Διένυσε το πιο δύσκολο πρώτο μισό μιας σεζόν, αλλά η απάντηση ήρθε στην Ιταλία κ’ ο Daniel Ricciardo γέμισε με προσδοκίες για το 2022…
Ήξερε πως είναι η πολύ μεγάλη ευκαιρία του. Το είχε αναφέρει δίχως δεύτερη σκέψη στις πρώτες δηλώσεις στον πρώην δοκιμαστή της Lotus, Davide Valsecchi, μετά το Sprint Qualifying. Χρειάστηκε να περιμένει 35 μήνες, ώστε να βρεθεί και πάλι σε πρώτη σειρά εκκίνησης σε ένα Grand Prix, αλλά και 60 μήνες για να ξεκινήσει έναν αγώνα συγκεκριμένα ως 2ος. Σβήνοντας τα κόκκινα φώτα, ο Ricciardo έβαλε το σχέδιο σε εφαρμογή…
Βάσει προηγούμενων εμφανίσεων, η Monza δεν έμοιαζε να είναι μια πίστα που του ταιριάζει, καθώς δεν είχε βάθρο προ Κυριακής. Κάποιες φορές, ωστόσο, οι παραδόσεις δεν σημαίνουν απολύτως τίποτα. Εκκινώντας, Ο Verstappen στα φρένα της 1 έδειξε να αποδέχεται το προσπέρασμα του Ricciardo στην επιτάχυνση, και αφοσιώθηκε περισσότερο στον Norris που τον απείλησε εξίσου. O Αυστραλός έστριψε καθαρά πρώτος, και εκμεταλλεύτηκε τη μάχη Max-Lewis ώστε να απομακρυνθεί ακόμη περισσότερο. Κάπως έτσι ξεκίνησαν να μπαίνουν οι βάσεις για να διεκδικήσει κάτι που αναζητούσε όταν υπέγραφε στη McLaren…
Φαβορί και δίχως SC…
Πολλές φορές θεωρούμε πως στη F1 όλα κρίνονται στην πρώτη στροφή. Την Κυριακή η μεγάλη ανατροπή όντως συνέβη εκεί, μα αδιαμφισβήτητα δεν κρίθηκε τίποτα στον 1ο γύρο. Ο Ricciardo συνδυάζοντας εμπειρία/ικανότητα/δίψα οδήγησε αλάνθαστα επί 22 γύρους, κρατώντας πίσω τον Verstappen με άνεση. Αξίζει να τονιστεί, πως ο Ολλανδός υποψήφιος Πρωταθλητής είχε και σχεδόν μόνιμα ενεργοποιημένο το DRS. H McLaren αποφάσισε να χτυπήσει πρώτη και στο πιο κρίσιμο Pit Stop των τελευταίων 9 χρόνων έκανε άψογη δουλειά, καθώς η στάση 2,40” ήταν η γρηγορότερη στη Monza…
Δεν θα πάρουμε ποτέ απάντηση, αλλά ο ρυθμός της McLaren σε συνδυασμό με την καθυστέρηση του Verstappen στα Pit, έχριζε φαβορί τον Ricciardo ακόμη κι αν είχαν μείνει εντός πίστας Hamilton & Verstappen. Παρόλα αυτά, το έργο του Αυστραλού απλοποιήθηκε ακόμη περισσότερο. Όταν ο Tom Stallard τον παρότρυνε να αυξήσει τον ρυθμό, ήξερε πως η 8η νίκη του ήταν λίγα χιλιόμετρα μακριά…
Restart τον Αύγουστο…
O νικητής της Monza δεν έκρυψε σε δηλώσεις του πως οι μέρες των διακοπών, μακριά από τα καθήκοντα του, τον έφεραν σε μια διαδικασία restart. Οι συνεχόμενες head-to-head ήττες του σχεδόν σε όλο το πρώτο μισό του Πρωταθλήματος από τον Norris τον είχαν θέσει σε φαβορί για την απογοήτευση της χρονιάς. Δεν είναι μόνο ότι έχανε από τον Βρετανό, όσο και η διαφορά μεταξύ τους που κυμαινόταν από 5 δέκατα κ’άνω. Συγκεκριμένο όνομα που τον βοήθησε στην αγωνιστική βελτίωση δεν έδωσε, μα ούτε και έχει κάποια σημασία…
Ξέρει πως από την επόμενη σεζόν, η McLaren ίσως είναι σε θέση να του προσφέρει ένα μονοθέσιο ικανό για νίκες. Δεν υπάρχει πληροφόρηση που να δικαιολογεί αυτή την άποψη, αλλά μόνο η αδιάκοπη εξέλιξη της McLaren σε όλα τα επίπεδα τις τελευταίες σεζόν. Βιάστηκε να υπογράψει ώστε να πάρει τη θέση του Sainz το 2020, μη δίνοντας άλλη ευκαιρία στη Renault. Το ίδιο έπραξε και όταν άφησε τη RedBull για να πάει στη Γαλλική ομάδα…
Τα δύο χρόνια στη Renault ήταν σημαντικά, καθώς ήταν ο άνθρωπος που στηρίχθηκε η ομάδα για την επάνοδο της. Συμπέρανε όμως πως δεν είναι αυτό που έψαχνε για αυτή τη στιγμή της καριέρας του. Κι αυτό είναι οι κορυφαίες θέσεις, δίπλα στους κορυφαίους του σπορ. Τα βάθρα, οι νίκες, οι Pole, οι διεκδικήσεις για θέσεις που ο ίδιος έπαιρνε στα χρόνια της RedBull. Ίσως αυτή να είναι και μια εξήγηση της αγωνιστικής καθίζησης του Ricciardo μέχρι τον Αύγουστο. Η αλλαγή 3ης ομάδας και 3ου αγωνιστικού περιβάλλοντος τα 4 τελευταία χρόνια δεν είναι κάτι απλό…
Επιστροφή στην ελίτ…
Άνθρωποι που είναι κοντά του, έχουν αφήσει να εννοηθεί πως ο Daniel Ricciardo βγάζει τον καλύτερο εαυτό του όταν τον αφήνεις ελεύθερο. Όταν νιώθει την εμπιστοσύνη μιας ομάδας, και την πίστη της. Η ψυχολογία είναι το πιο σπουδαίο ζήτημα για κάποιους αθλητές. Πλέον, με τη νίκη-επιστροφή, μπορεί να κερδίσει τον χαμένο χρόνο και να τα δώσει όλα για μια θέση στους κορυφαίους, με μια ομάδα που το όνομα της ήταν συνώνυμο της κορυφής…
Η συνολική κατάταξη του GP στη Monza:
Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord,Twitter.….