Προεπισκόπηση F1 2023: ελπίδες και ερωτηματικά

Η Formula 1 επιστρέφει νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά την τελευταία 20ετία, και βλέπουμε τα καλά αλλά και τα άσχημα σενάρια για τις δέκα ομάδες του grid, μαζί με το μεγαλύτερο ερώτημα για κάθε μία…

(Η σειρά είναι αυστηρώς βαθμολογική)


Red Bull Racing


Perez

Οι Ταύροι μπήκαν με το δεξί στη νέα εποχή της F1 σαρώνοντας τα πάντα το 2022, και μένει να φανεί εάν ο Max Verstappen θα βάλει το όνομά του στην πολύ κλειστή λίστα με τους οδηγούς που πήραν πρωτάθλημα επί τρία συναπτά έτη[i]

Το καλύτερο δυνατό σενάριο…δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το νταμπλ – ειδικά από τη στιγμή που αυτό θα έρθει σε μια σεζόν στην οποία η RBR θα έχει μειωμένο χρόνο στην αεροσήραγγα από το προβλεπόμενο εξαιτίας παραβάσεων του budget cap. Αν αυτό μάλιστα συνδυαστεί με τυχόν πισωγύρισμα της Ferrari μαζί με αδυναμία της Mercedes να τους φτάσει, ίσως να βλέπουμε μπροστά μας την επόμενη μεγάλη δυναστεία του σπορ…

Το χειρότερο δυνατό σενάριο…θα είναι η απώλεια και των δύο τίτλων, καθώς και τυχόν “αναταράξεις” στη σχέση Verstappen-Perez. Από τα τέλη της περσινής σεζόν ο Μεξικανός έχει αρχίσει τις νύξεις για τη θέση του εντός Red Bull (σ.σ. ας ρωτήσει και τον Webber) και με το συμβόλαιό του να έχει ακόμη 2 χρόνια μέχρι να λήξει, τα πράγματα μπορεί να γίνουν αρκετά άσχημα…

Το μεγάλο ερωτηματικό…είναι το κατά πόσο θα επηρεάσει την ομάδα του Milton Keynes η μείωση κατά 7%[ii] του χρόνου δοκιμών στην αεροσήραγγα: προφανώς κανείς εκτός Red Bull δεν μπορεί να γνωρίζει τις ακριβείς επιπτώσεις της συγκεκριμένης τιμωρίας, όπως και το εάν θα πληγεί η εξέλιξη των Ταύρων μεσούσης της σεζόν. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι μπορεί οι χρόνοι δοκιμών να “μηδενίζονται” στα μέσα της σεζόν[iii], αλλά η τιμωρία θα παραμείνει…


Scuderia Ferrari


Ferrari SF23

Η πολυπόθητη για τους tifosi επιστροφή στην “κανονικότητα” της διεκδίκησης νικών επετεύχθηκε άμεσα πέρσι, όμως το τρένο…εκτροχιάστηκε κάπου στα μέσα της σεζόν, και ο Fred Vasseur είναι ο άνθρωπος που θα αναλάβει να το ξαναβάλει στις ράγες…

Το καλύτερο δυνατό σενάριο…είναι η κατάκτηση τουλάχιστον ενός από τα δύο πρωταθλήματα, η οποία θα διακόψει την ανομβρία ετών[iv] στο Maranello και θα δικαιώσει την επιλογή του Vasseur. Προφανώς και στο Maranello θα προτιμούσαν το Οδηγών, αλλά με τόσα χρόνια μακριά από τους τίτλους ακόμα και το Κατασκευαστών θα είναι αιτία πανηγυρισμών…

Το χειρότερο δυνατό σενάριο…θα είναι το πισωγύρισμα συγκριτικά με τη περσινή σεζόν και η αύξηση της απόστασης που την χωρίζει από την κορυφή. Άμα αυτή συνοδευθεί από τα λάθη σε διαχείριση και αξιοπιστία τα οποία την “πλήγωσαν” κατ’ εξακολούθηση τα προηγούμενα χρόνια, το κλίμα στο Maranello θα είναι πραγματικά ζοφερό…

