Ferrari- Εξηγεί την αλλαγή σε σκληρά ελαστικά του Leclerc

Mattia Binotto
Mattia Binotto Team Principal Scuderia Ferrari, Formula 1 World championship 2020, Winter testing days #2 2020 Barcelona, 26-28 February 2020. Photo Federico Basile / Insidefoto /Sipa USA
H Ferrari εξήγησε τους λόγους που προτίμησε να βάλει σκληρά ελαστικά στον Leclerc που τον κράτησε πίσω στη μάχη για τη νίκη

Ο Leclerc ξεκίνησε με μεσαία ελαστικά στο Hungaroring και πέρασε στην τρίτη θέση, μόνο για να προσπεράσει τονCarlos Sainz περνώντας στη δεύτερη θέση, αποκτώντας το overcut στον πρώτο γύρο.

Με ελαστικά πέντε γύρων, ο Leclerc κατάφερε να φτάσει τον “αρχηγό” του αγώνα George Russell και να τον περάσει για την πρώτη θέση πριν ανοίξει ένα κενό τριών δευτερολέπτων.

Αλλά όταν η Ferrari τράβηξε τον Leclerc στα pits στο τέλος του 39ου γύρου , η ομάδα αποφάσισε να τοποθετήσει σκληρά ελαστικά που δυσκολεύτηκαν να φτάσουν στη θερμοκρασία στις ψυχρές συνθήκες.

Αυτό οδήγησε το Leclerc να να προσπεραστεί δύο φορές από τον αντίπαλο του για τον τίτλο, Max Verstappen.

Το αφεντικό της Ferrari , Μattia Binotto, αποκάλυψε πως οι προσομοιώσεις της ομάδας ανέφεραν πως αν και θα είναι δύσκολο να φτάσουν νωρίς στη 
θερμοκρασία, είχαν προβλέψει πως θα είναι τα καλύτερα ελαστικά για τον τελικό αγώνα.

“Όταν τοποθετήσαμε τη σκληρή γόμα, η εξομολόγησή μας ήταν ότι θα μπορούσε να είναι ένα δύσκολο να ζεσταθούν“, εξήγησε ο Binotto,”Θα ήταν πιο αργή για 10-11 γύρους, και στη συνέχεια θα ήταν ταχύτερη, και ήταν ένα 30-lap stint. Προσπαθούσαμε να προστατέψουμε τη θέση του Max. Θα ήταν πάρα πολύ σίγουρος για τη μαλακή γόμα. Ναι, θα ήταν δύσκολο στην αρχή της, αλλά ήταν εντάξει μέχρι το τέλος” πρόσθεσε.

Ο Leclerc είπε μετά τον αγώνα ότι ήθελε να κρατήσει τα μεσαία λάστιχα για όσο το δυνατόν περισσότερο.

Στο τρίτο του pitstop φόρεσε μαλακά ελαστικά, αλλά δεν μπόρεσε να φτάσει τους μπροστινούς.

Ο τερματισμός του στην 6η θέση σημαίνει ότι ο Leclerc βρίσκεται τώρα 80 πόντους πίσω από τον Verstappen στην κατάταξη του πρωταθλήματος οδηγών.

Αρκετοί οδηγοί αγωνίστηκαν με σκληρά ελαστικά λόγω των ασυνήθιστα ψυχρών συνθηκών κατά τη διάρκεια του αγώνα, μεταξύ των οποίων ο Alonso και ο Ocon, οι οποίοι έχασαν χρόνο κατά τη διάρκεια των πρώτων περιόδων του αγώνα. 

Όταν ρωτήθηκε αν η Ferrari είχε δει τις δυσκολίες των σκληρών ελαστικών, και αν σκέφτηκε να μην ασχοληθεί με το Verstappen, ο Binotto απάντησε: “Ναι, το συζητήσαμε, δεν είναι ότι η στρατηγική δεν γίνεται να αλλάξει. Κατά τη διάρκεια του αγώνα και εξετάζοντας τι συμβαίνει, εξετάσαμε επίσης τι συμβαίνει με τα άλλα σκληρά ελαστικά. Λάβαμε όλα τα μέτρα και συζητήσαμε τι θα ήταν καλύτερο και αυτή είναι η επιλογή που κάναμε. Σίγουρα δεν ήταν η σωστή σήμερα.”

Ωστόσο, ο Binotto τόνισε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα για τη Ferrari την Κυριακή ήταν η έλλειψη ρυθμού του αυτοκινήτου, σε σύγκριση με αυτό που είδε την 
Παρασκευή, όταν ο Leclerc έκανε τον πιο γρήγορο χρόνο και τον εντυπωσίασε.

“Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι πιστεύουμε πως το αυτοκίνητο δεν λειτουργούσε όπως αναμενόταν”, δήλωσε ο Binotto. “Δεν είχαμε την ταχύτητα που ελπίζαμε για να κοιτάξουμε πίσω την Παρασκευή, και το ρυθμό που είχαμε στις συνθήκες του αγώνα την Παρασκευή. Οπότε σήμερα ήταν σίγουρα διαφορετικές συνθήκες, πολύ πιο ψυχρές. Αλλά γενικά η ταχύτητα σήμερα δεν ήταν αρκετά μεγάλη, και ανεξάρτητα από τα ελαστικά που χρησιμοποιούσαμε, δεν πιστεύω ότι ήμασταν τόσο καλοί όσο θέλαμε”.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts