Αυτό το Σαββατοκύριακο στο Μονακό η Formula 2 πέρασε από το πέμπτο της Grand Prix. Μας πρόσφερε θέαμα και δραματικές στιγμές όπως δεν έχουμε ξαναδεί στο κοντινό παρελθόν της κατηγορίας.
Ο δεύτερος αντιθάλαμος της Formula 1 αγωνίστηκε στους δρόμους του Μονακό. Η στενή πίστα του πριγκιπάτο έδειξε και πάλι πόσο εύκολο είναι να προκαλέσει ατυχήματα στον κύριο αγώνα της Κυριακής, με την τεράστια και απίστευτη καραμπόλα της εκκίνησης.
Sprint με ατομικά λάθη και μάχες.
Το Sprint του Σαββάτου ξεκίνησε με τον Kush Maini πρώτο και τον Luke Browning να ακολουθεί 2ος στην σχάρα εκκίνησης. Ο οδηγός της ακαδημίας της Williams είχε μία πολλή κακή εκκίνηση χάνοντας 3 θέσεις.
Ο Arvid Lindblad στην στροφή του Mirrabeau προσπάθησε να περάσει από την εσωτερική τον Crawford για την 3η θέση ενώ ο Αμερικανός ήθελε να κλείσει την εσωτερική πλευρά της στροφής. Κατέληξαν να έχουν επαφή, ευτυχώς μπόρεσαν και οι δύο να συνεχίσουν χωρίς ιδιαίτερη καθυστέρηση, αλλά με λίγα κομμάτια αεροτομή λιγότερο. Ο Lindblad δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων για το συμβάν.
Στον γύρο 4 στην ίδια στροφή ο Cian Shields βρέθηκε στις μπαριέρες όταν άλλος οδηγός προσπάθησε να περάσει πάλι από την εσωτερική και συγκρούστηκαν. Ο Shields τελικά εγκατέλειψε λίγο μετά.
Στον γύρο 10 δόθηκε η εντολή στον Arvid Lindblad να αφήσει τους δύο πρώτους να φύγουν μπροστά και να ανοίξει μία διαφορά 12 δευτερολέπτων, έτσι ώστε στο τέλος του αγώνα να μπορέσει να επιτεθεί και να ανοίξει τότε διαφορά με τους πίσω. Ο Βρετανός εκτέλεσε την εντολή και δούλεψε άψογα, αφού μετά την εφαρμογή της ποινής βρέθηκε εντός βαθμών, στην 8η θέση.
Μάχη μεταξύ του Pepe Marti και του Roman Stanek ήταν εντυπωσιακή. Ο Stanek στην στροφή του Fairmont επιχείρησε να μπει από την εσωτερική του Μarti, αλλά αυτό είχε ως αποτέλεσμα μόνο να σπάσει κομμάτια της αεροτομής του.
Λίγο αργότερα ο Stanek προσπάθησε ξανά να περάσει μπροστά στο Chicane αναγκάζοντας τον Marti να κόψει την στροφή. Στην αμέσως επόμενη ο Stanek πέρασε επιτέλους τον Ισπανό σε σημείο όπου δεν συνηθίζονται οι προσπεράσεις.
Στον γύρο 11 ο Joshua Durksen κατέληξε στον τοίχο στην είσοδο του Portier. Ο Oliver Goethe στην έξοδο του Mirabeau πέρασε εσωτερικά τον Durksen αλλά χωρίς να αφήσει αρκετό χώρο και για τους δύο, και έτσι συγκρούστηκαν. Ο Durksen έμεινε με σπασμένη ανάρτηση και εγκατέλειψε.
Την ίδια στιγμή ο John Bennett ο οποίος έκανε τον πρώτο του αγώνα στο σιρκουί του Μονακό γλίστρησε στην έξοδο της πρώτης στροφής της Sainte-Devote και χτύπησε στην εξωτερική τον τοίχο προκαλώντας και εκείνος φθορά στην ανάρτησή του και εγκαταλείποντας επίσης.
Ο Oliver Goethe σε μία άλλη προσπάθεια να προσπεράσει, αυτή τη φορά στην Rascasse, έκανε μία απίστευτη και θαρραλέα κίνηση από την εσωτερική. Στην προσπάθειά του όμως έσπρωξε τον Victor Martins προς τον τοίχο και ο Γάλλος έχασε πολύ χρόνο για να αλλάξει την σπασμένη του αεροτομή. Ο Goethe πήρε ποινή 10 δευτερολέπτων για το συμβάν.
