Ferrari – Άλλαξε τα πάντα για να διαχειριστεί τη ποινή του Charles Leclerc

Ο διευθυντής και επικεφαλής στρατηγικής αγώνων της Ferrari Inaki Rueda αποκάλυψε πώς η ομάδα άλλαξε τα πάντα για την ποινή του Charles Leclerc.

Μετά από τη βλάβη που υπέστη ο Leclerc στη μονάδα ισχύος στο Αζερμπαϊτζάν, αναμενόταν πως ο Μονεγάσκος θα αναγκαζόταν να πάρει ποινή για υπέρβαση του καθορισμένου αριθμού στοιχείων μονάδας ισχύος. Ωστόσο, μόνο τα ηλεκτρονικά στοιχεία ελέγχου αντικαταστάθηκαν τη Παρασκευή και φάνηκε πως η ομάδα προσπαθούσε να συνεχίσει το Σαββατοκύριακο με μόνο τη ποινή των 10 θέσεων στο grid.

Αυτό αποδείχθηκε πως δεν ισχύει  καθώς περαιτέρω στοιχεία άλλαξαν εν όψει της τελικής εξάσκησης του Σαββάτου, που σήμαινε ότι ο Leclerc θα ξεκινούσε παράλληλα με τον οδηγό της Alpha Tauri, Yuki Tsunoda του οποίου δόθηκε η ποινή να ξεκινήσει από την τελευταία θέση του grid.

Με τον Charles είχαμε ένα περίεργο Σαββατοκύριακο γιατί καταλάβαμε ότι θα έπρεπε να ξεκινήσουμε από το τέλος του grid” εξήγησε ο Rueda. “ξέροντας αυτό, σχεδιάσαμε όλο το Σαββατοκύριακο διαφορετικά. Η κατανομή των ελαστικών του για την Παρασκευή ήταν διαφορετική, το σχέδιο για το qualifying  ήταν διαφορετικό, ακόμα και τα ελαστικά εκκίνησης του. Η στρατηγική ήταν να βάλουμε πρώτα τα σκληρά ελαστικά για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα και στο τέλος για ένα μικρό χρονικό διάστημα μια medium ή μια μαλακή γόμα”

O Ocon “κόστισε” στον Leclerc

Ο Leclerc τερμάτισε πέμπτος, με αποτέλεσμα τώρα να απέχει 49 βαθμούς από τον επικεφαλής του πρωταθλήματος Max Verstappen. Η Ferrari πιστεύει οτι αυτή η “ζημιά” θα ήταν μικρότερη αν ο Charles δεν είχε “κολλήσει” πίσω από τον οδηγό της Alpine, Esteban Ocon.

Όπως είπε ο Rueda “Ο Leclerc έκανε καλή δουλεία ξεκινώντας 19ος, να βρίσκεται 6ος πολύ νωρίς στον αγώνα. Όταν έφτασε τον Ocon, βρέθηκε πίσω από ένα αμάξι με πολύ πιο φρέσκα ελαστικά. Ο Charles προσπάθησε με όλη του τα δύναμη, αλλά δεν μπόρεσε να προσπεράσει τον Οcon. Σε αυτό το σημείο, προσπαθούσαμε να χτίσουμε διαφορά με τα υπόλοιπα μονοθέσια που βρίσκονταν πιο πίσω, αλλά είδαμε ότι ο ρυθμός του Ocon δεν ήταν αρκετά καλός για να τους χωρίσει, αλλά ένα αργό pit stop έκανε τον Charles να βγει πίσω από αυτά τα μονοθέσια. Αργότερα ο Charles έκανε καλή δουλειά και κατάφερε να τους προσπεράσει, να μείνει έξω κατά τη διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας, και να τερματίσει πέμπτος”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

F1RACINGNEWS