Τον πρωτοείδαμε να οδηγεί το 2010 το μη αξιόπιστο και αδύναμο μονοθέσιο της Williams αλλά έκανε ότι μπορούσε ώστε να φθάσει την ιστορική ομάδα όσο πιο ψηλά μπορούσε. Ο λόγος για τον Nico Hulkenberg.
Πήρε την μία και μοναδική pole της καριέρας του στο γκραν πρι της Βραζιλίας το 2010. Σημειώνοντας την μεγαλύτερη έκπληξη εκείνης της χρονιάς.
Την επόμενη χρονιά δεν τον είδαμε στο grid. Αφού έμεινε τρίτος οδηγός της Force India όπου έγινε μόνιμος οδηγός της το 2012.
Ακολούθησαν η Sauber. Ξανά η Force India και τέλος η Renault όπου εκεί ο Γερμανός είχε βασίσει τις ελπίδες του για βάθρα και νίκες.
Δυστυχώς για τον ίδιο δεν τα κατάφερε και πολλοί στο χώρο της φόρμουλα1 είπαν την γνωστή φράση έμεινε ταλέντο.
Τώρα αλήθεια ή ψέμματα ο ίδιος το ξέρει εάν είχε τις δυνατότητες για να πάει ψηλά.
Όλα αυτά τα χρόνια μας έδειξε ότι είναι ένας σταθερός οδηγός, χωρίς ιδιοτροπίες απέναντι στους μηχανικούς του. Χωρίς να είναι το λεγόμενο κακό παιδί αλλά δυστυχώς δεν είχε αυτό το κλικ για το κάτι παραπάνω.
Όταν ήταν σε θέση να ανέβει στο βάθρο συνήθως τα έκανε θάλασσα.
Υποθετικά μιλώντας εάν ανέβαινε μια φορά σε βάθρο θα έφευγε από πάνω του το ψυχολογικό βάρος. Και μετά θα ερχόντουσαν και άλλα.
Ο Νico ήταν αρκετός καλός για την σταθερότητα του αλλά μέχρι εκεί και τίποτα παραπάνω.
Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.