Το μεγάλο ερωτηματικό…είναι η ενίσχυση της αξιοπιστίας του κινητήρα: σε μια από τις τελευταίες δηλώσεις του, ο Mattia Binotto επιβεβαίωσε πως από το Baku και μετά, η Ferrari είχε μειώσει την ισχύ του κινητήρα προκειμένου να σταματήσουν τα “πυροτεχνήματα” στο μονοθέσιό της. Ο υπεύθυνος του τομέα κινητήρα Enrico Gualtieri θεωρεί πάντως πως τα όποια “γκρέμλιν[v]” ανήκουν πλέον στο παρελθόν και η Scuderia θα μπει στη νέα σεζόν χωρίς να χρειαστεί κάποια μείωση στην ιπποδύναμη. Αν πάντως τα λεγόμενά του δεν επαληθευτούν, τότε το σερί χωρίς πρωτάθλημα θα μεγαλώσει…


Mercedes


Mercedes W14

Στη χειρότερη σεζόν τους μετά από πολλά, πολλά χρόνια, τα ασημί βέλη πήραν μόλις μια νίκη το ’22, έμειναν από νωρίς εκτός νυμφώνος όσον αφορά τους τίτλους και ευελπιστούν η επιστροφή σε μαύρο χρώμα να συνοδευτεί και με την επιστροφή στα ανώτερα στρώματα του grid…

Το καλύτερο δυνατό σενάριο…είναι η διεκδίκηση νικών με το “καλημέρα” και στη συνέχεια η πάλη για τους τίτλους. Βέβαια – προς τιμήν της – η Merc δεν έχει θεσπίσει κάποια διακριτή ιεραρχία μεταξύ των οδηγών της, συνεπώς είναι ανοιχτό ποιος από τους Lewis Hamilton και George Russell θα “πάρει κεφάλι” στην εσωτερική μάχη…

Το χειρότερο δυνατό σενάριο…είναι η Mercedes να κάνει “πίσω βήματα” σχετικά με την ανταγωνιστικότητά της και να παραμείνει μακριά από τις νίκες. Αυτό όχι μόνο θα οδηγήσει σε μια ριζική επανασχεδίαση του μονοθεσίου, αλλά μπορεί ίσως να κάνει και τον Hamilton να ξανασκεφτεί την παρουσία του στο σπορ από του χρόνου και έπειτα…

Το μεγάλο ερωτηματικό…είναι η εξάλειψη των πολλών προβλημάτων που ταλάνιζαν την ομάδα από το Brackley την περσινή σεζόν. Αυτά μάλλον δεν είναι τα εξωφρενικά μικρά sidepods – τα οποία σύμφωνα με τον Toto Wolff δεν επηρεάζουν ιδιαίτερα την απόδοση του μονοθεσίου – όσο η διαφορά μεταξύ των δεδομένων που εμφανίζονται στις προσομοιώσεις στο εργοστάσιο και αυτών που εμφανίζονται σε πραγματικές συνθήκες[vi]. Το οδηγικό δίδυμο είναι σίγουρα από τα καλύτερα αν όχι το καλύτερο στο grid – μένει να φανεί εάν η W14 θα τους βοηθήσει να πετύχουν τους στόχους τους ή θα τους απομακρύνει από αυτούς όπως πέρσι…


Alpine


Alpine A523

Μπορεί η Alpine να κατάφερε να πάρει την “τιμητική” 4η θέση στο Κατασκευαστών πέρσι, το γεγονός όμως ότι η 3η Mercedes είχε σχεδόν τους τριπλάσιους βαθμούς από αυτή παραμένει “αγκάθι” για την εργοστασιακή ομάδα, αν και ο ρυθμός φαίνεται να είναι σε πολύ καλά (για το midfield) επίπεδα – σε αντίθεση με την αξιοπιστία…

Το καλύτερο δυνατό σενάριο…θα είναι η αύξηση της ανταγωνιστικότητάς της προκειμένου να ξεφύγει από τη “μεσαία τάξη” του grid και να φτάσει όσο το δυνατόν πιο κοντά στους τρεις πρωτοπόρους. Εάν μέσα σε όλα αυτά έρθει και κάποιο πόντιουμ ή/και νίκη, ακόμα καλύτερα…

Το χειρότερο δυνατό σενάριο…είναι η απώλεια της 4ης θέσης στο Κατασκευαστών, η οποία προφανώς και “πηγαίνει πακέτο” με τη περαιτέρω αύξηση της διαφοράς από τις υπόλοιπες τρεις εργοστασιακές ομάδες: το κοντέρ μέχρι τώρα γράφει μόλις μια (1) νίκη από την επιστροφή της στο σπορ το 2015, και αυτή σε έναν από τους πιο θεότρελους αγώνες όλων των εποχών το 2020 στο Hungaroring…

Το μεγάλο ερωτηματικό…είναι η συνεργασία μεταξύ του νεοφερμένου Pierre Gasly με τον “παλιό” πλέον Esteban Ocon: μπορεί οι δύο συμπατριώτες να μεγάλωσαν μαζί (κυριολεκτικά) από πολύ μικρή ηλικία, η σχέση τους όμως επιδεινώθηκε όταν…σοβάρεψαν τα πράγματα, με τους δυο τους να μονομαχούν συνεχώς. Πλέον, είναι απαραίτητο να αφήσουν το παρελθόν πίσω και να συνεργαστούν για το καλό της Alpine, αν και κανείς δεν ξέρει ποια θα είναι η αντίδραση στην πρώτη…στραβοτιμονιά – και όπως μπορούν να επιβεβαιώσουν οι Perez και Alonso, o Ocon δεν είναι και ο πιο “εύκολος” teammate εντός πίστας…


McLaren


McLaren

Η ομάδα του Woking έκανε ένα βήμα πίσω στην απαρχή της νέας εποχής, βλέποντας την Alpine να τη προσπερνάει στη βαθμολογία, ενώ επίσης χειρότερη ήταν και η απόδοση του Daniel Ricciardo. Φέτος ελπίζουν σίγουρα σε μια καλύτερη αρχή, με τον Ricciardo να αντικαθίσταται από τον πιο πολυδιαφημισμένο rookie των τελευταίων ετών…

Το καλύτερο δυνατό σενάριο…θα είναι η επανάκτηση της 4ης, “best of the rest” θέσης, ει δυνατόν και με παρουσία σε πόντιουμ για 3η συνεχή χρονιά. Σύμμαχός της σε αυτή τη προσπάθεια θα είναι ο Lando Norris, ο οποίος για πολλούς είναι ο καλύτερος οδηγός στο grid εκτός των τριών μεγάλων. Πάντως, το ενδιαφέρον θα βρίσκεται και εκτός πίστας, με τη Honda – σύμφωνα με ρεπορτάζ – να ξεκινάει τις επαφές με τη Macca, έχοντας ως ορίζοντα το 2026…

Το χειρότερο δυνατό σενάριο…είναι η συνέχιση της καθοδικής πορείας που ξεκίνησε από πέρσι. Με τις Alfa Romeo και Aston Martin να δηλώνουν ευθέως πως “κοιτάνε ψηλότερα” στη βαθμολογία για το 2023, ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος, ενώ και οι δηλώσεις από τις χειμερινές δοκιμές μόνο αισιόδοξες δεν φαίνονται…

Το μεγάλο ερωτηματικό…δεν είναι άλλο από τον Oscar Piastri, ο οποίος σόκαρε το grid όταν πήγε…ετσιθελικά στη McLaren, παρότι μέλος της ακαδημίας της Alpine – μπορείτε να διαβάσετε το πώς εδώ – παίρνοντας την θέση του συμπατριώτη του. Παρά το πραγματικά σπάνιο παρελθόν του στις μικρότερες κατηγορίες, ο 21χρονος Αυστραλός παραμένει εντυπωσιακά “άγουρος”, με την πρώτη του επαφή με μονοθέσιο F1 “νέας γενιάς” να έρχεται στις πρόσφατες δοκιμές στο Μπαχρέιν – και σαν να μην έφτανε αυτό, στην άλλη πλευρά του γκαράζ ο Norris δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση “εύκολο” αντίπαλο…


Alfa Romeo


Η περσινή σεζόν ήταν πραγματικά…διπολική για την Ελβετική ομάδα, η οποία πέτυχε 54 πόντους στο πρώτο μισό και…4 στο δεύτερο, λιγότερους και από τη Williams! Παρόλα αυτά, ο ευρέως χαρακτηριζόμενος ως paydriver Zhou Guanyu ήταν ανώτερος του αναμενομένου, και στο Hinwil θέλουν να κλείσουν τον 6ετή κύκλο της συνεργασίας με τη Alfa Romeo (αποχωρεί στο τέλος της σεζόν) όσο καλύτερα γίνεται…

