Το ενδιαφέρον της Audi επιβραδύνει τις συζητήσεις Red Bull-Honda

Red Bull και Honda πρέπει να έρθουν σε συμφωνία για τα πλάνα τους μετά το 2021, αλλά πηγές αναφέρουν πως ενδιαφέρον απ’την Audi δεν επέτρεψε στις συζητήσεις να προχωρήσουν απρόσκοπτα.

Η Red Bull σχεδιάζει να αποκτήσει την πνευματική ιδιοκτησία της Honda, με την έγκρισή της, και να στήσει δική της παραγωγή κινητήρων όταν η Honda αφήσει το σπορ.

Ωστόσο, η Auto Motor und Sport ισχυρίζεται πως οι συζητήσεις Red Bull-Honda επιβραδύνθηκαν από φήμες πως η Audi ενδιαφέρεται να μπει στην F1 ως κατασκευαστής το 2025 με τους νέους κανονισμούς.

Αν συνέβαινε αυτό, η Red Bull θα αποτελούσε μια προφανή συνεργασία για την Audi. Φέρεται να προκαλείται ανησυχία από τη Honda ότι οι πληροφορίες της θα μεταδοθούν σε τρίτους ή μελλοντικούς προμηθευτές κινητήρων.

Εντωμεταξύ, η F1 θα αποφασίσει για τη μελλοντική της πολιτική όσον αφορά τους κινητήρες την επόμενη εβδομάδα. Η έκβαση φαίνεται να ευνοεί τη Red Bull.

Φημολογείται πως η επτροπή της F1 θα αποφασίσει στις 11/2 πώς θα προχωρήσει με τους κανονισμούς στον κινητήρα. Το 2025 είναι η χρονία κατά την οποία είναι το πιθανότερο να γίνουν μείζονες αλλαγές.

Μέχρι τότε, ένα πάγωμα στην εξέλιξη του κινητήρα είναι πιθανόν να ψηφιστεί. Αυτό είναι που πιέζει η Red Bull λόγω της επαπειλούμενης αποχώρησης στης Honda.

Ένα τέτοιο πάγωμα θα τους επέτρεπε να παραμείνουν ανταγωνιστικοί με τη Mercedes, τη Ferrari και τη Renault χωρίς να υφίστανται απαγορευτικά κόστη.

Εντούτοις, ένας συνδυασμός παγώματος κινητήρα και νέων κανονισμών που θα προσέλκυε νέους κατασκευαστές είναι μόνο καλά νέα για τη Red Bull.

Το δημοσιέυμα επίσης αναφέρει πως υπάρχει πιθανότητα εκτός από το πολυαναμενόμενο πάγωμα να υπάρξει εξισορρόπηση της απόδοσης. Κάτι τέτοιο θα ήταν ανεπιθύμητο στη Mercedes, όπως είπε και ο συνιδιοκτήτης της Toto Wolff.

Αυτό θα σήμαινε πως θα αναβάθμιζαν τεχνητώς την απόδοση των κινητηρών έτσι ώστε κατασκευαστές να έχουν ένα πλεονέκτημα στο πάγωμα. O Wolff χαρακτήρισε αυτό το ενδεχόμενο ως “ενάντιο στο DNA της Formula 1”.

H Red Bull δηλώνει πως η παγωμένη εξέλιξη κινητήρα είναι απαραίτητη για το μέλλον τους στην F1. O Wolff κατανοεί τη σημασία του να κρατάς κατασκευαστές, ώστε να διατηρήσεις ανταγωνισμό. “Για αυτό τασόμαστε είμαστε υπέρ ενός παγώματος,” είπε.

Ωστόσο, είναι αντίθετος στην ιδέα να ισοσταθμιστούν οι επιδόσεις των κινητήρων, προηγουμένος αναφερόμενο ως ‘σύγκλιση’, έχοντας δηλώσει τον Νοέμβριο: “Πιστεύω πως θα ήταν η αρχή του τέλους για την F1.”

“Το να παρουσιάσεις μία φόρμουλα που ταίριάζει σε όλους είναι αδύνατο. Είναι κάτι που η Mercedes δεν θα προσυπογράψει.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTube και Twitter.

F1RACINGNEWS