ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Honda – Είναι ξεκάθαρο ότι η Ferrari είχε μειωμένη ταχύτητα στο Austin

Ο τεχνικός διευθυντής της Honda Formula 1 Toyoharu Tanabe λέει ότι είναι “ξεκάθαρο” ότι η Ferrari είχε μειωμένη ταχύτητα στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών, αλλά είναι επιφυλακτικός στο να βγάλει πρόωρα συμπεράσματα.

Η Ferrari δεν κατάφερε να εξηγήσει την έλλειψη ρυθμού της στον αγώνα της Αμερικής, αλλά υπερασπίστηκε τον εαυτό της καθώς ορισμένοι όπως ο Max Verstappen είπαν ότι η μειωμένη αυτή απόδοση ήταν το αποτέλεσμα της τεχνικής οδηγίας της FIA σχετικά με την νομιμότητα της ροής καυσίμων.

Ο Charles Leclerc έτρεχε με έναν κινητήρα παλαιότερων προδιαγραφών και ο επικεφαλής της Ferrari Mattia Binotto είπε ότι ένα πείραμα στο set-up μείωσε επίσης την τελική του ταχύτητα.

Οποία και αν ήταν η αιτία, ο Tanabe δήλωσε ότι η απόδοση της Ferrari στις ευθείες δεν ήταν τόσο δυνατή σύγκριση με την Red Bull – Honda.

“Δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε την αντίσταση από το σασί και την απόδοση του κινητήρα” είπε ο Tanabe.

“Όταν κοιτάμε μόνο την ταχύτητα η διαφορά ανάμεσα σε εμάς και την Ferrari είναι πιο μικρή σε σχέση με τους προηγούμενους αγώνες.”

Honda

“Αυτό είναι ξεκάθαρο  αλλά δεν ξέρουμε αν προήλθε από τον κινητήρα ή το σασί. Ο ρυθμός  δεν ήταν τόσο δυνατός όσο στους προηγούμενους αγώνες. Αυτό σημαίνει ότι το πακέτο ήταν διαφορετικό ή δεν επαρκούσε για αυτή την πίστα.”

“Δεν ξέρω. Αλλά βλέπουμε την διαφορά στην τελική ταχύτητα.”

Η διαμάχη γύρω από την τεχνική οδηγία ήταν αποτέλεσμα μιας ερώτησης της Red Bull στην FIA σχετικά με τα συστήματα αισθητήρων ροής καυσίμου και τους πιθανούς τρόπους υπονόμευσης των κανόνων για να ενισχυθεί η ισχύς.

Η Red Bull είχε γράψει στην FIA ζητώντας διευκρινίσεις σχετικά το φιλτράρισμα των μετρητών ροής καυσίμων και τους απάντησαν πως και τα τρία σενάρια που είχαν περιγράψει δεν θα ήταν νόμιμα.

Έτσι κοινοποιήθηκε σε όλες τις ομάδες η συγκεκριμένη τεχνική οδηγία.

Οδηγοί όπως οι Verstappen και Hamilton συνέδεσαν την πτώση της Ferrari με την τεχνική οδηγία της FIA. Αλλά ο Tanabe είπε ότι δεν μπορούν να βγάλουν συμπέρασμα από έναν μόνο αγώνα.

“Πρέπει να έχουμε δεδομένα από την Βραζιλία και το Abu Dhabi.” είπε ο Tanabe.

“Τότε θα βρούμε κάτι. Αλλιώς δεν μπορούμε να ξέρουμε από έναν μόνο αγώνα.”

Ο Verstappen κατέκτησε την τρίτη θέση στο Grand Prix του Austin και αν δεν υπήρχαν οι κίτρινες σημαίες στο τέλος του αγώνα μπορεί να διεκδικούσε και την δεύτερη θέση από τον Hamilton.

“Το χάσμα μεταξύ των κορυφαίων μίκρυνε πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα και η Ferrari βελτιώθηκε πολύ μετά από αυτό. ” Είπε ο Tanabe.

“Τώρα μίκρυνε και για τις τρεις ομάδες. Αλλά δεν ξέρω και για το υπόλοιπο της σεζόν.”

“Στην Βραζιλία και στο Abu Dhabi θα δούμε τις αποδόσεις του πακέτου μας και την ανταγωνιστικότητα μας ενάντια στην Mercedes και στην Ferrari.”

Honda

Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.

Ζαφειρόπουλος Διονύσης

Μεγάλωσα παρακολουθώντας Formula 1 και δημιούργησα το F1racingnews.gr σε μία προσπάθεια να ασχοληθεί ο κόσμος με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο ελεύθερος μου χρόνος με βρίσκει στην πίστα Speed Park στον Ασπρόπυργο (ΝΑΙ είμαι μεγάλος λάτρης των ΚΑΡΤ).