Το καλύτερο δυνατό σενάριο…θα είναι η περαιτέρω αύξηση της δυναμικής της, η οποία θα δημιουργήσει μια ακόμα καλύτερη βάση για το μέλλον. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε πως με τον Andreas Seidl να είναι πλέον στο τιμόνι, σχεδόν όλοι στη Sauber δουλεύουν με βάση την είσοδο της Audi στο σπορ το 2026…

Το χειρότερο δυνατό σενάριο…είναι η επανάληψη του δεύτερου μισού της περσινής σεζόν, το οποίο τα είχε όλα – αλλά από την ανάποδη: κακή αξιοπιστία, ατυχία, όπως και μια απότομη πτώση στην απόδοση του #1 οδηγού της Valtteri Bottas…

Το μεγάλο ερωτηματικό…είναι η επιτυχία των αναβαθμίσεων: πέρσι η Sauber ξεκίνησε όντας “με τα μπούνια” στη μάχη του midfield, όμως διαμέσου της σεζόν η εξέλιξη του μονοθεσίου δεν είχε τα απαραίτητα αποτελέσματα. Αυτό, ειδικά από τη στιγμή που σχεδόν όλες οι ομάδες (πλην Williams και Alpha Tauri) μπορούσαν να πλασαριστούν στη 10δα ανάλογα τη πίστα, ουσιαστικά κατέστρεψε τις ελπίδες για κάτι καλό – και με τον ανταγωνισμό να προμηνύεται και για φέτος ισχυρός, είναι απαραίτητο να αλλάξει η κατάσταση…


Aston Martin


Aston Martin AMR23

Το 2022 ήταν μια από τα ίδια για την θρυλική βρετανική μάρκα, η οποία πάλι πλασαρίστηκε στη 7η θέση στο Κατασκευαστών και πάλι δεν μπόρεσε να δείξει τη δυναμική της για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτή τη σεζόν όμως τόσο το κοινό όσο και τα media έχουν επικεντρωθεί πάνω της – σε σημείο που να θεωρείται από κάποιους εφάμιλλη της Mercedes σε δυναμική (!) – και με τον Fernando Alonso στο τιμόνι, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα τρέχει στο 100% της απόδοσής της…

Το καλύτερο δυνατό σενάριο…θα είναι η επίτευξη της 4ης θέσης στο Κατασκευαστών, μαζί με παρουσία στο βάθρο σε κάποιον αγώνα ή αγώνες. Ο Alonso όπως προείπαμε αποτελεί εχέγγυο για την απόδοση εντός πίστας (αν και όχι και τόσο εκτός αυτής[vii]) ενώ ο Lance Stroll μάλλον δεν θα γίνει ποτέ παγκόσμιος πρωταθλητής, αλλά επίσης απέχει και από το να χαρακτηριστεί paydriver, άλλο αν έχει την πιο σίγουρη θέση στο grid…

Το χειρότερο δυνατό σενάριο…είναι η διάψευση όλων των υπάρχοντων αναλύσεων από τους δημοσιογράφους του χώρου και ταυτόχρονα η εμφάνιση των “παιδικών ασθενειών” προηγούμενων ετών, παράγοντες οι οποίοι θα “καταδικάσουν” την AM σε άλλη μια σεζόν καθαρά στο μέσο του grid…

Το μεγάλο ερωτηματικό…βρίσκεται στο πρώτο μονοθέσιο της εποχής Dan Fallows: ο πρώην επικεφαλής αεροδυναμιστής της Red Bull είχε μια…επίπονη[viii] έξοδο από τους Ταύρους, και σίγουρα δεν αποτελεί έκπληξη η ομοιότητα της AMR23 με τη RB19. Ωστόσο – με την πλήρη ένταξη στο ολοκαίνουριο εργοστάσιό της να βρίσκεται μερικά χρόνια μακριά – το ερώτημα είναι κατά πόσο θα μπορέσουν να εξελίξουν το συγκεκριμένο concept, εάν βέβαια ο στόχος τους είναι “να αφήσουν πίσω το midfield” σύμφωνα με τον Alonso…


