Η Ferrari μέσω του Mattia Binotto και του Charles Leclerc δήλωσε ότι η διαφορά ανάμεσα στην ίδια και την Red Bull είναι στα 2 δέκατα του δευτερολέπτου, αλλά αυτό περιμένει να αλλάξει, λόγω του budget cap
Μετά το πέρας των πρώτων 5 αγώνων της σεζόν, η Red Bull δείχνει να έχει το πάνω χέρι, εν αντιθέσει με την Ferrari. Παρά τις εγκαταλείψεις σε Μπαχρέιν και Αυστραλία, η Αυστριακή ομάδα έχει υπερτερήσει, έναντι της Ferrari, σε Imola και Miami. Ένα πακέτο αναβάθμισης που παρουσίασε η Red Bull στο Grand Prix της Emilia Romagna, περιστράφηκε γύρω από τις τροποποιήσεις στην αεροδυναμική και τη μείωση βάρους και φαίνεται να έδωσε στην ομάδα ένα μεγάλο πλεονέκτημα.
“Όσον αφορά τις αξιολογήσεις απόδοσης, και πόσο αναπτύχθηκε η Red Bull, σε σχέση με εμάς, είναι αυτό ανησυχητικό; Θα έλεγα πως όχι. Δεν νομίζω ότι η διαφορά είναι τεράστια. Είναι θέμα της τάξης των δύο δέκατων του δευτερολέπτου. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στο Miami κλειδώσαμε την πρώτη σειρά (σ.σ. 1-2 στις κατατακτήριες δοκιμές)”.
“Στις κατατακτήριες δοκιμές είχαμε καλύτερη απόδοση σε σύγκριση με τη Red Bull. Επομένως σε γενικές γραμμές σε ένα Σαββατοκύριακο, δεν νομίζω ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ της Red Bull και της Ferrari. Αν υπάρχει ανησυχία, είναι το πόσο αναπτύσσονται λαμβάνοντας υπόψη το budget cap. Αλλά περισσότερο από μια ανησυχία, ίσως είναι μια ελπίδα γιατί κάποια στιγμή θα χρειαστεί να σταματήσουν“, δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Mattia Binotto.
Από την αρχή της χρονιάς η RB18 είναι το ταχύτερο μονοθέσιο στις ευθείες και η F1-75 στις στροφές. Αυτό συμβαίνει διότι η το σασί της RB18 είναι έτσι κατασκευασμένο, ούτως ώστε να προσφέρει την μέγιστη κάθετη δύναμη στους Sergio Perez και Max Verstappen. Την ίδια στιγμή η Ferrari δείχνει να έχει τον ισχυρότερο κινητήρα στο grid. Ωστόσο ακόμα δεν έχει καταφέρει να μετουσιώσει το πλεονέκτημα μας που έχει στη δύναμη του κινητήρα, πάνω στην αεροδυναμική της F1-75.
Ο Charles Leclerc δήλωσε ότι η Ferrari πρέπει να εξετάσει ενδελεχώς το φαινόμενο του degradation στα ελαστικά της, είναι χειρότερο στην F1-75, εν αντιθέσει με την RB18
“Σε έναν αγώνα ειδικά, με τις πιο μαλακές γόμες ελαστικών, η μέση και η μαλακή γόμα, φαίνεται ότι έχουν ήδη περάσει δύο αγώνες που όσον αφορά τον ρυθμό αγώνα, η Red Bull φαίνεται να είναι λίγο πιο δυνατή και να διαχειρίζεται καλύτερα αυτά τα ελαστικά. Στις κατατακτήριες, πάντα καταφέρναμε να βάζουμε αυτά τα ελαστικά στο σωστό παράθυρο, κάτι που μας βοηθά. Αλλά μακροπρόθεσμα, δυσκολευόμαστε λίγο περισσότερο σε σύγκριση με αυτούς“.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter