Η General Motors πέρασε το τελευταίο βήμα που χώριζε την Cadillac από την άφιξή της στην Formula 1, η οποία επιβεβαιώθηκε οριστικά για την σεζόν του 2026.
Μετά από το πρώτο πράσινο φως που δόθηκε μέσω συμφωνίας τον περασμένο Νοέμβριο, αυτό ήταν το τελευταίο βήμα που έπρεπε να περαστεί : κι ας μην υπήρχε πλέον περιθώριο αμφιβολίας, η άφιξη της Cadillac στην Formula 1 ως 11η ομάδα μόλις από το 2026 είναι πλέον σίγουρη και τίποτα δεν μπορεί να περιορίσει την αμερικανική δομή να ενταχθεί στην κορωνίδα του αθλητισμού. Αυτή η διοικητική, νομική και οικονομική επικύρωση ήταν επιβεβλημένη.
Η επισημοποίηση αυτήν την Παρασκευή από την Formula 1 αλλά και της FIA επιβεβαιώνει την δέσμευση μιας ομάδας που θα υποστηρίζεται αποκλειστικά από ένα εργοστάσιο General Motors. Ενώ αρχικά θα είναι μια ομάδα που θα χρησιμοποιεί έναν κινητήρα της Ferrari, η υπόσχεση να παράγει τις δικές της μονάδες ισχύος αργότερα έχει ήδη ανακοινωθεί, με την ημερομηνία του 2028 σαφώς καθορισμένη.
Το πρότζεκτ της Cadillac στην F1 οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην δουλειά της Andretti Global, η οποία έκτοτε εξαγοράστηκε από την TWG Motorsports. Ενώ ο Michael Andretti δεν διαχειρίζεται πια την εταιρεία, αυτό επέτρεψε μεγάλη πρόοδο στην εγγύηση προγράμματος εργοστασίου της GM.
“Όπως είπαμε τον Νοέμβριο, η υπόσχεση της General Motors να φέρει την ομάδα Cadillac στη Formula 1 ήταν μια σημαντική και θετική επίδειξη της εξέλιξης του αθλήματος μας”, δήλωσε ο επικεφαλής της F1, Stefano Domenicali. “Θα ήθελα να ευχαριστήσω την GM και την TWG για την εποικοδομητική δέσμευσή τους εδώ και πολλούς μήνες και ανυπομονώ να καλωσορίσω την ομάδα από το 2026 και μετά.”
Η Cadillac έχει πλέον λιγότερο από έναν χρόνο για να τελειοποιήσει την άφιξή της και να σχεδιάσει, υπό την επιτήρηση του τεχνικού διευθυντή της Nick Chester, ένα μονοθέσιο που θα τηρεί τους νέους κανονισμούς του 2026.
Υπάρχει η πιθανότητα να προμηθευτεί αναρτήσεις επίσης της Ferrari. Τα πρώτα χειμερινά δοκιμαστικά είναι προγραμματισμένα για τα τέλη του Ιανουαρίου 2026.
Αν και ξεκινά από μια ανύπαρκτη δομή, το έργο έχει ήδη προχωρήσει σε πολλά επίπεδα, κυρίως με τη δημιουργία μιας ‘βάσης’ στη Μεγάλη Βρετανία, στο Silverstone, και την πρόσληψη μεγάλων στελεχών. Ο Graeme Lowdon, που διοίκησε την Marussia πριν μία δεκαετία, θα είναι ο διευθυντής της αμερικανικής ομάδας, στην οποία θα συμμετέχει και ο Pat Symonds (Μηχανικός σύμβουλος) και τον Rob White (διευθυντής επιχειρήσεων).
Αρχές Ιανουαρίου, το τμήμα του κινητήρα της Genera Motors για την F1, GM Performance Power Units LLC, δημιουργήθηκε από στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Πρέπει ωστόσο να παρθούν αποφάσεις όσων αφορά τους οδηγούς για το 2026. Η ιδέα να συνδυαστεί ένας Αμερικανός οδηγός με έναν πιο έμπειρο ακούγεται αρκετά. Ο Colton Herta αναφέρεται συχνά ως ένας φαβορί αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο αυτήν την ώρα.
Και βέβαια, μην ξεχάσετε να δείτε το τελευταίο live του F1Racingnews:
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.