H F248 του Aldo Costa ξεκίνησε την σεζόν σαν ακατέργαστο διαμάντι με πληθώρα κατηγοριών για παράβαση κανονισμών περί αεροδυναμικής και όχι διθυράμβους για την ταχύτητα της.
Δεν είχε την απαιτούμενη αξιοπιστία στους πρώτους αγώνες αλλά ξεδίπλωσε όλες τις αρετές της όταν η Formula 1 ήρθε στην Ευρώπη και άρχισαν οι δοκιμές εξέλιξης.
Ήταν επίσης το τελευταίο όπλο που έδωσε ο Ross Brawn στον Michael Schumacher.
Πίσω πτέρυγα
H Ferrari χρησιμοποίησε οριζόντια πίσω πτέρυγα στις χειμερινές δοκιμές, ενώ εισήγαγαν την αγωνιστική έκδοση μόλις λίγο πριν το εναρκτήριο Grand Prix.
Αυτό προκάλεσε μία θύελλα αντιδράσεων στους πρώτους αγώνες,, καθώς αρκετές ομάδες κατηγόρησαν την Ferrari ότι χρησιμοποιεί εύκαμπτα τμήματα ώστε να μειώσει την αντίσταση του αέρα στις ευθείες.
Η FIA απαίτησε να έχει τοποθετηθεί μέχρι τον Καναδά σε όλες τις πίσω πτέρυγες ένας κεντρικός διαχωριστής.


Εμπρός ανάρτηση
Την στιγμή που οι περισσότερες από τις δυνατές ομάδες πειραματιζονταν με την γεωμετρία V της καρίνας ή μηδενικής καρίνας, η Ferrari ήταν η μοναδική ομάδα που διατήρησε το 2006 την κλασσική μονή καρίνα για την σύνδεση της εμπρός ανάρτησης.
Η πρώτη σημαντική αλλαγή στην γεωμετρία έγινε στο Hockenheim ενώ άλλη μία αναθεωρημένη έκδοση ήταν έτοιμη ενόψει της Σαγκάης.
Bargeboards
Στην αρχή της σεζόν, τα bargeboards της F248 έμοιαζαν αρκετά με εκείνα της F2005.
Αλλαξαν στην Imola όπου τοποθετήθηκαν πάνω τους επιπλέον πτερύγια, κάτι που έγινε μετά και στο Nurburgring.
Ανανεώθηκαν πλήρως πριν την Κωνσταντινούπολη, έχοντας πριονωτές άκρες. Ένα σχέδιο που παρέμεινε ως το τέλος της χρονιάς.


Αεροδυναμικό κάλυμμα πίσω τροχών
Η ομάδα υιοθέτησε τα σύγχρονα βοηθήματα ψύξης των πίσω τροχών στο Τουρκικό Grand Prix.
H Ferrari υποστήριξε ότι βελτίωναν την ψύξη των φρένων, οι αντίπαλες ομάδες όμως παραπονέθηκαν ότι βελτίωναν την αεροδυναμική απόδοση.


Καθρέφτες
Κατ’ εξαίρεση η Ferrari τοποθέτησε τους καθρέφτες στην άκρη της εισόδου των sidepods.
Τοποθετημένοι λίγο πιο ψηλά από αυτούς των άλλων ομάδων, επέτρεπαν επίσης στους οδηγούς να ρίχνουν ματιές στα πίσω ελαστικά.
Πλήμνες φρένων
Τα εμπρός φρένα είχαν αεροδυναμικό σχήμα ώστε να βελτιώνεται η ψύξη και να περιορίζεται η αεροδυναμική διαταραχή στους τροχούς – πρόκειται για τομέα στον οποίο η Ferrari διέπρεπε ανέκαθεν.
Η Scuderia χρησιμοποιούσε δίσκους και τακάκια της Brembo σε όλη την σεζόν, αλλά υιοθέτησε προϊόντα της Carbone Industrie για τις αυξημένες απαιτήσεις του Καναδά και της Monza.
Πίσω φτερά
Τα flicks στα sidepods αναβαθμίστηκαν μετά το Hockenheim, όταν ένα δεύτερο μικρό πτερύγιο συνδέθηκε ακριβώς κάτω από την κύρια κατασκευή. Παρέμεινε στο υπόλοιπο της σεζόν.
Εμπρός πτέρυγα
Πλάνα μέσα από το μονοθέσιο στην Μαλαισία, προκάλεσαν σάλο καθώς έδειχναν τμήματα της εμπρός ανάρτησης να κάμπτονται εν κίνησει. Άλλο ένα δείγμα της τεχνολογίας των εύκαμπτων πτερυγών στην F1.
Το επίμαχο σημείο ήταν το ακάλυπτο μέρος του πτερυγίου το οποίο επέτρεπε στην πτέρυγα να περιστρέφεται.
Ενόψει της Αυστραλίας τοποθετήθηκε μία σταθερή βάση.


Κινητήρας
O V8 των 2.4 λίτρων τροφοδοτούσε την F248.
Ελαττωματικές βαλβίδες στην Μαλαισία προκάλεσαν τρεις αστοχίες.
Ένα ελαττωματικό λάστιχο προκαλούσε διαρροή καυσίμου από τον θάλαμο καύσης στο κύλινδρο.
Το πρόβλημα διορθώθηκε στην Imola, όπου οι V8 γύρναγαν με επιπλέον 400 σ.α.λ. στον αγώνα.
Σημαντικές αναβαθμίσεις παρουσιάστηκαν στον Magny-Cours και την Σαγκάη.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube και Twitter.