Ο πρόεδρος της FIA, Mohammed Ben Sulayem, επιβεβαίωσε η FIA πρόκειται να υποβάλει επικαιροποιημένους τεχνικούς κανονισμούς για την αντιμετώπιση του φαινομένου του porpoising.
Οι ομάδες και η FIA έχουν έρθει σε αντιπαράθεση σχετικά με τις πιθανές αλλαγές στους κανονισμούς για το 2023.
Παρόλο που το διοικητικό συμβούλιο υποστήριζε πάντα ότι οι αλλαγές γίνονται για λόγους ασφαλείας και είναι αποτέλεσμα διαβούλευσης με ειδικούς ιατρούς, οι ομάδες που αντιτίθενται στις αλλαγές έχουν επικρίνει ότι πρόκειται για μια προσπάθεια εξισορρόπησης των επιδόσεων.
Η Red Bull ήταν πιο έντονη στο θέμα αυτό, με τον επικεφαλής της ομάδας Christian Horner να χαρακτηρίζει τα αρχικά σχέδια για την αύξηση του ύψους του δαπέδου από το έδαφος και του λαιμού του διαχύτη κάτω από το δάπεδο κατά 25 χιλιοστά ως “πολύ άδικα” και να ισχυρίζεται ότι “είναι πολύ αργά για θεμελιώδεις αλλαγές στους κανονισμούς”.
Από την άλλη πλευρά της συζήτησης, ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes, Toto Wolff, σχολίασε πρόσφατα ότι το porpoising θα μπορούσε να προκαλέσει εγκεφαλική βλάβη στους οδηγούς, αν το θέμα δεν ελεγχόταν.
Στο Grand Prix της Ουγγαρίας, αναφέρθηκε ότι συζητείται ένας συμβιβασμός για αύξηση κατά 10 χιλιοστά, αλλά, καθώς το θέμα είναι θέμα ασφάλειας, οι ομάδες δεν μπορούν να κάνουν πολλά για να εμποδίσουν τη FIA να παρέμβει κατά το δοκούν.
Μέσω Twitter, ο Ben Sulayem επιβεβαίωσε: “Έχοντας συζητήσει το θέμα του porpoising και με τους 20 οδηγούς της F1 και τους 10 επικεφαλής των ομάδων, είμαι στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσω ότι θα υποβάλουμε επικαιροποιημένους τεχνικούς κανονισμούς για το 2023 στο WMSC [Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού] αυτή την εβδομάδα για να το αντιμετωπίσουμε, επιπλέον των μέτρων που έχουν ήδη ληφθεί για το υπόλοιπο της φετινής σεζόν”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.