Η FIA ζήτησε από την McLaren να τροποποιήσει την σχεδίαση της πίσω πτέρυγα της μετά την διαμάχη που υπήρχε για το “mini DRS”.
Με τις αντίπαλες ομάδες να αμφισβητούν την νομιμότητα της πίσω πτέρυγας της McLaren μετά το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, η FIA εξέτασε προσεκτικά την σχεδίαση της.
Αν και δεν υπάρχουν αμφιβολίες ότι η πτέρυγα συμμορφώνεται πλήρως με τους ισχύοντες κανονισμούς και περνάει όλα τα στατικά τεστ, η FIA ζήτησε να γίνουν αλλαγές.
Ενώ η McLaren θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί την ίδια πτέρυγα σε πίστες με χαμηλή κάθετη δύναμη, της είπαν ότι θα πρέπει να κάνει αλλαγές που θα αποτρέψουν την κάμψη του άνω κομματιού όπως και γίνεται.
Αν και οι απαιτήσεις των κανονισμών της FIA αφορούν καθαρά τις πτέρυγες που περνούν τις δοκιμές στατικού φορτίου, υπάρχουν και άλλες πτυχές στην συμπεριφορά της πτέρυγας που μετρούν από άποψη νομιμότητας.
Αυτά έχουν γίνει σαφές σε μία μακροχρόνια τεχνική οδηγία προς τις ομάδες.
Η απόφαση αυτή ήρθε από διάφορες ανησυχίες από αντίπαλες ομάδες.
Η FIA τις προηγούμενες μέρες είχε απομακρύνει τις ανησυχίες των ομάδων όσον αφορά τις μπροστινές πτέρυγες αλλά είχε αφήσει ένα παραθυράκι σχετικά με τις πίσω.
Σε περίπτωση που η πτέρυγα κρινόταν καθόλα νόμιμη τότε όλες οι ομάδες θα προσπαθούσαν να εκμεταλλευτούν πληρώ τους κανονισμούς
Και βέβαια, μην ξεχάσετε να δείτε το τελευταίο επεισόδιο του podcast του F1Racingnews, “GP2 Podcast…GP2”:
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.