Haas


Haas

Συγκριτικά με το «ξεγραμμένο» 2021, το περσινό πρωτάθλημα ήταν σαφώς καλύτερο για την Haas, αν και για κάθε θετικό αποτέλεσμα (pole στη Βραζιλία, 5η θέση στο Μπαχρέιν, διπλή βαθμολόγηση σε Αγγλία και Αυστρία) υπήρχαν και αρνητικά, όπως τα πάμπολλα μεγάλα τρακαρίσματα του Mick Schumacher – ο οποίος πάντως κέρδισε στο head-to-head τον Kevin Magnussen όσον αφορά τα αποτελέσματα – και το δίπολο κακής αξιοπιστίας και εξέλιξης. Με τον Nico Hulkenberg να αντικαθιστά τον Γερμανό συμπατριώτη του, μέλλει να φανεί εάν η ανοδική πορεία θα συνεχιστεί και το ’23…

Το καλύτερο δυνατό σενάριο…θα είναι η επίτευξη βαθμών σε τακτική βάση – στη θεωρία, το εμπειρότατο δίδυμο οδηγών της (με 248 αγώνες μεταξύ τους) θα μπορέσει να προσδώσει την σταθερότητα που ζητούσε ο Steiner πέρσι. Από εκεί και πέρα, οτιδήποτε παραπάνω έρθει θα είναι θετικό, αφού ούτως ή άλλως το μικρό εργατικό δυναμικό της Haas περιορίζει το “ταβάνι” της…

Το χειρότερο δυνατό σενάριο…δεν είναι άλλο από την ολίσθηση στο πίσω μέρος του grid. Το 2021, αυτή ήταν μια συνειδητή επιλογή προκειμένου να προετοιμαστεί όσο καλύτερα γίνεται για τους νέους κανονισμούς – το 2023, με ένα μεγάλο σε ηλικία δίδυμο οδηγών, νέους χορηγούς και πολύ καλύτερη χρηματοδότηση, το παραπάνω ενδεχόμενο θα είναι μια καταστροφή…

Το μεγάλο ερωτηματικό…είναι η απόδοση του Nico Hulkenberg: ο Γερμανός δεν είναι τελείως ξένος με τα μονοθέσια της νέας εποχής[ix], αλλά η τελευταία του πλήρης σεζόν στο σπορ ήταν το 2019, γεγονός που εγείρει ερωτηματικά όσον αφορά τον βαθμό ετοιμότητάς του. Επιπρόσθετα, θα δείξει εάν αυτός και ο Magnussen έχουν αφήσει πίσω τις παλιές διαφωνίες τους


Alpha Tauri


Tost

Η «αδερφή» ομάδα της Red Bull δεν ακολούθησε τα χνάρια της δεύτερης πέρσι, κάνοντας τη χειρότερη σεζόν της μετά από αρκετά χρόνια – ενδεικτικά να πούμε πως πήρε 4 (!) φορές λιγότερους βαθμούς συγκριτικά με το 2021. Με τον Pierre Gasly να αποτελεί παρελθόν και τον (ουσιαστικά rookie στη F1) Nyck de Vries στη θέση του, ελπίδα όλων στη Faenza είναι να επιστρέψουν στις παλιότερες, καλές εμφανίσεις τους…

Το καλύτερο δυνατό σενάριο…θα είναι το διαρκές πλασάρισμα στη βαθμολογούμενη δεκάδα και η επιτυχημένη εφαρμογή του “επιθετικού προγράμματος αναβαθμίσεων” που έχει ήδη εξαγγελθεί. Αυτό προϋποθέτει βέβαια και την άνοδο του Yuki Tsunoda μαζί με τη γρήγορη προσαρμογή του de Vries…

Το χειρότερο δυνατό σενάριο…είναι η περαιτέρω καθίζηση της ΑΤ και η πάλη για την αποφυγή της τελευταίας θέσης στο Κατασκευαστών. Με τις φωνές για ενδεχόμενη πώλησή της να αυξάνονται, ίσως η όλο και χειρότερη βαθμολογική της θέση οδηγήσει τη νέα διοίκηση της Red Bull (του brand, όχι της ομάδας F1) να βάλει πωλητήριο…

Το μεγάλο ερωτηματικό…είναι ο Yuki Tsunoda και η τελευταία του ευκαιρία: με τη Honda να ψάχνει το μέλλον της εκτός RB και τον ίδιο στον τελευταίο χρόνο του συμβολαίου του, φέτος ο μικρόσωμος Ιάπωνας “παίζει” την…επιβίωσή του στη Formula 1. Το μεγαλύτερο θέμα δεν είναι η ταχύτητα όσο η σταθερότητα, και άμα δεν τη βρεί, το πιο πιθανό είναι μην βρίσκεται στη θέση του σε ένα χρόνο από τώρα…


Williams


Williams FW45

Για 4η φορά τα τελευταία πέντε χρόνια, η ιστορική ομάδα του Grove κατέλαβε την τελευταία θέση στο Κατασκευαστών, γεγονός που επέφερε αλλαγές: ο Nicholas Latifi και κυρίως ο team principal Jost Capito αποχώρησαν, και στη θέση τους ήρθαν οι Logan Sargeant και ο πρώην υπεύθυνος στρατηγικής της Mercedes, James Vowles…

Το καλύτερο δυνατό σενάριο…είναι η εμφανής βελτίωση στη λειτουργία της ομάδας εντός αλλά και εκτός πίστας, σε συνδυασμό με την άνοδο στη βαθμολογία. Άλλωστε, ο Alex Albon προέρχεται από μια πολύ καλή σεζόν, γεγονός το οποίο σίγουρα θα βοηθήσει τις βλέψεις των Βρετανών…

Το χειρότερο δυνατό σενάριο…θα είναι η διατήρηση της τωρινής κατάστασης και η “κατάληψη” του τίτλου της χειρότερης ομάδας για μια ακόμη φορά. Σε αυτή την περίπτωση, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε ποια θα είναι η αντίδραση των ιδιοκτητών της Dorliton, παρά το γεγονός πως πλέον μια ομάδα F1 είναι κερδοφόρα – και με μεγάλη αξία – απλά επειδή υπάρχει στο grid…

Το μεγάλο ερωτηματικό…είναι ο Logan Sargeant: υπάρχουν ήδη φωνές οι οποίες δηλώνουν πως η παρουσία του στο grid οφείλεται πρωτίστως στο μάρκετινγκ και κατά δεύτερο λόγο στην οδηγική του ικανότητα. Μένει να φανεί αν θα τους διαψεύσει – η πρότερη παρουσία του στις μικρές κατηγορίες πάντως, με τον ίδιο να παλεύει μέχρις εσχάτων για τον τίτλο της F3 με το wonderkid Oscar Piastri, δεν είναι σε καμία περίπτωση αμελητέα…


[i] Fangio, Schumacher, Vettel και Hamilton οι άλλοι

[ii] Το ποσοστό βγαίνει από τη μείωση κατά 10% στο 70% του «βασικού» χρόνου που δικαιούτο η RBR ως πρωταθλήτρια

[iii] Κάθε έξι μήνες το ποσοστό κάθε ομάδας αλλάζει ανάλογα με την θέση της εκείνη τη στιγμή στο Κατασκευαστών

[iv] Τελευταίο πρωτάθλημα Οδηγών το 2007 και Κατασκευαστών την επόμενη σεζόν

[v] Αγγλικός όρος που χρησιμοποιείται ευρέως για να χαρακτηρίσει τα σφάλματα ενός συστήματος

[vi] Τάδε έφη Mike Elliott, τεχνικός διευθυντής της Merc: https://www.motorsport.com/f1/news/how-one-wrong-simulation-answer-triggered-key-mistake-with-mercedes-w13-design/10419858/

[vii] Με όλο τον σεβασμό στην απίστευτη ικανότητα του Ισπανού, είναι επίσης απίστευτο πως με εξαίρεση τη rookie σεζόν του και τις πρώτες δύο περιόδους στη Renault, έχει «κάψει τις γέφυρες» σε όλες τις ομάδες από τις οποίες έχει περάσει (Ferrari, McLaren x2, Alpine)

[viii] Επί εβδομάδες η RBR προσπαθούσε να καθυστερήσει την ένταξή του στην AM, με την υπόθεση να φτάνει κοντά στα δικαστήρια – αν και στο τέλος λύθηκε εξωδικαστικά

[ix] Είχε αντικαταστήσει τον Sebastian Vettel στα πρώτα 2 GP της περσινής σεζόν

Total
0
Shares
Related Posts