Από τον γύρο 22 μέχρι το τέλος του αγώνα ο Arvid Lindblad πάλεψε για να ανοίξει διαφορά με τον 4ο Luke Browning. Σε μόλις 6 γύρους έως και τον 28ο από τους 30 κατάφερε να καλύψει τα 10 δευτερόλεπτα που τον χώριζαν από τον Gabriele Mini μπροστά.
Ο Kush Maini πήρε την πρώτη του νίκη για την σεζόν του 2025 στο Μονακό, με τον Mini 2ο, και τον Browning 3ο μετά την εφαρμογή της ποινής του Lindblad.
Χάος στο Μονακό με απίστευτη καραμπόλα και απρόβλεπτη νίκη του Jak Crawford !
Ο αγώνας της Κυριακής ξεκίνησε με τον Alex Dunne και τον Victor Martins στις πρώτες θέσεις. Τα φώτα έσβησαν και μέχρι οι οδηγοί να φτάσουν την πρώτη στροφή ο Martins είχε ήδη περάσει από την εξωτερική και κατά πολύ τον Dunne έχοντας πολύ καλό ξεκίνημα.
Απίστευτη καραμπόλα σημειώθηκε στην Sainte-Devote όταν ο Dunne δεν άφησε την προτεραιότητα που δικαιούταν ο Martins. Ένα περιστατικό που έχουμε πολύ καιρό να δούμε στο Μονακό. Ο Victor Martins χτύπησε τον Dunne στρίβοντας, και οι δυο τους κατέληξαν στον τοίχο. Οι οδηγοί που ακολουθούσαν εκτός από τους πρώτους δεν κατάφεραν να αποφύγουν το συμβάν και είτε συγκρούστηκαν, είτε έμειναν κολλημένοι.
Συνολικά επτά μονοθέσια δεν συνέχισαν λόγω αυτού του ατυχήματος, συμπεριλαμβανομένου και τεσσάρων οδηγών που βρίσκονται ψηλά στο πρωτάθλημα.
Όταν ο αγώνας ξεκίνησε πάλι, ο Leonardo Fornaroli ήταν ο Leader, μπροστά από τους Sebastian Montoya και Arvid Lindblad. Στον πρώτο γύρο της επανεκκίνησης οι Durksen και Maini πάλευαν για την 6η θέση. Ο πρώτος ασκούσε πίεση στον δεύτερο και ήταν κοντά στον μπροστινό του στην Rascasse, όμως ο Maini φρέναρε νωρίτερα από τον αντίπαλό του που έπεσε πάνω του, και τελείωσε πρόωρα τον αγώνα του.
Λίγο αργότερα στον γύρο 13 ο Dino Beganovic εγκατέλειψε όταν χτύπησε τον τοίχο μόνος του στην στροφή του καζίνο. Ο Σουηδός στην είσοδο της στροφής γλίστρησε και δεν κατάφερε να επαναφέρει έγκαιρα.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του στην πίστα στον αμέσως επόμενο γύρο. Ο Jak Crawford περνούσε ακριβώς μπροστά από την είσοδο τον Pits όταν το Α.Α. επέμβει. Ενημερώθηκε τελευταία στιγμή και πρόλαβε να μπει στα Pits για αλλαγή ελαστικών κερδίζοντας πολύ σημαντικό χρόνο.
Αυτός έπαιξε πολύ ρόλο, αφού ο Αμερικανός βρέθηκε στην πρώτη θέση του αγώνα από την 4η όπου βρισκόταν μετά τα pit-stops, με τον Fornaroli και τον Lindblad πίσω του. Στον 18ο γύρο του αγώνα, η κόκκινη σημαία παρουσιάστηκε τελικά στους οδηγούς επισημαίνοντας την οριστική διακοπή του λόγω των μεγάλων ζημιών στα προστατευτικά τοιχώματα.
Ο Jak Crawford είδε την ευκαιρία από μακριά να έρχεται όταν το Α.Α. επέμβει, και έτσι ο Αμερικανός πήρε την νίκη στο πριγκιπάτο του Μονακό χάρη στην εμπειρία του. Πίσω του οι Leonardo Fornaroli 2ος και Sebastian Montoya 3ος μετά την εφαρμογή ποινής στον Lindblad λόγω υπέρβασης ορίου ταχύτητας στο Pit-lane. Ο Κολομβιανός οδηγός πήρε έτσι το πρώτο του βάθρο στην Formula 2.
Και βέβαια, μην ξεχάσετε να δείτε το τελευταίο live του F1Racingnews:
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 2 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.