημαίνουν ότι “ένα σημαντικό κομμάτι του μονοθεσίου το οποίο προσπερνάει το άλλο πρέπει να βρίσκεται δίπλα από το μονοθέσιο το οποίο προσπερνιέται”, και για να διαπιστωθεί το τι είναι ένα σημαντικό κομμάτι του μονοθεσίου, “οι αγωνοδίκες θα διερευνούν [ειδικά] το αν το μονοθέσιο που προσπερνάει θα βρίσκεται μπροστά από το άλλο από την κορυφή της στροφής και μετά.”

Είδαμε τον Gasly να κάνει μία προσπάθεια από την εσωτερική στην στροφή 7, και ήταν λίγο πιο μπροστά στην κορυφή. Έσπρωξε έπειτα τον Magnussen λίγο πιο έξω από το kerb στην έξοδο της στροφής, ο Δανός κατάφερε όμως να ξαναπάρει την θέση στην επόμενη στροφή.

“Το είπε πριν τον αγώνα, νομίζω ότι είπε ‘δεν θα κάνω την ζωή εύκολη σε κανέναν’, και κράτησε πολύ καλά τον λόγο του!” Εξέφρασε ο Γάλλος. “Το ήξερα ότι θα φτάναμε στα όρια. Προσπεράστηκαν αυτά τα όρια 2-3 φορές, αλλά τελείωσα 6ος, οπότε δεν έχει και πολύ σημασία.”

Πρόκειται για το δεύτερο καλύτερο αποτέλεσμα για τον Pierre Gasly φέτος, μετά από το βάθρο που πήρε στο Zandvoort. “Θα υπέγραφα για αυτήν την 6η θέση την παρασκευή. Ήταν πραγματικά το καλύτερο που μπορούσαμε να κάνουμε, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος. Ήτανε ένας καθαρός αγώνας. Είχαμε αρκετές δυσκολίες να περάσουμε. Θα έλεγα ότι οι μάχες ήταν στο όριο, και υπήρξανε στιγμές που ήμουν πολύ ανακουφισμένος που η εμπρός αεροτομή μου ήταν μια χαρά. Αλλά παρέμεινα υπομονετικός, παρέμεινα ψύχραιμος, έκανα οικονομία στα ελαστικά όταν ήταν αναγκαίο, επιτέθηκα και ήμουν επιθετικός όταν ήταν αναγκαίο, και στη τελική, απέδωσε. Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό το αποτέλεσμα”, κατέληξε.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Άγγελος Μπάνος

Λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και γενικότερα του αθλητισμού. Η Formula 1 όμως μου ήταν από πολύ μικρή ηλικία ένα πάθος, όταν ακόμα τα μονοθέσια είχαν κινητήρες V10, και έπειτα V8. Πολύ ενδιαφερόμενος επίσης για τις κατηγορίες Junior της F1, (F2,F3...). Οδηγός αγωνιστικού καρτ στην πίστα Speed Park στον Ασπρόπυργο. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι για όλους!