Ο Lando Norris θα μπορεί να αποφύγει τις περαιτέρω ποινές για την μονάδα ισχύος στο ουγγρικό γκραν πρι μετά από μια έρευνα από την ομάδα του και την Renault που μπόρεσε να εντοπίσει την αίτια εγκατάλειψης του από το γερμανικό γκραν πρι σύμφωνα με τον Andreas Seidl
Ο Norris αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από μια έλλειψη δύναμης από τον κινητήρα του απευθείας μετά το Pitstop του.
Ωστόσο,η λεπτομερείς έρευνα κατέληξε πως το πρόβλημα δεν ήταν με την μονάδα ισχύος αλλά με ένα βοηθητικό. Το όποιο μοντάρεται για τον αγώνα της Βουδαπέστης.
Καθώς δεν έχουν δοθεί περαιτέρω λεπτομέρειες,είναι κατανοητό πως το κομμάτι το όποιο υπολειτούργησε ήταν ένας σχεδιασμός της Renault.
O Norris δέχτηκε μια ποινή για μονάδα ισχύος στην Γερμανία μετά την εμπειρία του με το πρόβλημα στην μπαταρία στις κατατακτήριες πράγμα που σήμαινε πως έπρεπε να πάρει καινούργια αποθήκη ενέργειας,ηλεκτρονικά χειρισμού και MGU-K.
Ακόμα έχει στον στόχο του να πάρει ένα τρίτο MGU-H χωρίς κάποια ποινή. Αλλά ότι άλλα καινούργια στοιχεία θα πάρει θα πυροδοτεί περαιτέρω ποινές.
Ο συναθλητής του Carlos Sainz,ο όποιος έχει χρησιμοποιήσει ήδη τέσσερις V6 κινητήρες,τούρμπο και MGU-H,είναι στα πρόθυρα και για τα έξι στοιχεία.
Ο επικεφαλής της ομάδας Andreas Seidl παραδέχτηκε πως η προοπτική για περισσότερες ποινές ήταν εκνευριστική.
“Φυσικά και είναι μια ανησυχία,να παίρνεις όλες αυτές τις ποινές αυτή την στιγμή,τόσο νωρίς στην σεζόν,”είπε.
“Αλλά και πάλι εκτιμούμε την ανάπτυξη που βρίσκεται σε εξέλιξη από την Renault και κάνει βήματα και φυσικά δεν είναι ο στόχος να πάρουμε όλες αυτές τις ποινές. Αλλά αυτή είναι η κατάσταση που βρισκόμαστε αυτή την στιγμή.Ελπίζουμε μαζί με την Renault να βελτιώσουμε την κατάσταση.”


Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.