F1- Θα συζητήσει για το ‘salary cap’ με τους οδηγούς

Salary Cap
Απ’το ‘budget cup’ στο ‘salary cap’, η F1 θα κάτσει στο τραπέζι με τους οδηγούς και θα συζητήσει το δεύτερο, αλλά δεν είναι όλοι υπέρ.

Πέρυσι, καθώς η Formula 1 συζήτησε τη μείωση του budget cup, όταν η πανδημία ανάγκασε το άθλημα να αναβάλει την έναρξη της σεζόν, τα αφεντικά των ομάδων έθεσαν το θέμα του salary cap για τους οδηγούς.

Ο προτεινόμενος αριθμός ήταν 30 εκατομμύρια δολάρια, ένα ετήσιο ποσό που θα κατανέμεται μεταξύ των δύο οδηγών της ομάδας. Εναπόκειται στην ομάδα να αποφασίσει ποιος παίρνει τι.

Ο Toto Wolff, ο Zak Brown και ο Franz Tost είναι όλοι υπέρ. O Tost πιστεύει ότι τα 30 εκατομμύρια δολάρια είναι υπεραρκετά, οι οδηγοί θα πρέπει “να είναι χαρούμενοι που έχουν αυτή τη δουλειά”.

Η Formula 1 προχωράει τις συνομιλίες για ένα salary cap. Θα δοθεί λόγος στους οδηγούς.

“Καθώς το 2021 έχουμε την εισαγωγή ενός budget cup για πρώτη φορά στη Formula 1, κατατέθηκαν κατά τη διάρκεια της συνάντησης διάφορα θέματα σχετικά με τον έλεγχο του κόστους και πώς αυτός ο στόχος μπορεί να επιτευχθεί τα επόμενα χρόνια”, αναφέρει μία δήλωση της FIA.

“Ως μέρος αυτού, θα δημιουργηθεί μια ομάδα εργασίας – με τη συμμετοχή καΙ των ίδιων των οδηγών – για να συζητηθεί το θέμα των συμβολέων των οδηγών και των ανωτάτων στελεχών.”

F1
Το salary cap είναι ένα διχαστικό ζήτημα με τις ομάδες φαινομενικά να ευνοούνται εν αντιθέσει με τους οδηγούς, αυτοί δεν θα πάρουν τα εκατομμύρια.

Μιλώντας την περασμένη σεζόν, ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής και πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός της F1, Lewis Hamilton, κατέστησε σαφές ότι δεν υποστηρίζει την ιδέα καθώς “υπονομεύει” τους οδηγούς.

“Νομίζω ότι οι οδηγοί εδώ είναι, φυσικά, τα αστέρια του αθλήματος”, είπε μέσω του RaceFans.net.

“Είναι αυτοί που φαίνονται, αυτοί που φέρνουν τις επωνυμίες τους και η φήμη τους βοηθά το άθλημα να αναβαθμίζεται και να ταξιδεύει παγκοσμίως σε όλο τον κόσμο.”

“Υπήρξαν salary cap σε μερικά από αυτά τα [άλλα] αθλήματα, νομίζω ότι στο NFL, ίσως το μπάσκετ. Νομίζω ότι η μόνη διαφορά είναι ότι σε αυτά τα αθλήματα ο κάθε άνθρωπος κατέχει τη δική του εικόνα, μετά μπορούν να μεγιστοποιήσουν την εικόνα τους αλλού.”

“Αυτό το άθλημα ελέγχει, σχεδόν, την εικόνα του οδηγού.”

Πρόσθεσε: “Σκέφτομαι τα επόμενα νεαρά αστέρια που έρχονται και δεν βλέπω τον λόγο που πρέπει να περιοριστούν αν φέρνουν κάτι τεράστιο στο σπορ.”

“Είναι ένα άθλημα πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων και θα πρέπει να ανταμείβονται για αυτό που κάνουν.”

Έχοντας υπογράψει συμφωνία ενός έτους για να αγωνιστεί για τη Mercedes αυτή τη σεζόν, το επόμενο συμβόλαιο του Χάμιλτον – εάν παραμείνει στη Formula 1 – θα μπορούσε να πέσει κάτω από το ανώτατο όριο ανάλογα με το πότε θα μπορούσε να εφαρμοστεί. Υπάρχει εικασία ότι αν προχωρήσει θα μπορούσε να είναι ήδη το 2023.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts