FIA – Στα 67G το ατύχημα του Grosjean

BAHRAIN INTERNATIONAL CIRCUIT, BAHRAIN – NOVEMBER 29: Romain Grosjean, Haas F1, is taken away on a stretcher after his opening lap crash during the Bahrain GP at Bahrain International Circuit on Sunday November 29, 2020 in Sakhir, Bahrain. (Photo by Andy Hone / LAT Images)

Η FIA δημοσίευσε σήμερα το πόρισμα για τα αίτια του ατυχήματος και της εκδήλωσης πυρκαγιάς στο μονοθέσιο του Romain Grosjean, στο Grand Prix του Μπαχρέιν.

Ο Romain Grosjean στην εκκίνηση του αγώνα άλλαξε γραμμή πηγαίνοντας από την αγωνιστική γραμμή (σ.σ. Racing line), στην ακάθαρτη μεριά της πίστας. Ο πίσω δεξιός τροχός του μονοθεσίου του, ακούμπησε τον εμπρός αριστερό τροχό της Alpha Tauri του Danill Kvyat. Αποτέλεσμα να υπάρξει επαφή και ο Grosjean να καταλήξει στον τοίχο με πολλά χιλιόμετρα και το μονοθέσιο να πάρει φωτιά.

FIA
Ο Grosjean στο φορείο μετά από το ατύχημα στην εκκίνηση του Bahrain GP

Το μονοθέσιο υπέστη εκτεταμένες ζημιές κατά τη διάρκεια της πρόσκρουσης, συμπεριλαμβανομένου του διαχωρισμού του κινητήρα από τη θέση του οδηγού. Το καπάκι ελέγχου δεξαμενής καυσίμου στην αριστερή πλευρά του σασί, αποσπάστηκε και η σύνδεση τροφοδοσίας καυσίμου κινητήρα διαχωρίστηκε από τοsafety bladderτου ρεζερβουάρ καυσίμου“.

Ο εξοπλισμός ασφαλείας του οδηγού (κράνος, HANS, safety harness κλπ.), καθώς επίσης το Halo και το κάθισμα εκτελούνται σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους για την προστασία του χώρου επιβίωσης του οδηγού και τη διαχείριση των δυνάμεων που ασκούνται στον οδηγό κατά τη διάρκεια της πρόσκρουσης“.

Η μπαταρία υψηλών volt του ERS υπέστη σοβαρή ζημιά, με μερικά μέρη του συγκροτήματος μπαταρίας ERS να παραμένουν στον κινητήρα. Άλλα παρέμειναν συνδεμένα στο “survival cell”. Η φωτιά προκάλεσε ανάφλεξη κατά τις τελευταίες στιγμές της πρόσκρουσης, ξεκινώντας από το πίσω μέρος του “survival cell”. Προχώρησε προς τον οδηγό καθώς η έντασης της μεγάλωνε“.

Η FIA έχει υποβάλει 22 συστάσεις ασφαλείας με βάση την ανάλυσή της για το περιστατικό και 18 άλλα σοβαρά ατυχήματα που συνέβησαν σε αγώνες κατά τη διάρκεια του 2020.

Ο Γάλλος οδηγός προσέκρουσε στον τοίχο στην δεξιά πλευρά της ευθείας, μετά το σύμπλεγμα των στροφών “2” και “3“. Η ταχύτητα πρόσκρουσης καταλογίστηκε στα 192 km / h. Η δύναμη που ασκήθηκε στην πρόσκρουση με τον τοίχο υπολογίστηκε στα 67G. Αν υποθέσουμε πως ο Grosjean ζυγίζει 60 κιλά, αυτό πολλαπλασιάζεται επί 67.

Με λίγα λόγια ο Γάλλος οδηγός δέχθηκε μια δύναμη στην πρόσκρουση με τον τοίχο, κοντά στα 4020 κιλά, περίπου.

Αναλυτικά το πόρισμα για το ατύχημα του Romain Grosjean από τους εμπειρογνώμονες της FIA.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik Tok,Discord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts
Περισσότερα

Ferrari- Ξεκαθαρίζει τη σύγχυση σχετικά με το μήνυμα του Leclerc

Η Ferrari έχει απορρίψει την ιδέα ότι το ατύχημα του Leclerc στη Γαλλία σχετιζόταν με προβλήματα στο γκάζι, μετά από σύγχυση στο team radio. Ο Μονεγάσκος οδηγός είχε το προβάδισμα του αγώνα στο Paul Richard μετά την πρόκληση από τον αντίπαλο του για τον τίτλο, Max…