F2 – Bahrain Sprint race 1: Νικητής ο Liam Lawson

Ο οδηγός της Hitech, Liam Lawson ήταν ο μεγάλος νικητής του πρώτου sprint race στο Bahrain, με τον Daruvala και τον Beckmann να συμπληρώνουν το βάθρο.

O πρώτος sprint race αγώνας της F2 σημαδεύτηκε από πολύ υψηλές θερμοκρασίες τόσο στον αέρα όσο και στην πίστα, με την θερμοκρασία να αγγίζει τους 38 βαθμούς στον αέρα και στους 50 στο οδόστρωμα.

Ο pole-sitter, Theo Pourchaire, έκανε κακή εκκίνηση, με τον τρίτο, Liam Lawson, να κατορθώνει να ανέβει στην κορυφή. Ο Dan Ticktum στον δεύτερο γύρο έκανε λάθος υπολογισμό στα φρένα της πρώτης στροφής κι έπεσε πάνω στον Verschoor, με αποτέλεσμα ο δεύτερος να κάνει τετακέ και να πέσει τελευταίος. Για αυτή του την κίνηση, ο Ticktum έλαβε ποινή πέντε δευτερολέπτων.

Εξαιρετική εκκίνηση έκανε και ο Robert Schwartzman, ο οποίος από την ενδέκατη θέση βρέθηκε στην πέμπτη, αλλά κι ο Juri Vips, ο οποίος κέρδισε 7 θέσεις στην εκκίνηση, καθώς εκκινούσε τελευταίος λόγω παραβίασης των κανονισμών στις χθεσινές κατατακτήριες.

Στον τρίτο γύρο, η εγκατάλειψη του Marcus Armstrong προκάλεσε την έξοδο εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, προκειμένου να απομακρυνθεί το μονοθέσιο του Αυστραλού οδηγού. Αυτό έδωσε στον Drugovich την ευκαιρία να μπει στα pits, για να αλλάξει την “τραυματισμένη” εμπρός πτέρυγά του.

Οι επόμενοι γύροι κύλησαν ομαλά, χωρίς σοβαρές μεταβολές στην κατάταξη, με τον Lawson να κρατάει σταθερά την διαφορά από τον δεύτερο Pourchaire στα 1,3 δευτερόλεπτα. Την ίδια στιγμή, ο τρίτος Beckmann δεχόταν ασφυκτική πίεση από τον Daruvala, με τον οδηγό της Carlin να βρίσκεται συνεχώς σε απόσταση βολής.

Τελικά, στον ενδέκατο γύρο, ο Daruvala κατάφερε να περάσει τον οδηγό της Charouz, προσπερνώντας τον από την εξωτερική στον στροφή 4. Παράλληλα, ο Shwarzman πλησίαζε συνεχώς τον Beckmann, αρχίζοντας να τον πιέζει.

Στον 13 γύρο, ο δεύτερος μέχρι εκείνη την στιγμή, Theo Pourchaire, αντιμετώπισε πρόβλημα με το μονοθέσιό και παρ’ όλη την προσπάθεια που έκανε, για να επιστρέψει στα pits, τελικά εγκατέλειψε λίγο μετά την στροφή 10, προκαλώντας την έξοδο εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.

Ο Lawson είχε μία διαφορά ασφαλείας από τον δεύτερο Daruvala στα 2,5 περίπου δευτερόλεπτα, με τον τρίτο Beckmann να βρίσκεται στα 6,5 δευτερόλεπτα από την κορυφή.

Ο Daruvala άρχισε να μαζεύει γρήγορα την διαφορά από τον Lawson, ενώ ο Piastri προσπερνούσε τον Lundgaard για την πέμπτη θέση. Ο Lawson αντιμετώπιζε θέματα με τα ελαστικά του, τα οποία είχαν φθαρεί σημαντικά λόγω και των υψηλών θερμοκρασιών. Ο Ινδός οδηγός της Carlin έπρεπε να προσπεράσει σύντομα τον Lawson, καθώς ο κινητήρας του υπερθερμαινόταν επικίνδυνα λόγω του βρώμικου αέρα.

Οι δύο μονομάχοι είχαν ξεφύγει 8,5 δευτερόλεπτα από τον τρίτο Beckmann και 10,5 από τον τέταρτο Shwarzman, ο οποίος είχε τον team-mate του στην Prema, Oscar Piastri, να τον απειλεί.

Τελικώς, ο Daruvala δεν κατάφερε να προσπεράσει τον Lawson, ενώ ούτε ο Piastri κατάφερε να προσπεράσει τον Shwarzman παρά την ασφυκτική πίεση που του άσκησε. Έτσι, στο βάθρο ανέβηκαν οι Lawson, Daruvala και Beckmann.

Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Shwartzman, Piastri, Lundgaard, Zhou, Ticktum (τερμάτισε έβδομος, αλλά λόγω της ποινής των πέντε δευτερολέπτων έπεσε όγδοος), Zendeli και Vips.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTube,Discord και Twitter

Παύλος Γασπαρινάτος

Μεγάλος λάτρης της Formula 1 και του WRC. Ενίοτε παρακολουθώ και MotoGP ή οτιδήποτε κινείται σε 2 ή 4 τροχούς. Η πίεση του Σάκη Ζαφειρόπουλου με "ανάγκασε" να επισκεφτώ την πίστα Speed Park κι από τότε είμαι μεγάλος θαμώνας της συγκεκριμένης πίστας.

F1RACINGNEWS